Suomen sisäinen turvallisuus

Ei sitten ole käynyt Maltan "kotouttamiskeskuksissa"....kuten Hal Far. Joskus olen tainnut postata kuviakin tänne. Tosin Maltan asevoimat ovat jo poistuneet portilta.... Ei tuosta kyllä tavallaan puutu kuin tietty saksankielinen teksti portilta...

Sitten joku vielä kehtaa puhua keskitysleireistä.... Kyllähän Suomessa turvapaikanhakijoita kohdellaan silkkihansikkain.

full


En usko että Tornion kaupunki rakentaa tuollaista ostoskeskuksensa keskelle
 
Lehdistön reaktion Vouhottaja-Villen ja kumppaneiden agitaatioon on erikoinen kun vertailee viimeisten päivien tapahtumia vaikka Immosen Ollin typerän facebook päivityksen jälkipuintiin...

On tuo todella. Immonen ei edes agitoinut väkijoukkoja liikkeelle. Entä jos joku olisi tehnyt sen syksyllä 2015 ja pyytänyt Haaparannan sillalle apujoukkoja?

Siinä olisi teilattu toimintaan kehottaja ja apulaiset.
 
Lehdistön reaktion Vouhottaja-Villen ja kumppaneiden agitaatioon on erikoinen kun vertailee viimeisten päivien tapahtumia vaikka Immosen Ollin typerän facebook päivityksen jälkipuintiin...
Ehkä oppositiossa räksyttäminen on jotenkin hyväksyttävämpää kuin aivopierujen laukominen hallitusvastuussa ollessa. Esim. PerSujen ekan jytkyn jälkeen 2011 Hakkaraisen Teukan möläytkset menivät kuitenkin melko pian ohi uutisvirrassa. Jos Olli Immosen kesän 2015 manifesti olisi kirjoitettu oppositiossa, niin kohu olisi ollut luultavssti pienempi. Samoin V. Niinistö saa nyt rettelöidä twitterissä ja agitoida äänestäjiään sekä kasvattaa puolueensa kannatusta kohti 2019 eduskuntavaaleja. Kyllä hänkin ministerinä ollessa asetteli sanansa tarkemmin, vai luuletteko että samanlaista populismia harjoittaisi jos olisi nyt valtioneuvoston jäsen?

Mutta sen olen kyllä huomannut omassa tuttavapiirissä, jossa on muutamia journalisteja, (valta)media-alan ammattilaisia ja toimittajia, niin heidän arvomaailmansa heijastelee erittäin vahvasti vihervasemmiston kantoja. PerSut ja Trumpit ovat heille pahiksia ja esim. mamu-asiota käsitellään silkkihansikkain. Tällaisia kommentteja kuulee heiltä yksityshenkilönä usein, vaikka eivät työssään kirjoittaisi näistä asioista.
 
Viimeksi muokattu:
On tuo todella. Immonen ei edes agitoinut väkijoukkoja liikkeelle. Entä jos joku olisi tehnyt sen syksyllä 2015 ja pyytänyt Haaparannan sillalle apujoukkoja?

Siinä olisi teilattu toimintaan kehottaja ja apulaiset.

Ei siellä ole mitään siltaa vuosiin ollut. Haaparannan ja Tornion välissä on puisto/nurmialue.
 
Suonpää: Pakkopalautukset ovat laillisia – samoin juutalaisten luovutus Saksaan

......

Luterilainen suomalainen kuvittelee usein, ettei esivalta turhaan miekkaansa kanna – ja että laillisuus on oikeamielisyyden mitta. Ei ole. Juutalaisten lähettäminen Saksaan oli laillista. Pakkopalautukset Afganistaniin ovat laillisia. Polttopulloiskusta ei tule rikostuomiota.

Laillisuudesta ei enää ole kyse vaan inhimillisyydestä. Siksi kansalaistottelemattomuuskin on oikein.
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/s...aillisia-samoin-juutalaisten-luovutus-saksaan
 
Juuri olin samaa postaamassa...

Itkikös joku täällä muutama päivä sitten, ettei näillä "mamu" asioilla ole mitään tekemistä sisäisen turvallisuuden kanssa?
 
Juuri olin samaa postaamassa...

Itkikös joku täällä muutama päivä sitten, ettei näillä "mamu" asioilla ole mitään tekemistä sisäisen turvallisuuden kanssa?
Tarkoitat varmasti minua, mutta et ole selvästikkään lukenut yhtään mitä olen kirjoittanut. Ota silmä käteen ja lue. Pakolaisasioille on edelleen ihan oma ketjunsa.
 
Tarkoitat varmasti minua, mutta et ole selvästikkään lukenut yhtään mitä olen kirjoittanut. Ota silmä käteen ja lue. Pakolaisasioille on edelleen ihan oma ketjunsa.

Luitko "rauhantekijän" ylle postaamaa uutista?

Tunnetaan, että henkilö on lähtömaassaan saanut taistelijakoulutuksen ja syyllistynyt henkirikoksiin ja raiskauksiin. Silloin voidaan olettaa, että on muutenkin alentunut kynnys käyttää väkivaltaa. Sitten on myös henkilöitä, joiden voidaan ajatella, että he tulevaisuudessa syyllistyvät rikoksiin Suomessa, Palo sanoo.

– Yhdessä poliisilaitoksen kanssa käydään läpi erityyppisiä riskejä omaavia henkilöitä. Tällaisia henkilöitä voi olla joitakin kymmeniä yhden poliisilaitoksen alueella.

Tämäkö ei ole sisäiseen turvallisuuteen liittyvä asia?
 
ja sinä et ymmärtänyt, että aloittamasi ketju lensi bittien taivaaseen ennen toista viestiä...:D
Öö ymmärsin. Eikä se liity mitenkään tähän. Mutta antaa olla.
 
No joku voiton paraati oli joskus taannoin 16. toukokuuta Helsingissä. Siitä on ens keväänä pyöreitä tasavuosia.. Siitä jäi elämään se ' voi helvetin kuustoista' sanonta osan kansan puheeseen. Niin siihen viittasin
Tokaisu toki sopii tuohonkin mainiosti ja tunnen tuon linkityksen. Vaan taitaapa olla vanhempaa perua ja liittyä korttipeliin tuo "helvetin 16". Sori
 
Back
Top