Pari omaa melipidettä aiheesta.
Mitä tulee omaan vastuuseen. Olen samaa mieltä
@YJT ja
@skärdis kanssa. Aika monet (ellei enemmistö) näistä raiskauksista tuntuu sattuvan tytteleille jotka hengailevat näiden "etelän tuliaisten" kanssa. Hyvä esimerkki tuossa ylempänä. Oli vähän ryypiskelty kun Barzan oli tarjonnut ja kivaa oli. Kunnes sitten ei ollutkaan ihan niin kivaa. Aika monesti näkyy näiden mustien panttereiden porukoiden kanssa kaupungilla hengaavan selkeästi nuorempia tyttöjä. Ei ole mikään uusi asia että erikoinen kiinnostaa hameväkeä. Ja sitten kun neitokaiset saavat koko kanuunan mekkoon jossain vaiheessa tuleekin sitten itku. Tai vanhemmille tulee itku. Nimittäin se ilmoittaja ei suinkaan aina ole tytteli itse.
Minulla olisi yhtä ja toista sanottavaa myös vanhemmille, jotka antavat alaikäisten lastensa hengailla steissillä tai ostarin kulmassa puolenyön aikaan arki-iltana yleensä missään porukassa, saati tuollaisissa mamuporukoissa. Vähän sama asia kun aikanaan oli tytteleitä jotka hengailivat mp-jengien talleilla. Oli niin jännää olla "kovien poikien" joukossa. Sitten vähemmän yllättäen tapahtui kaikenlaista.
En tarkoita tällä mitenkään hyväksyä saati puolustella tapahtuneita. Mutta jos lähtee "kuvioihin", siitä on seurauksia. Joskus pienempiä, joskus pahempia. Nykyään vain huudetaan julkisuudessaa, että naisten pitäisi voida juoksennella vapaasti puolenyön aikaan keskuspuistossa rauhassa, ja jos joku varoittaa siitä, tämä varoittaja on misogynisti raiskauskulttuurin kannattaja. Kukaan ei kuitenkaan sano, että miehellä pitäisi olla oikeus huudella rauhassa mopoista joillekkin Bandidoksille ja odottaa selviävänsä ilman seurauksia.
Mitä tulee joidenkin toiveisiin siitä, että poliisi hoitaisi asian pamputtamalla näitä "uussuomalaisia" asemalla kuriin ja nuhteeseen. Voin kertoa, että sitä on kokeiltu aika monessa paikassa Euroopassa. Ei ole toiminut missään. Ainoa varma keino estää tuo kehitys on olla ottamatta tuota porukkaa maahan. Ja jos tätä ei haluta tehdä, niin seuraukset ovat sitten mitä ovat.
Pitkässä juoksussa käy sitten todella pahasti kun erot ja ongelmat pursuvat yli äyräiden. Sitten käytetään muuta kuin pamppua. Ja jos tämä halutaan välttää, olisi korkea aika luopua monikulttuurisuushaaveista ja alkaa katsoa miten asiat ovat aina menneet maailmassa.