Suomen sisäinen turvallisuus

Ettäs olet rasisti.... Se voi olla ihan pottunokka joka on vaan vaihtanut nimensä....

Epäilty IRFANI Abdul Hakim (080392-) on vangittu todennäköisin syin epäiltynä seuraavista rikoksista:

1) Törkeä raiskaus 27.5.2021 - 28.5.2021, Helsinki
2) Törkeä raiskaus 28.5.2021 - 29.5.2021, Helsinki
Näin on, joku Ilmari se on.
 
Tässä nimenomaisessa tapauksessa tuotiin esiin kuulokkeet ja kuinka ainakin ne olisi pitänyt jättää pois. Sinä toit mukaan "miinulla on oikeus uhoajat".

Näin sitä ilmeisesti yhteiskunta valuu yhä enemmän rikollisten armoille ja pelkäämään.

Minun kaltainen iso ja ruma mies toimivilla aisteilla lenkkeilkööt, naiset ja vammaiset menköön muualle tai olkoon lenkkeilemättä?
Tartun tähän:
"yhteiskunta valuu yhä enemmän rikollisten armoille ja pelkäämään"
Alkuperäisen jutun luettuani ajattelin, että kyseessä on mahdollisesti myös terrorismirikos. Hyökkääjillä on hyvinkin voinut olla tarkoitus muun ohella levittää pelkoa vääräoppisten väärin käyttäytyvien keskuuteen.
 
Ettäs olet rasisti.... Se voi olla ihan pottunokka joka on vaan vaihtanut nimensä....

Epäilty IRFANI Abdul Hakim (080392-) on vangittu todennäköisin syin epäiltynä seuraavista rikoksista:

1) Törkeä raiskaus 27.5.2021 - 28.5.2021, Helsinki
2) Törkeä raiskaus 28.5.2021 - 29.5.2021, Helsinki
Minkäpä etelän tulinen mies luonnolleen voi. Kun aavikon pojan kuuma veri pakkautuu paisuvaiskudokseen, niin asioita vain alkaa tapahtua.
 
Minkäpä etelän tulinen mies luonnolleen voi. Kun aavikon pojan kuuma veri pakkautuu paisuvaiskudokseen, niin asioita vain alkaa tapahtua.
Kotipuolessa vastentahtoaan otetun naisen sukulaiset (maasta riippuen) saattaisivat käydä pikaoikeutta Abdullia vastaan ja sellainen oppi lähes poikkeuksetta menee perille ensimmäisellä kerralla. Väkivalta voi olla myös ratkaisu.
 
Voisi sanoa, että vasemmistolaisuus ja sosiaalidemokratia on maansyöpä. En sano tätä siis kenenkään kiusaksi mutta kyllä sellainen yliymmärtämine ja syiden etsiminen jostain muusta kuin tekijästä itsestään on vähän ongelmallinen. Lapsesta saakka kun koulussa, lastensuojelussa, mediassa yms. puhutaan vain oikeuksista ja siitä mitä oikeusia sinulla ja vaikkapa siitä, että miten sinua ei saa rangaista vaikka tekisit väärin niin kyllä sillä saadaan enevissä määrin tuloksia joissa lapset, nuoret ja myöhemmin aikuiset eivät yksinkertaisesti kunnioita yhteisön sääntöjä. Sama kun maahanmuuttajille kerrotaan joka välissä, että mihin tukiin heillä on oikeudet ja mitä heiltä ei voida vaatia ja miten heillä on oikeus omaan kieleen ja kulttuuriin. Miksi kotoutua? Mitä lisä asvoa yhteiskuntaan sopeutuminen tai kielenoppiminen toisi? Saat samat palvelut ilmankin.
Sosiaalidemokraattinen ideologia tuottaa yhteiskuntaan samanlaisia yksilöitä kuin vapaa kasvatus; Päättömiä kanoja.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: KIM
Päivän pakollinen vuohipaimenen suorittama akti
Edit: ilman mamuja ei bussipysäkit puhdistuisi.
Miten tänä päivänä päihtynyt nuori nainen voi mennä yöllä mamun kyytiin? Missä itsesuojeluvaisto?
 
Porukkaa, joissa ihaillaan väkivaltaa ja joille väkivalta on hyväksytty ja suosittu ongelmanratkaisumalli, on toki mahdollista laittaa kuriin ja nuhteeseen, mutta se vaatisi huomattavasti kovempia otteita kuin pelkkä poliisin suorittama satunnainen pamputus.
Otteiden pitäisi olla sen verran kovia että se aiheuttaisi kollektiivista pelkoa kyseisessä porukassa. En nyt sano mitä niiden otteiden pitäisi olla etten syyllisty vihapuheeseen ja väkivallan lietsontaan, joten käyttäkää mielikuvitustanne. Yhden pisteen vihjeen kuitenkin annan: Millä keinoin tämä porukka pidettiin kurissa lähtömaissaan?
Jos uskot että noin voi onnistua ja tuo on ratkaisu, täytyy kysyä, miksi sanan "kuolemanpartio" sanominen pelottaa sinua?

Nimittäin minä uskon, että tuo on se, mihin me päädymme, jos asiat menevät nykyiseen suuntaan.

Ja siksi minä vastustan monikulttuurisuutta ja rajoittamatonta maahanmuuttoa. Ei siksi, että minä en pidä mustista tai ruskeista tai keltaisista. Vaan siksi, että minun nähdäkseni erilaisten arvomaailmojen, tapojen ja taloudellisten tilanteiden sekoittamisesta seuraa aina vain ja ainoastaan sotaa ja riitaa pitkässä juoksussa.

