11 hrs ·
Moikka nokialaiset.. Kyllä toiset osaa ollaa tyhmä, ilkeä, rasisti ja kun viälä yritä näyttä oma väkivaltaisuudensa ja epäonnistuu sitten valheiden ja mustamaalamisen perään piiloutuvat.. Alla oleva viesti keskustelu on asema grillin lähetetty kysäinen ihmisiltä just kun pääsin sairaalasta isosta syöpä leikkauksesta.. Ja uskotteko että tässä kunnossa omin tahdoin lähtisin haasta jonkun fyysisen tappelun.? Eilän tämä kysäinen ihminen oli päättänyt tulla opettamaan minulle tulevalla uusi grilli paikkani tonttiin ä"Suomeen kansallista pesäpallo peliä.. Astuessani autostani ulos heti rupes pariskunta yhtä aikaa huudele ja kiroile ja uhkaile minua pesäpallo maila kädessä että mulla ei tule naapuri tontilla mitään grilli toiminta ja Pasi poikki mailalla lyönti tarkoituksella tönäisi minua, saatuani iskun meille tuli paini ottelu ja oltuassani maassa vaimokin auttaaksensa "mehänsä" potki ja löi mua päähän.. Saatueni mailan käteen kun nostin ylös hän yritti vielä hyökkää mun kimppuun ja siinä vaiheessa puolustaakseni itteeni löin parikertaa häntä että usko nyt et mulle päriä enkä hakkaa sua sanoin ja käskin sen painua omalla tontillansa.. Ja vielä hän uritti ensin lapion sitten haravan kansa epätoivoisesti käydä kimppu i ja siinä vaiheessa itse soitin poliisit paikalle.. Tämä on Elisen tapahtumasta täysin totta tarina.. Yrittvät vielä musta maalata jotakin raiskaus uhkauksella mut siitäkin asiasta kin olen tasan tarkkaan sanonu rouvva suoran naaman hänen miehensä jauhamiset ei pidä paikkansa ja nainen ei edäs olis mua missään tapauksissa seksualisesti mielyttäiskään... Kiitos kaikille kun jaksa sitte luke totuuden.. Tässä on hänen viestit...