STI_Tactical9mm
Kenraali
http://beta.oikeamedia.com/o1-37980
Blogi: Heikki Porkka, pe 08.09.2017 23:19
Islamisaatio - Laura Huhtasaari osui maaliin
Yleisradion toimittaja Hilkka Säävälä kertoo Yle-tyylillä mitä islamisaatio tarkoittaa:
”Islamisaatio tarkoittaa valtion kääntymistä islamin suuntaan. Esimerkki tällaisesta on Iran. Huhtasaaren mielestä Suomesta siis uhkaa tulla valtio, jossa esimerkiksi alkoholin nauttimisesta, uskottomuudesta tai varkaudesta voitaisiin rangaista kivittämällä tai amputoimalla.”
Helsingin Sanomien Kalle Silfverberg ottaa myös kantaa:
””Islamisaatio.” Perussuomalaisten varapuheenjohtaja, kansanedustaja ja presidenttiehdokas Laura Huhtasaari pääsi viljelemään äärioikeiston keksimää sanaa kahdesti Ylen tv-uutisissa torstai-iltana.”
Koska Säävälä hyppää suoraan äärimmäisyyteen ja Silfverberg väittää islamisaatiota mystisen äärioikeiston keksinnöksi, seuraavassa katsaus suomalaisen yhteiskunnan suhtautumisesta islamin maihinnousuun ja islamisaatiokehityksen etenemiseen.
1. Porsaan näköisiä kulkuesteitä on vastustettu vetoamalla islamiin.
Helsingin Sanomat 10.3.2001:
”Siniset betoniporsaat olivat Kirkkojärventiellä rautatieaseman vieressä noin kolme kuukautta. Espoon keskuksen kaunistamista pohtinut kaupunginjohtaja Marketta Kokkosen vetämä johtoryhmä päätti porsaiden poistamisesta tammikuun lopussa.”
”Keskusteluun osallistui myös Kanta-Espoon seurakunnan kappalainen Marja-Liisa Nokelainen , joka muistutti, että "sika on saastainen eläin tiettyjen etnisten ryhmien keskuudessa". Espoon keskuksessa asuu paljon muslimeja”
Espoon johdolle ”imagosyistä” kelpaamattomat betoniset porsaat päätyivät lopulta Tohmajärvelle.
2. Musliminaisille on järjestetty omia uimahallivuoroja, jolloin muilla ei ole asiaa uimahalliin. Vuoron aikana hallin henkilökunta koostuu vain naisista.
Uusi Suomi kirjoitti 9.9.2008:
”Helsingin Sanomat kertoi hiljattain, että muslimityttöjen uimakoulun jälkeen lauantaisin Jakomäen uimahallissa on vain musliminaisille varattu kolmen tunnin uintivuoro. Hallin henkilökunta koostuu silloin pelkistä naisista.”
3. Islamisaation etenemiseen liittyvät myös useat oikeudessa suomalaisille annetut tuomiot, joista tunnetuin on Jussi Halla-ahon vuonna 2009 uskonrauhan (islamin) rikkomisesta saama tuomio, jonka perusteluista löytyy mielenkiintoinen kohta:
”Logiikalla tai niin sanotuilla järkiperusteluilla ei tämän vuoksi ole todellista merkitystä uskonnollisista kysymyksistä käytävässä keskustelussa.”
Käräjätuomarin kirjoittamasta tuomiolauselmasta, uskokaa pois.
Halla-ahon tuomio oli poliittinen tuomio, jonka historiankirjat tulevat kaivamaan esiin yhtenä esimerkkinä aikakaudesta, joka ei ollut kunniaksi länsimaiselle demokratialle.
4. Opetushallituksen ylläpitämässä edu.fi-verkkopalvelussa on 7.5.2010 julkaistu artikkeli, joka kertoo muslimilapsista koulussa. Seuraavassa otteita tekstistä:
”Suomalainen peruskoulu on käynyt läpi monenlaisia muutoksia, joista kymmenen viime vuoden ajalta yksi keskeisimpiä on ollut koulun muuttuminen monikulttuuriseksi ja moniuskontoiseksi. Suurimmissa kaupungeissa on usean vuoden ajan tehty erityyppistä työtä muslimiperheiden toiveiden ja koulun tapojen yhteensovittamiseksi. Esimerkiksi Helsingissä kouluilla on ollut pitkään mahdollisuus saada joko opetusviraston intranet-sivuilta tai heidän toimittamistaan kirjasista neuvoja, miten koulu voi toimia lainsäädännön puitteissa, mutta samalla ottaa huomioon muslimivanhempien näkemykset.”
