Suomen sisäinen turvallisuus

Kyllä tuolta löytyy myös kansan syviä rivejä. Suoranaisia isänmaan toivoja. Verratkaapa Tukholman Cityterminaalin kantiksia Rautatieaseman suomalaisiin.

Olen nähnyt näitä, monet heistä koittavat kyllä integroitua vieraisiin kulttuureihin ja hakevat näiden hyväksyntää, kovaa itseinhoa kokeville voisi tarjota pigmenttihoitoja kunnallisin varoin.
 
Näitä on nyt paljon. Hyvän ystäväni poika ryöstettiin somaleiden toimesta viikko ennen juhannusta. Lopuksi olivat huitaisseet puukolla, mutta onneksi meni vain takki rikki. Poliisi oli sanonut että, heillä on kädet täynnä vastaavia tapauksia. Paskaahan tämä on ollut jo pitkään, mutta nyt on kattila alkanut kuplia omien havaintojen mukaan myös astetta kuumemin.
 
Näitä on nyt paljon. Hyvän ystäväni poika ryöstettiin somaleiden toimesta viikko ennen juhannusta. Lopuksi olivat huitaisseet puukolla, mutta onneksi meni vain takki rikki. Poliisi oli sanonut että, heillä on kädet täynnä vastaavia tapauksia. Paskaahan tämä on ollut jo pitkään, mutta nyt on kattila alkanut kuplia omien havaintojen mukaan myös astetta kuumemin.

Täytyy vain toivoa että osuu niiden kohdalle jotka ovat tähän johtanutta politiikkaa kannattaneet.
 
Näitä on nyt paljon. Hyvän ystäväni poika ryöstettiin somaleiden toimesta viikko ennen juhannusta. Lopuksi olivat huitaisseet puukolla, mutta onneksi meni vain takki rikki. Poliisi oli sanonut että, heillä on kädet täynnä vastaavia tapauksia. Paskaahan tämä on ollut jo pitkään, mutta nyt on kattila alkanut kuplia omien havaintojen mukaan myös astetta kuumemin.
No onneksi valtaosa näistä tapahtuu PK seudulla. SORRY foorumin hesalaiset. Älkää ottako henkilökohtaisesti.
Paskaa pystyy lakaisemaan maton alle mutta ennen pitkää joku kompastuu siihen mattoon.
 
Mietinkin, että miltä polarisaation ruokkiminen näyttää. Taisin juuri saada vastauksen. Vai ruokinko nyt itse trollia?

Punavihreällä toimittajakunnalla on epäilemättä vaikeuksia nostaa mamujen rikoksia pintaa - etenkään viimeaikaisen rasismikeskustelun jälkeen. Vaan suht paksua on väite, että olisi jokin kollektiivinen pimityssalaliitto käynnissä.

Helposti mörköjä kaikkialla näkee, jos alkaa mielikuvitusta käyttää mutta mieluummin pitäisi jalat maassa. Ulkomaalaistaustaisten tai heidän jälkikasvunsa rikollisuuden kehitykseltä ei tule silmiä ummistaa mutta tällainen lietsominen vain syventää jakolinjoja - ellei se sitten juuri ole tarkoituskin.
No valitettavasti tämä tämän hetkinen virallinen/median linja on juurikin sitä mikä ruokkii polarisaatiota, en tiedä mikä teillä monikulttuurisuuden ihannoijilla on kun ette sitä itse tajua .
 
Jos se ei omaan pihaan sitä kärryään ollut tuomassa niin millä oikeudella voi mennä sanomaan yhtään mitään? Ei se, että joku pysäköi yleiselle kadulle nakkikioskin anna yhtään mitään oikeuksia naapuruston asukkaille ryhtyä "hoitamaan" asiaa. Se olisi ollut Nokian kaupungin asia.

Itse asuin 12 vuotta aivan kaupungin ytimessä ja kieltämättä kotini kohdalla tapahtui kadulla yhtä ka toista. Ymmärsin kuitenkin, että katu ei ole minun vaikka siinä asunkin.

Tuollaiset asiat pitää hoitaa virkatietä.
Täysi oikeus on mennä sanomaan mitä tahansa, mikä ei laukaise esim. kunnianloukkaus tai viharikostuomiota. Sen sijaan mikään sanottu asia ei oikeuta lyömään kolme kertaa pesäpallomailalla ja uhkaamaan raiskauksella.
 
Punavihreällä toimittajakunnalla on epäilemättä vaikeuksia nostaa mamujen rikoksia pintaa - etenkään viimeaikaisen rasismikeskustelun jälkeen. Vaan suht paksua on väite, että olisi jokin kollektiivinen pimityssalaliitto käynnissä.

