Suomen sisäinen turvallisuus

Jep, kuten sen Norjaan wagneria paenneen sotilaan kuin tämän oppositiopoliitikon tarina haisee kilometrin päähän. Kumpikin ovat olleet nuuskimassa tietoja ja nyt haluavat takaisin ryssälään. Mikäli oikeasti olisi henki kyseessä niin ei Twitterin tai iltapäivälehtien russofobia pitäisi noin paljon sattua.

Hah, siis se Norjaan tullut slaavi-tupu, joka jäi uudestaan haaviin koska meni rajan yli Ruotsiin (millä vitulla) ostamaan halvempaa tupakkaa?!? Oletan että juuri se kääpä, miten helvetissä noita edes käsitellään enää hakemusten osalta on mulle taysi mysteeri

Pientä valonpilkahdusta...

"Poliisi on palauttanut 4hlöä Irakiin. Palautus sujui hyvin. Palautetut ovat saaneet kielteisen päätöksen oleskelulupahakemukseensa. Lisäksi heidät on Suomessa tuomittu rikoksista mikä mahdollistaa palautuksen Irakiin. Lennolla oli mukana valvoja YVV:n toimistosta."
Kaikki "gangstarapparit" ja lapsenraiskaajat pitää palauttaa lähtömaihinsa. Palautuksen ei tarvitse sujua hyvin.

Herää kysymys, miksi? Kossu yks karmeimman makusia viinoja...
Helpompi harhauttaa kotipolttoisella, kun ei ole verrokki etiketin takana liian hienostunutta tavaraa?

Niin, niitä tuli n. 32000 syksyllä -15.

32 476 tasan, ja joka vuosi tulee tietysti lisää.

Rikoksista tuomittuja on saatu vietyä takaisin vuositasolla toki paljon enemmän. Muistaakseni vuonna 2019 oli tehty 1500 pakkopalautusta sataan eri maahan. Noin 8000:n turvapaikanhakijan todettiin kadonneen vastaanottokeskuksista. Tästä joukosta noin 5 000 oli tavattu muualla Euroopassa eli tiedettiin siirtyneen. Parituhatta oli kateissa.

Viime aikoina ei ole oikein ollut tiedotteita siitä, missä mennään. Kyllähän POHA kertoo, jos toimittaja kysyy...

Oletan, että palautusjonossa on koko ajan 500 tyyppiä. Irakilaisten vieminen on hankalaa, kun ei ole palautussopimusta kai vieläkään. Jollain vääntämisellä rikoksista tuomittuja on saatu sinne siirrettyä noin 70 -80 palautettavaa vuositasolla.

Ukrainalaisia on täällä jo yli 50 000.

Tämmöinen video tuli vastaan ylilaudalla. Voi jeesus että sylettää tämmöset raukat jotka hakkaa lapsia. Tapahtunut ilmeisesti kannelmäessä.
Silmissä vaan verisuonet katkeilee tällaista katsoessa. Silloin kun minä olin pikkutyttö, oli nyrkkisääntönä että nokkapokkaa saattaa olla, mutta samassa painoluokassa ja siinä vaiheessa leikki loppuu kun vastustaja on maassa. Jalat oli telineet, ei aseet.

Tuollaisessa tilanteessa ei varmasti kiinnostaisi huikata edes varoitusta tai tavoitella jarrupoljinta. Suoraan vaan titityy tai antais ahtimen vislata.

Tämmöinen video tuli vastaan ylilaudalla. Voi jeesus että sylettää tämmöset raukat jotka hakkaa lapsia. Tapahtunut ilmeisesti kannelmäessä.
Oppiipahan nuorena paikkansa tulevassa MultikultiLBQRGDFGRWSDF yhteiskunnassa. Natsiheterolihansyöjä tuosta tulee kummiskin.
Mutta, tässä on taas ollu välkyt asialla... Jos on pakko viinaa saada, eikö ois kannattanu vaikka vaihtaa vuoro yms, että pääsee kupille.

Ja yllättäen tämän videon jakaminen onkin tuomittavaa. Jutun twitter-kommentit oli kyllä aiheesta hyvin yksimielisiä

Ja yllättäen tämän videon jakaminen onkin tuomittavaa. Jutun twitter-kommentit oli kyllä aiheesta hyvin yksimielisiä
Ennalta Ehkäisevä Poliisi on jo asian päällä, joten huoli pois!

Tietäminen on kielletty. Ainoastaan totuusministeriön hyväksymä ja jakama tieto on sallittua.

Olen eri linjoilla.

Minusta videon jakaminen lapsen nöyryyttämisestä ja pahoinpitelemisestä ei ole asiallista, etenkin jos lapsi on tunnistettavissa.

Ilman levittämistäkin tiedetään melko nopeasti, millainen on tekijäporukka. Jos siis tarkoitus on osoittaa, että multikulti ei toimi, sen voi tehdä muutenkin kuin kiusaamalla uhria lisää jakamalla videota.

Video on laitettu nettiin koska uhria on haluttu nöyryyttää. Videon jakaminen eteenpäin ei ole omiaan vähentämään nöyryytystä.

Ennalta Ehkäisevä Poliisi on jo asian päällä, joten huoli pois!

Taposen twiittiin tullut enimmäkseen kannustavia kommentteja. Esim:
Jos nyt alkaisi Kummeli sketsisarja nollasta, niin pomminvarmasti olisi yksi koominen sketsihahmo tyyliä "Puoleellinen Älypollari Tapsukka". Sen verran liiraa, ettei tarttis käsikirjoittajien itse keksi huumoria.
Näin just videon jossa teini-ikäinen hakkaa itseään huomattavasti nuoremman teinin. Potkuja päähän säesti hokema "miks sä tuut mun holleil". Yks pyyntö, tee nyt vittu työsi josta sulle maksetaan!

Tosin tuon videon esiintyjistä kumpikaan ei välttämättä ollut teini-ikäinen (13 - 19 v). Pahoinpidelty saattoi olla nuorempi ja ulkomaalaisittain puhunut punaisilla housuilla ja takilla (ainakin hihat) sekä valkoisilla kengillä varustettu tekijä vanhempi. Niille jotka eivät videota ole katsoneet:
Hiha näkyy, kun nenästä ja huulesta verta vuotavaa itkevää lasta pidetään rinnuksista. Kengät esiintyvät, kun niillä monotetaan kymmenkunta kertaa päähän kohdistuvia maassa makaavaa kohti.
"Mix sa tuut mun halleillee. Ma anna yks paukku nii tää itkee tallai. Mix v*ttu sa tuut mun holleillää..."

Nämä jopa keskellä päivää tapahtuvat vaatteiden ryöstämiset jopa nuorten päältä alkavat olla jo niin yleisiä, että kohta eivät edes ylitä uutiskynnystä.

Nämä jopa keskellä päivää tapahtuvat vaatteiden ryöstämiset jopa nuorten päältä alkavat olla jo niin yleisiä, että kohta eivät edes ylitä uutiskynnystä.

Hellyttävää tuossa jutussa on, että vanhemmat luulee poliisin tutkivan valvontakameranauhoja tai ylipäätään koko juttua.

Se on vaan ilmoitusherkkyyttä...

No kyllähän ne yleistyy kun tietää että alle 15v seurauksena on vain sossun tädin tapaaminen.

Back