”Muslimikoti on saattanut kokea, että opettaja käyttää viranomaisvaltaa eikä vanhempien omia näkemyksiä kunnioiteta tai sovitut pelisäännöt eivät ole pitäneet. Kehittämistä vielä riittää.”
”Koulun arjessa eriyttämistä vaativia tilanteita tulee esiin eniten liikunnassa, musiikissa ja kuvataiteessa.”
”Liikuntatunneilla muslimilapsi tarvitsee mahdollisuuden vaatteidenvaihtoon ja peseytymiseen erillään muista.”
”Muslimille hyväksyttävää ei myöskään ole muun uskonnon kuin islamin hengellinen musiikki. Kuvataiteeseen suhtautuminen vaihtelee muslimien parissa, sillä ei ole olemassa vain yhtä tulkintaa. Yleinen periaate on kuitenkin, ettei patsaita tai muotokuvia tule tehdä.”
”On muotitansseja ja diskoiltoja ja muuta vastaavaa. Useimmat muslimivanhemmat suhtautuvat näihin kielteisesti eivätkä ne islamin kannalta olekaan hyväksyttäviä.”
”Monessa koulussa leirikoulut alkavat jo ensiluokalta paripäiväisinä ja yökoulujakin toteutetaan. Useimmat muslimiperheet eivät halua lapsensa olevan yötä poissa kotoa olosuhteissa, joissa asioiden toteutuminen islamilaisittain hyväksyttävästi ei ole aivan varmaa.”
Opetushallitus on opetus- ja kulttuuriministeriön alainen virasto, joka vastaa varhaiskasvatuksen, esi- ja perusopetuksen, aamu- ja iltapäivätoiminnan, lukiokoulutuksen, ammatillisen peruskoulutuksen, aikuiskoulutuksen, vapaan sivistystyön ja taiteen perusopetuksen kehittämisestä.
5. Kimmo Sasi (kok) ehdotti marraskuussa 2010 islamilaisen lain, sharian osittaista kokeilua Suomessa. Huomattavaa on, että Sasi on lakimies ja ehdotuksen tehdessään hän oli kansanedustaja, lakeja säätävän eduskunnan jäsen.
Iltalehti kirjoitti Sasin ehdotuksesta 26.11.2010:
”Sasin mielestä sharia-lakia voitaisiin soveltaa muslimien välisten siviiliriitojen sovittelussa niiltä osin, kun se ei ole ristiriidassa Suomen lakien kanssa. Sovittelijat eivät myöskään korvaisi suomalaista tuomioistuinjärjestelmää, Sasi kertoo Kotimaa-lehdelle.
Sasin mukaan islamilaisten maahanmuuttajien olisi helpompi sitoutua uskonnollisen sovittelijan ratkaisuihin.
- Kannattaisi varmasti selvittää mitä hyötyjä voidaan saada ja minkälaisia resurssitarpeita on ja minkälaisia henkilöitä on käytettävissä sovittelijoiksi. Kun se on tehty, niin toiminta voidaan käynnistää. Jotta saadaan sille virallinen status, niin oikeusministeriö voisi antaa taloudellista tukea, joka osoittaisi yhteiskunnan hyväksynnän, Sasi sanoo lehdessä.
Suomen islamilaisen yhdyskunnan imaami Anas Hajjar on jo aiemmin sanonut Kotimaa-lehden haastattelussa, että islamilaisen lain soveltaminen siviiliriitojen sovittelussa olisi tarpeen.”
6. Helsingin Sanomien 27.4.2015 julkaistun artikkelin mukaan ylikomisario Jari Taponen on sitä mieltä, että ”Suomeen tarvitaan sekä somalitaustaisia että muita etnisiä ryhmiä edustavia poliiseja” .
Taponen viittaa artikkelissa Minnesotan kokemuksiin ja kehuu somalien tekemien rikosten vähentyneen muslimipoliisien tulon myötä.
Taponen ei muistanut kertoa, että hänen vierailunsa aikana pidätettiin yhdeksän somalia epäiltynä terroristiyhteyksistä, joista heidät tuomittiin marraskuussa 2016 pitkiin vankeusrangaistuksiin.
7. Vääräuskoisten (kaikkien ei-muslimien) naisten seksuaalinen hyväksikäyttö (raiskaaminen, ahdistelu) ovat melko tavanomaista muslimimaissa. Länsimainen, hunnuttamaton nainen on vapaata riistaa.
Länsimaihin saapuneiden useiden muslimimiesten käytös ei muutu, kuten seksuaalirikostilastoista voidaan havaita. Rikollisella ja väkivaltaisella toiminnallaan muslimit osoittavat halveksuntaansa sekä naisia että länsimaisia miehiä kohtaan. Länsimaista miestä pidetään heikkona, koska hän ei kykene suojelemaan naistaan.
