Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lintsillä oli ihan normisti väkeä ja naamojen perusteella rotu jakaumakaan ei poikkea viime kesästä, tai sitä edellisestä.Miltä Helsingradin keskustassa näyttää tätä nykyä, kun länsimaiset turistit huutavat poissaolollaan. Risteilijöillä saapuvat jenkit sekä taxfree shoppailevat venäläiset sekä aasialaiset ovat tältä kesää poissa. Ilmeisesti myös suomalaiset perheet mielummin menevät Särkänniemeen kuin lintsille. Spurguja, narkomaaneja sekä tottakai kehitysmaalaiset moniosaajat taitavat olla pääosassa.
Lauantaina kävin Suomenlinnassa niin sielä oli kyllä väkeä aika runsaasti. Iltapäivää kohti mentäessä alkoi väestä aika iso osa olla sellaista lähi-itäläisen näköistä. Pois lähtiessä kun odotettiin lauttaa laituriin tulevaksi niin siitä kyllä tuli hakematta mieleen Välimerellinen meritaksi joka tuo sortoa ja vainoa pakenevia akavalaisia partalap... siis pakolaisia nauttimaan länsimaisen sivistyksen suomaa suojaa.Lintsillä oli ihan normisti väkeä ja naamojen perusteella rotu jakaumakaan ei poikkea viime kesästä, tai sitä edellisestä.
Ihan keskustassa on ehkä vähemmän ulkomaisia turisteja, mutta tilalla on kotimaisia turisteja. Surguja ja narkkeja on saman verran kuin ennenkin, Turun Suget ja narkit eivät ole siirtyneet meille, turha pelätä/toivoa.
Ero lienee siinä, että kotimainen turisti käyttäää vähemmän rahaa kuin keskiverto ulkomainen turisti.
Ehkä tämä "esiintyvyys" riippuu missä hengailee, Suokissa en ole tänä kesänä käynyt.Lauantaina kävin Suomenlinnassa niin sielä oli kyllä väkeä aika runsaasti. Iltapäivää kohti mentäessä alkoi väestä aika iso osa olla sellaista lähi-itäläisen näköistä. Pois lähtiessä kun odotettiin lauttaa laituriin tulevaksi niin siitä kyllä tuli hakematta mieleen Välimerellinen meritaksi joka tuo sortoa ja vainoa pakenevia akavalaisia partalap... siis pakolaisia nauttimaan länsimaisen sivistyksen suomaa suojaa.
Asiaa puhut. Vitutti vaan lukea, kun ymmärtää samalla mihin jamaan pääkaupunkimme on paskottu. melkeinpä Tukholmassa asiat katukuvassa paremmin. Niin paljon kalliita brändiliikkeitä, että ostoskadut sekä ostarit pidetään väkisinkin puhtaana hengailijoista.Päivänä eräänä kun Lintsillä käytiin, niin olipa siellä valtava määrä somaleita, ja toki myös muita "pakolaisia". Jokaisella vauvasta vaariin ranneke kädessä. Fattahan nuo maksaa, kun osaavat pyytää. Ja osaahan nuo. Tuo Lintsin reissu onkin oikeastaan ollut yksi ainoita kertoja kun joutuu vuosittain Helsingissä vierailemaan. Sekin alkaa jo ottamaan pattiin sen verran paljon, että jatkossa käymmekin kesäisin viettämässä hauskan retkipäivän Helsingin sijaan Alahärmässä Power Parkissa. Aikansa kutakin.
No mä en käynyt tänään, mutta silloin kun kävin, niin yliedustus oli todella selkeä. Suomen väestöstä joku 0,3% on somaleja, ja tuolloin heitä oli Lintsillä kävijöistä saletisti vähintään 2-3%. Ja eniten vituttaa se, että näistä juuri kukaan ei ole itse tätä lystiä maksanut. Ja toki käytöstavat, esim turvavälien suhteen oli melko toisenlaiset kuin kantaväestöllä.Kävin tänään Lintsillä. Olihan siellä kieltämättä "ulkomaalaisen näköistä" porukkaa; lapsiperheitä. Meno oli niinkuin huvipuistossa kuuluukin, eivätkä mitenkään erottuneet joukosta ellei sitä ihonväriä jaksa sinänsä ihmetellä.
En minä sitä ihonväriä siellä ihmettele, vaan sitä heidän monesti ikävää käytöstä.Kävin tänään Lintsillä. Olihan siellä kieltämättä "ulkomaalaisen näköistä" porukkaa; lapsiperheitä. Meno oli niinkuin huvipuistossa kuuluukin, eivätkä mitenkään erottuneet joukosta ellei sitä ihonväriä jaksa sinänsä ihmetellä.
Tavalliselle suomalaiselle perheelle reissu Helsinkiin ja vaikkapa Lintsillä käynti käy kukkaron päälle. Kyllä se ainakin allekirjoittaneen mielestä on yksinkertaisesti väärin jos joku saa liput ilmaiseksi. Vieläpä mukamas sillä varjolla, että sulautuminen yhteiskuntaan toteutuisi jotenkin paremmin.No minä en tänään havainnut ikävää käytöstä; olin paikalla noin 7 tuntia iltapäivästä melkein sulkemisaikaan saakka.
Oli nytkin yli 0.3% kävijöistä; tosin pääkaupunkiseudulla tuo osuus väestöstä on paljon isompi kuin 0,3%. Minä en jaksa miettiä, miten kukin on tienannut rannekerahansa. Siellähän olivat integroitumassa yhteiskuntaan.
Powerpark on käsittääkseni hyvä huvipuisto; kannattaa varmaan käydä tsekkaamassa.
Poliisi takavarikoi kotietsinnässä kranaatinheittimien ammuksia ja aseita Ivalossa
Poliisi löysi kotietsinnässä Ivalosta sodanaikaisia aseita, ammuksia, räjähteitä sekä muita sotatarvikkeita. Rikoksista on epäiltynä keski-ikäinen paikallinen mies.www.is.fi
Minä taas haluaisin nähdä näiden em ryhmien edustajia oikeissa töissä josta maksetaan oikeaa palkkaa jolla taas viedään se perhe lintsille ja maksetaan muutkin kulut..Minä haluaisin kyllä nähdä jotain todisteita eikä uskoa pelkkää väitettä ilmaisista lipuista Lintsille.
Näille on Suomessa paljon tärkeämpi tehtävä kuin verojen maksu nimittäin suvaittavana oleminen.Minä taas haluaisin nähdä näiden em ryhmien edustajia oikeissa töissä josta maksetaan oikeaa palkkaa jolla taas viedään se perhe lintsille ja maksetaan muutkin kulut..
Minä taas haluaisin nähdä näiden em ryhmien edustajia oikeissa töissä josta maksetaan oikeaa palkkaa jolla taas viedään se perhe lintsille ja maksetaan muutkin kulut..
Harkinnavaraisella toimeentulotuella näitä kustannellaan. Ja näytä mulle sossutantta joka uskaltaa somaleilta jotain evätä, niin minä näytän sulle siltsun tyttöystävän.Minä haluaisin kyllä nähdä jotain todisteita eikä uskoa pelkkää väitettä ilmaisista lipuista Lintsille.