Suomen sisäinen turvallisuus

Persutytöt ollu taas asialla, sabotoimassa toisen jalkapallo uraa.

Mitä ilmeisimmin taas sitä ihanaa väreilevää monikulttuurisuutta, joka on rikkaus ja voimavara.

(Tarkoittaako voimavara sitä, että kaksi pitää kiinni sillä välin kun kolmas tunkeutuu sisään vai tarkoittaako se jotain muuta?)

Miksi kaikesta triggeröityvää äärivasemmistoa ei tunnu häiritsevän millään tavoin sellainen seksuaalinen rikollisuus, jota sen lemmikit tekevät?
 
Persutytöt ollu taas asialla, sabotoimassa toisen jalkapallo uraa.
Tämä on vain se hinta mikä täytyy maksaa, että Suomi-futis nousee kansainväliselle tasolle. Get over it..
 
Persutytöt ollu taas asialla, sabotoimassa toisen jalkapallo uraa.
Wikissä on tarinaa Atlantis FC:n ja siihen kytkeytyneen AC Allianssi:n keppostelusta.


 
Toivottavasti ei ollut pojan itse työllä tienaamalla rahalla ostettuja.
Mutta jos Pappa Betalar, niin ehkä oppivat jotain.
Oppikohan kohde jotain?
"POJAN ISÄN mukaan ryöstöä edelsi pojalle tullut Snapchat-tapaamispyyntö. Kaverin kaverin sijaan paikalla olikin kolme naamioutunutta henkilöä."
Edes äänestämään persuja? :cool:
 
Täällä pohjoisessa kuulemma viisaita miehiä itäisiltä mailta kiertää läpi tukiasemia. Yksi porukka ajoi vast'ikään tuttavan pihan läpi tukiasemalle. Virolaisiksi esittäytyivät murteellisella suomella/englannilla ja poistuivat maanomistajan kehoituksen saatuaan. "Viranomaislähteisiin nojaten" kyseessä kuitenkaan ei ollut ainutkertainen tapahtuma lähiaikoina näillä seuduin.

Itse mielessäni pohdin, että olivatko ne virolaisia vai viron venäläisiä? Ja mitä ne tukiasemilla tekevät? Paikat kuitenkin löytyvät kartasta aika helposti. Ja kuparia tms. saa varastettua muualtakin, luultavasti helpommin, enemmän ja pienemmällä riskillä.
 
Täällä pohjoisessa kuulemma viisaita miehiä itäisiltä mailta kiertää läpi tukiasemia. Yksi porukka ajoi vast'ikään tuttavan pihan läpi tukiasemalle. Virolaisiksi esittäytyivät murteellisella suomella/englannilla ja poistuivat maanomistajan kehoituksen saatuaan. "Viranomaislähteisiin nojaten" kyseessä kuitenkaan ei ollut ainutkertainen tapahtuma lähiaikoina näillä seuduin.

Itse mielessäni pohdin, että olivatko ne virolaisia vai viron venäläisiä? Ja mitä ne tukiasemilla tekevät? Paikat kuitenkin löytyvät kartasta aika helposti. Ja kuparia tms. saa varastettua muualtakin, luultavasti helpommin, enemmän ja pienemmällä riskillä.
Ylimääräisiä laitteita tukiaseman kupeessa? Kuso kulkee tai sitten ei naapurin halun mukaan...
 
Toivottavasti ei ollut pojan itse työllä tienaamalla rahalla ostettuja.
Mutta jos Pappa Betalar, niin ehkä oppivat jotain.
Mutta millaisella "teinipojalla" on tuollaiset varusteet mukanaan, 1500euron Luis Vuitton- olkalaukku ?? Oikeasti?
 
Itse mielessäni pohdin, että olivatko ne virolaisia vai viron venäläisiä? Ja mitä ne tukiasemilla tekevät? Paikat kuitenkin löytyvät kartasta aika helposti. Ja kuparia tms. saa varastettua muualtakin, luultavasti helpommin, enemmän ja pienemmällä riskillä.

Marjastus- ja sienestysporukoiden puhelimissa heikot kentät, etsivät tietysti tolppia saadakseen sykettä puhelimiin. :)
 
Tästä väännetään joku vakuutuspetos vielä, meillä ei ole gangstereita maassa
Joku tässä haiskahtaa ihan perinteiseltä.... eli bullshit huumediili mennyt perseelleen vedätyksen takia, ja nyt itketään.
Tervetuloa uhriutuvaan nyky-Suomeen.
Isi auttaa vielä, lienee meidän ikäinen aikuinen. Hävetköön.
 
Sinä kysyit tämän, en minä. Jos rumasti sanon, niin toi ryöstö ei tuntunut tossa taloudessa missään rahallisesti.
Ei tietenkään. Kotivakuutuksissa on yleensä omavastuu varkaus tapauksissa aina nolla.
Tuo oli Robin Hood tyylinen ryöstö. Yltäkylläisyydessä kasvanut ja poispillattu kakara menetti omaisuuttaan. Toki Robin jakoi saaliin vähävaraisille. Nämä ”yön” Robinit eivät sitä jaa.
 
Toivottavasti ei ollut pojan itse työllä tienaamalla rahalla ostettuja.
Mutta jos Pappa Betalar, niin ehkä oppivat jotain.
Jos ei muuta opi, niin isä äänestämään oikein.
 
Back
Top