Islamisaatiokehitys näkyy seksuaalirikollisuuden osalta erityisesti siinä, että valtamedia ja poliittinen eliitti vähättelevät tai jopa vaikenevat siitä. Etenkään poliitikkojen, muiden kuin perussuomalaisten suunnasta, ei ole liiemmin kiinnitetty huomiota muslimimiesten todennäköisyyteen syyllistyä raiskausrikokseen, joka [todennäköisyys] on moninkertainen verrattuna kantaväestön miehiin.
Edellä esitetyt kohdat 1 – 7 ovat vain esimerkkejä vuoden 2000 jälkeen toteutuneesta kehityksestä. Islamisaatioon liittyviä yhteiskunnallisia muutoksia tullaan näkemään sitä enemmän, mitä suuremmaksi muslimien määrä Suomessa kasvaa.
Julkisuudessa puhutaan islamilaisista terroristiorganisaatioista, kuten Isis, Boko Haram ja Al-qaida, joiden ohella mainitaan yksinäiset sudet.
Islamin perusteisiin (koraani, Muhammedin elämä, sharia) ja islamilaiseen terrorismiin tutustumalla ymmärtää, että yksinäisiä susia ja terroristisoluja ilmaantuu kaikkialle, missä islam saa riittävästi jalansijaa. Kiihokkeena käytetään koraanin sanaa ja Muhammedin esimerkkiä. Houkuttimena on taivaallinen paratiisi, jossa 72 neitsyttä odottaa ottajaansa.
Suomessa on jo satoja fundamentaalisia muslimeja, jotka muodostavat valtavan yhteiskunnallisen uhan.
Fundamentaalisten muslimien terroristinen toiminta on osa islamisaatiota. Viittaukset muslimien mahdolliseen radikalisoitumiseen, jos heidän olosuhteitaan ei paranneta, ovat osa vaatimusten taktiikkaa, jota islamin edustajat ovat harjoittaneet kaikkialla läntisessä Euroopassa.
”Jos ette anna lisää resursseja (rahaa), on todennäköistä, että syrjäytymisvaarassa olevat musliminuoret radikalisoituvat [ja ryhtyvät terroristeiksi].”
Tällaisia uhkaukseen viittaavia lauseita on kuultu esimerkiksi Helsingin sosialidemokraattien riveissä valtuustossa istuvan Husu Husseinin ja Turussa kokoomuksen valtuustoryhmässä olevan Muhis Azizin suunnasta.
Toistaiseksi Suomessa on lähes poikkeuksetta taivuttu muslimien vaatimusten edessä. Toisaalta Suomessa on taivuttu jo ennen muslimien esittämiä vaatimuksia, ikään kuin ennakoiden, kuten kirjoituksen alussa mainittu esimerkki Espoon betoniporsaista kertoo.
Suomen oikeuslaitoksen ja sisäministeriön osallistumisesta islamisaatiokehitykseen kirjoitin Oikeaan Mediaan 22.3.2017. Vertailussa ovat Suomessa, Virossa ja Yhdysvalloissa annetut tuomiot terrorismikytköksistä.
Muslimien lopullisena tavoitteena on sataprosenttisesti islamilainen valtio, joka elää islamin mukaan rauhassa. Valtiota kutsutaan nimellä 'Dar-es-Salaam' – Islamilainen rauhan talo. Rauhan pitäisi vallita, koska kaikki ovat muslimeja, madrassat eli koraanikoulut ovat ainoita kouluja ja totuus löytyy koraanista.
Blogi: Heikki Porkka, pe 08.09.2017 23:19
Islamisaatio - Laura Huhtasaari osui maaliin
Yleisradion toimittaja Hilkka Säävälä kertoo Yle-tyylillä mitä islamisaatio tarkoittaa:
”Islamisaatio tarkoittaa valtion kääntymistä islamin suuntaan. Esimerkki tällaisesta on Iran. Huhtasaaren mielestä Suomesta siis uhkaa tulla valtio, jossa esimerkiksi alkoholin nauttimisesta, uskottomuudesta tai varkaudesta voitaisiin rangaista kivittämällä tai amputoimalla.”
Helsingin Sanomien Kalle Silfverberg ottaa myös kantaa:
””Islamisaatio.” Perussuomalaisten varapuheenjohtaja, kansanedustaja ja presidenttiehdokas Laura Huhtasaari pääsi viljelemään äärioikeiston keksimää sanaa kahdesti Ylen tv-uutisissa torstai-iltana.”