Kollektiivisia virityksiähän on nähty. Syksy 2015 oli varsin selvä sellainen, totuus jäi taustalle kun kymmenet lehdet toistelivat täysin samoja tarinoita jopa artikkelitasolla. Samaa on havaittu ilmastokeskustelussakin. Spämmäävät ns. vastustajat hiljaiseksi. Miksi ei sitten multikulttuurisuuteen tähtäävässä politiikassa?

Opetushallinnollahan oli vielä pari vuotta sitten nettisivuillaan ohje että "negatiiviset kokemukset ohitetaan huomiotta", kun oli kyse siitä mitä lapsille kuuluu kertoa multikulttuurisuudesta??

Haha, "hyvää ruokaa ja juomaa, poliiseja ei missään ja esitetään laadukkaita dokumentteja" -taitaa kertoa aika paljon joidenkin, toki tuossa tapauksessa äärilaidan, toimittelijoiden mielenlaadusta. Vaikka totuus olisi raiskaamista, ryöstelyä ja tappamista :D
 
Viimeksi muokattu:
Ranskassa jopa nimet vaihdetaan uutisoinnissa. Mohammedista tulee Marcel.

"Totuuden kertominen lisää populismia"


 
Viimeksi muokattu:

Asemalla on kaksi grilliä, tosin toinen on ollut jo aikoja suljettuna. Tämä taksiaseman ohessa olevan grillin omistaja on turkkilainen ja ollut vissiin jo vuosikymmeniä naimisissa suomalaisen naisen kanssa. Ihan mukava äijä, joskus tarjosikin ruoat kun asiakassuhde oli ehtinyt syntyä. Aina toisinaan käyn yhä syömässä, jos työmaaruokala ei maistu. Yli 50-vuotiaasta miehestä en odottaisi mitään pesismailajuttuja, mutta en ole ollut paikalla sanomaan asiaan juuta tai jaata. Ihmettelen.
 
Tämä mies on se pahantekijä. Varsinainen gangsteri.

EdClKetXkAEvb6H


EdClH2jXkAEFWbZ
 
Asemalla on kaksi grilliä, tosin toinen on ollut jo aikoja suljettuna. Tämä taksiaseman ohessa olevan grillin omistaja on turkkilainen ja ollut vissiin jo vuosikymmeniä naimisissa suomalaisen naisen kanssa. Ihan mukava äijä, joskus tarjosikin ruoat kun asiakassuhde oli ehtinyt syntyä. Aina toisinaan käyn yhä syömässä, jos työmaaruokala ei maistu. Yli 50-vuotiaasta miehestä en odottaisi mitään pesismailajuttuja, mutta en ole ollut paikalla sanomaan asiaan juuta tai jaata. Ihmettelen.

Grillin päälliköltä tullut vastine.


11 hrs ·
Moikka nokialaiset.. Kyllä toiset osaa ollaa tyhmä, ilkeä, rasisti ja kun viälä yritä näyttä oma väkivaltaisuudensa ja epäonnistuu sitten valheiden ja mustamaalamisen perään piiloutuvat.. Alla oleva viesti keskustelu on asema grillin lähetetty kysäinen ihmisiltä just kun pääsin sairaalasta isosta syöpä leikkauksesta.. Ja uskotteko että tässä kunnossa omin tahdoin lähtisin haasta jonkun fyysisen tappelun.? Eilän tämä kysäinen ihminen oli päättänyt tulla opettamaan minulle tulevalla uusi grilli paikkani tonttiin ä"Suomeen kansallista pesäpallo peliä.. Astuessani autostani ulos heti rupes pariskunta yhtä aikaa huudele ja kiroile ja uhkaile minua pesäpallo maila kädessä että mulla ei tule naapuri tontilla mitään grilli toiminta ja Pasi poikki mailalla lyönti tarkoituksella tönäisi minua, saatuani iskun meille tuli paini ottelu ja oltuassani maassa vaimokin auttaaksensa "mehänsä" potki ja löi mua päähän.. Saatueni mailan käteen kun nostin ylös hän yritti vielä hyökkää mun kimppuun ja siinä vaiheessa puolustaakseni itteeni löin parikertaa häntä että usko nyt et mulle päriä enkä hakkaa sua sanoin ja käskin sen painua omalla tontillansa.. Ja vielä hän uritti ensin lapion sitten haravan kansa epätoivoisesti käydä kimppu i ja siinä vaiheessa itse soitin poliisit paikalle.. Tämä on Elisen tapahtumasta täysin totta tarina.. Yrittvät vielä musta maalata jotakin raiskaus uhkauksella mut siitäkin asiasta kin olen tasan tarkkaan sanonu rouvva suoran naaman hänen miehensä jauhamiset ei pidä paikkansa ja nainen ei edäs olis mua missään tapauksissa seksualisesti mielyttäiskään... Kiitos kaikille kun jaksa sitte luke totuuden.. Tässä on hänen viestit...
 
Back
Top