Jessikka Aro Onko rikosilmoitus jo tekeillä?
Marjaana Toiviainen En ehdi niin nopsaan kuin näitä tulee. Jos jokaisesta tekisin, niin muuta ei sitten ehtisikään tehdä...
Mutta yritän takoa sen verran kuin irtoaa
Jessikka Aro Hyvä. Voimaa siihen. Sano jos tarvitset jeesiä, olen käytettävissä.
Marjaana Toiviainen Ei kai niitä kukaan ehdi, siis satoja päivässä, tekemään?
Jessikka Aro Mä odottelen aina uuden materiaalin kertymistä ja laittelen sitten kerralla ison kasan. Ellei kyse ole vakavista ja akuuteista uhkauksista, ne pitää laittaa saman tien.
Marjaana Toiviainen OK. Hyvä neuvo. Tuleeko niistä JOKA AINOASTA sitten se keskustelu poliisilaitoksella?
Miten siellä ehtii jatkuvasti ravata?
Jessikka Aro Aikaa kyllä löytyy kun on kyse rikoksista. Tee alkuun kattava setti, oon huomannut että sua maalitetaan mm MV-sivustolla. Siitä keräät kaikki laittomat jutut ja niiden aiheuttaman vihakommentoinnin,
ja siitä edespäin poliisin ohjeiden mukaan. Poliisi sitten katsoo ja ohjeistaa.
Marjaana Toiviainen Mä en ole ikinä käynyt siellä MV-sivustolla, haluan voida hyvin, niin en klikkaa niitä. Jonkun pitäis kai sieltä kerätä sit kaikki? Huoh.
Koulukiusaamisen jotenkin vielä tajuan, lapset, mutta AIKUISET IHMISET...
Jessikka Aro Joo olisi hyvä jos keräisi. Voin auttaa esim siinä, kerään sulle sieltä listaa niin sun ei tartte katsoa niitä
Marjaana Toiviainen Se ois kiva idea. Jos jaksat niiden sairaiden ihmisten juttuja lukea. Kiitos, sisko!
Jessikka Aro Vaikka ikävä kyllä koska kyse on kunnianloukkauksista, sun pitää kurkata sen verran että toteat rikoksen. Mut teen sulle listan viimeistään huomenna, tipahdan nyt just verkosta.
Marjaana Toiviainen Mä en usko, että on sen kurkkaamisen arvoista?
Johanna Korhonen Journalisti Kirkkolaulaja erinomaista, Jessikka, että autat Marjaanaa. Myös KRP:n uusi yksikkö voi auttaa tässä. Yksikkö on perusteilla. (Sieltä on kyllä autettu jo ennen yksikköäkin.) Selvitän, kuka siellä voisi tehdä ja mitä. Palaan.
Miina Hakonen Me kerätään noita MV-, Ylilauta- & Hommafoorumijuttuja jo, ovat meillä tiedostoissa.
Aion käydä isomman kasan kanssa poliisin puheilla seuraavan viikon jälkeen.