Minä en halua matujengejä kaduille hakemaan rikkauksia yhtään sen enempää kuin haluan kuolemanpartioita tappamaan ihmisiä öisin pelotukseksi, joka ei auta yhtään mitään köyhyyden vallitessa. Siksi minä kannatan maahanmuuton rajoituksia. Muuta keinoa ainakaan minä en ole vielä keksinyt ongelmien välttämiseksi.

Minun kantani on tietysti tuomittu häviämään. Se on selvää. Virta tulee jatkumaan, koska se on kannattavaa niille, joilla on jo suurin osa kaikesta. Näin on aina ollut. Ja sitten lopuksi ne, joilla ei ole mitään, tappelevat keskenään ja vievät toisiaan kuopan reunalle. Eli perustavat näitä kuolemanpartioita.

Sen sijaan, että kysyisivät ajoissa päättäjiltä: Onko tämä järkevää?
 
Jos uskot että noin voi onnistua ja tuo on ratkaisu, täytyy kysyä, miksi sanan "kuolemanpartio" sanominen pelottaa sinua?

Nimittäin minä uskon, että tuo on se, mihin me päädymme, jos asiat menevät nykyiseen suuntaan.

Ja siksi minä vastustan monikulttuurisuutta ja rajoittamatonta maahanmuuttoa. Ei siksi, että minä en pidä mustista tai ruskeista tai keltaisista. Vaan siksi, että minun nähdäkseni erilaisten arvomaailmojen, tapojen ja taloudellisten tilanteiden sekoittamisesta seuraa aina vain ja ainoastaan sotaa ja riitaa pitkässä juoksussa.

Minä en halua matujengejä kaduille hakemaan rikkauksia yhtään sen enempää kuin haluan kuolemanpartioita tappamaan ihmisiä öisin pelotukseksi, joka ei auta yhtään mitään köyhyyden vallitessa. Siksi minä kannatan maahanmuuton rajoituksia. Muuta keinoa ainakaan minä en ole vielä keksinyt ongelmien välttämiseksi.
Kuolemanpartioiden sijaan voisi aluksi ottaa käyttöön karkotukset. Ja Tanska näyttää mallia että helpommalla pääsee kun niitä ongelmamotiivein maahanpyrkiviä ei päästetä rajan yli ollenkaan.
 
Pakolaiset meillä ja muualla.

Äiti ja lapsi
images


Ja sama suomessa

(Kuvassa äiti ja alle kouluikäisen poikansa kanssa)
images




Lapsia
images


Ja sama suomessa
1622868848873.jpeg
 
Päivän pakollinen vuohipaimenen suorittama akti
Edit: ilman mamuja ei bussipysäkit puhdistuisi.
Miten tänä päivänä päihtynyt nuori nainen voi mennä yöllä mamun kyytiin? Missä itsesuojeluvaisto?
Jännämies jännä. Juovuksissa estot hiipuu. Opetusta maailman pahuudesta on haluttu ja saatu.
 
Entä mikä on kauppojen arki?
Kunnon Nyyh Niisk juttu taas. Toisaalta jos katsoisivat peiliin, että miksihän heitä vahditaan.
 
Entä mikä on kauppojen arki?
Romaaneiden keskuudessa luku- ja kirjoitustaito lienee yleistynyt vauhdilla, kun rasismi nostetaan esille joka käänteessä, aina kun puhutaan romaneista. Ei tarvi mennä kuin 10 vuotta takaperin kun yleisesti ottaen romanit syyttelivät rasismista vain harvakseen.
 
Romaaneiden keskuudessa luku- ja kirjoitustaito lienee yleistynyt vauhdilla, kun rasismi nostetaan esille joka käänteessä, aina kun puhutaan romaneista. Ei tarvi mennä kuin 10 vuotta takaperin kun yleisesti ottaen romanit syyttelivät rasismista vain harvakseen.
Tottakai raha kiinnostaa ja siinä ohessa myös mahdollisuus työntekoon ilman esteitä. Ennen siitä huutelusta ei kostunut mitään.
 
Tottakai raha kiinnostaa ja siinä ohessa myös mahdollisuus työntekoon ilman esteitä. Ennen siitä huutelusta ei kostunut mitään.
Millä rahalla rasismi-syytöksiä ajetaan? Käsittääkseni kunnallinen oikeuapu ei lähde ajamaan riitelyitä mielipahasta. Aika vaikea kuvitella että mustit itse maksaisivat asianajajan palkkiot ovh alk. 200 e/h.
 
Entä mikä on kauppojen arki?
Taas ihan tuoretta itse nähtyä kaupan arkea: kaksi isohameista naista ja pikkupoika joka söi paistopisteen viineria myymälän puolella. Myyjä käy sanomassa että ei myymälässä saa syödä. Vastaus oli että "Ei meidän 2-vuotias tiedä sitä kun on niin pieni vielä.." No ei kai se kauppa siihen euron viineriin kaadu ja pikku asia mutta noista se vaan lähtee puolin ja toisin ne asenteet. Pikku asia mutta periaatekysymys kuin Sannan aamiaiset..
Niin ja oli niitä myyjiä enempi korvanappeineen liikkeellä kuin yleensä on.
 
Back
Top