Just juttelin yhden Turun kentän duunarin kanssa. Airprolla töissä. Lomautettuna eikä tiedä koska päättyy.
Itsekin olin nuorempana tuossa firmassa töissä sit vaihdoin firmaa joka noudatti yleistä tessiä. Tämä airpro on ihan haistapaska firma. Samoista hommissa saat muissa firmoissa yli 20k per vuosi enemmän.... En tiedä onks siel viel toimarina sama kaveri mikä oli aikoinaan Kuopiossa ihan check-in:ssä hommissa. Sit siirtyi blue1:lle hommiin ja sen jälkeen palkattiin Airprolle jostain syystä toimitusjohtajaksa. Outokummun lahjamaailmalle. Meil oli heidän kans monesti yhteisiä illan istujaisia ennen kuin tämä tyyppi siirtyi sit helsinkii hommiin ni ihan perus tallaaja se oli mikä sit paini aina mun työnkaverin kans "leikkisästi" kun samalta kylältä kumpikii olivat samalle alelle ja kentälle eksyneet. Muistan ku se jossain sauna illassa halusi väkisin minun kans painia. Painit loppui siihen kun makuuhuoneen ovi joka oli mallia liukuva lähti pois paikaltaan kun painin liian kovaa tai hän sit oli vain liian heikko tässä lajissa. Kuvitteli olevansa kovempi kuin on vaikka pituus eroa oli hänen hyväksi varmasti lähemmäksi 15cm ni ehkä se ajatteli et jo pituudella vie minut.
Sori OT muisteloista.
Mut moni epäili et se palkattiin hommaan vaan siksi et sen oli helppo jaella potkui kun ei tarvinnut potkia ulos ihmisiä joiden kans oli tehnyt vuosia ja vuosia hommia. Sillo aikoinaan kun olin suht uusi kyseisessä firmassa ni silloha meil meni joukko pomoja kun tippui se kopteri helsingin ja tallinan välillä. Jos en väärin muista oliko niin et kopterista irtosi jtn paskaa ja sen seurauksena sit ohjaustehostin meni ja lentäjillä ei riittänyt lihasvoimat tuoda konetta turvallisesti alas vaan oliko näin et kaiki kyydissä olleet kuolivat.