EI kai sinne mutapohjaa kannata väen väkeen tehdä...Tässä tapauksessa tuo ikäkin nyt saattaa olla mitä vaan. Mun puolesta vois alkaa kuljettamaan noita tuonne isompiakin määriä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
EI kai sinne mutapohjaa kannata väen väkeen tehdä...Tässä tapauksessa tuo ikäkin nyt saattaa olla mitä vaan. Mun puolesta vois alkaa kuljettamaan noita tuonne isompiakin määriä.
Asiaa voi miettiä monelta kantilta. Jos Suomessa ovet ovat auki, jäisitkö itse Somaliaan?
Ankkurilapsi matkaan ja suku perässä, tervetuloa Hölmölään. Jotkut hukkuvat matkalla.
No kuka sitten pesee bussit ja vanhusten pyllyt.En ymmärrä kyllä miksi tänne Somaliasta edelleen pitää porukkaa roudata mut kai siihenkin joku hyvä syy on.
Tarvittaisiin kai taas semmonen mediamyrsky. Mitä niitä ylistäviä uutisia oli parhaimmillaan päivässä, yli 40. Ja joku guru kielsi kun niitä on kirjoittamasta mitään kielteistä kun niitä on muutenkin liikaa.Helsingin käräjäoikeus tuomitsi aikuisen naisen raiskanneen ja kolmea alaikäistä tyttöä ahdistelleen Mohammed Ahmedin, 31, kolmen vuoden ja kymmenen kuukauden ehdottomaan vankeuteen.
Lukuisat joutuneet hyökkääjän uhriksi Helsingissä – Suomen oikeuslaitos ei saa millään miestä vankilaan
Miehen uhriksi on joutunut kymmeniä eri-ikäisiä naisia sekä Helsingissä että Oulussa.
Kolmekymppinen mies hyökkää tuntemattomien naisten kimppuun. Hän potkii, kamppaa, kourii, koskettelee ja uhkailee.
Sarja-ahdistelijan rikoksia on käsitelty tuomioistuimissa useita kertoja kuluvana vuonna.
Mies jatkaa rikosten tekemistä aina tutkintavankeudesta vapauduttuaan, mutta häntä ei siitä huolimatta määrätä tuomiolla vangittavaksi.
Helsingin käräjäoikeus on katsonut, että miehen vangittuna pitäminen olisi kohtuutonta. Rikosoikeuden asiantuntija on eri mieltä.
Ratkaisussa väitetään, ettei ole olemassa pakkokeinolain mukaisia perusteita vangita miestä tuomiolla, vaikka hän "lähes varmuudella" tuleekin jatkamaan rikosten tekemistä.
![]()
Lukuisat joutuneet hyökkääjän uhriksi Helsingissä – Suomen oikeuslaitos ei saa millään miestä vankilaan
Miehen uhriksi on joutunut kymmeniä eri-ikäisiä naisia sekä Helsingissä että Oulussa.www.iltalehti.fi
Taas sitä pohtii, että mitä varten meillä tämmöinen oikeuslaitos on?
Eivät ole. Ovat "tuottamassa järjestystä" eli suomeksi sitä, että kansalaiset eivät saa panna roistoja kuriin. Kansalainen voi myös alistua, kuten nyt tapahtuukin.Oikeuslaitos ja poliisi ovat olemassa kansalaisten turvallisuuden varmistamiseksi. Jos tämä combo ei toimi, kansalainen on pakotettu tee-se-itse tyyppiseen toimintamalliin, siis jos ei halua antautua hakattavaksi.
Demla, korjasin.mitä varten meillä tämmöinenoikeuslaitoson?