Koska Säävälä hyppää suoraan äärimmäisyyteen ja Silfverberg väittää islamisaatiota mystisen äärioikeiston keksinnöksi, seuraavassa katsaus suomalaisen yhteiskunnan suhtautumisesta islamin maihinnousuun ja islamisaatiokehityksen etenemiseen.
1. Porsaan näköisiä kulkuesteitä on vastustettu vetoamalla islamiin.
Helsingin Sanomat 10.3.2001:
”Siniset betoniporsaat olivat Kirkkojärventiellä rautatieaseman vieressä noin kolme kuukautta. Espoon keskuksen kaunistamista pohtinut kaupunginjohtaja Marketta Kokkosen vetämä johtoryhmä päätti porsaiden poistamisesta tammikuun lopussa.”
”Keskusteluun osallistui myös Kanta-Espoon seurakunnan kappalainen Marja-Liisa Nokelainen , joka muistutti, että "sika on saastainen eläin tiettyjen etnisten ryhmien keskuudessa". Espoon keskuksessa asuu paljon muslimeja”
Espoon johdolle ”imagosyistä” kelpaamattomat betoniset porsaat päätyivät lopulta Tohmajärvelle.
2. Musliminaisille on järjestetty omia uimahallivuoroja, jolloin muilla ei ole asiaa uimahalliin. Vuoron aikana hallin henkilökunta koostuu vain naisista.
Uusi Suomi kirjoitti 9.9.2008:
”Helsingin Sanomat kertoi hiljattain, että muslimityttöjen uimakoulun jälkeen lauantaisin Jakomäen uimahallissa on vain musliminaisille varattu kolmen tunnin uintivuoro. Hallin henkilökunta koostuu silloin pelkistä naisista.”
3. Islamisaation etenemiseen liittyvät myös useat oikeudessa suomalaisille annetut tuomiot, joista tunnetuin on Jussi Halla-ahon vuonna 2009 uskonrauhan (islamin) rikkomisesta saama tuomio, jonka perusteluista löytyy mielenkiintoinen kohta:
”Logiikalla tai niin sanotuilla järkiperusteluilla ei tämän vuoksi ole todellista merkitystä uskonnollisista kysymyksistä käytävässä keskustelussa.”
Käräjätuomarin kirjoittamasta tuomiolauselmasta, uskokaa pois.
Halla-ahon tuomio oli poliittinen tuomio, jonka historiankirjat tulevat kaivamaan esiin yhtenä esimerkkinä aikakaudesta, joka ei ollut kunniaksi länsimaiselle demokratialle.
4. Opetushallituksen ylläpitämässä edu.fi-verkkopalvelussa on 7.5.2010 julkaistu artikkeli, joka kertoo muslimilapsista koulussa. Seuraavassa otteita tekstistä:
”Suomalainen peruskoulu on käynyt läpi monenlaisia muutoksia, joista kymmenen viime vuoden ajalta yksi keskeisimpiä on ollut koulun muuttuminen monikulttuuriseksi ja moniuskontoiseksi. Suurimmissa kaupungeissa on usean vuoden ajan tehty erityyppistä työtä muslimiperheiden toiveiden ja koulun tapojen yhteensovittamiseksi. Esimerkiksi Helsingissä kouluilla on ollut pitkään mahdollisuus saada joko opetusviraston intranet-sivuilta tai heidän toimittamistaan kirjasista neuvoja, miten koulu voi toimia lainsäädännön puitteissa, mutta samalla ottaa huomioon muslimivanhempien näkemykset.”
”Muslimikoti on saattanut kokea, että opettaja käyttää viranomaisvaltaa eikä vanhempien omia näkemyksiä kunnioiteta tai sovitut pelisäännöt eivät ole pitäneet. Kehittämistä vielä riittää.”
”Koulun arjessa eriyttämistä vaativia tilanteita tulee esiin eniten liikunnassa, musiikissa ja kuvataiteessa.”
”Liikuntatunneilla muslimilapsi tarvitsee mahdollisuuden vaatteidenvaihtoon ja peseytymiseen erillään muista.”
”Muslimille hyväksyttävää ei myöskään ole muun uskonnon kuin islamin hengellinen musiikki. Kuvataiteeseen suhtautuminen vaihtelee muslimien parissa, sillä ei ole olemassa vain yhtä tulkintaa. Yleinen periaate on kuitenkin, ettei patsaita tai muotokuvia tule tehdä.”
”On muotitansseja ja diskoiltoja ja muuta vastaavaa. Useimmat muslimivanhemmat suhtautuvat näihin kielteisesti eivätkä ne islamin kannalta olekaan hyväksyttäviä.”
”Monessa koulussa leirikoulut alkavat jo ensiluokalta paripäiväisinä ja yökoulujakin toteutetaan. Useimmat muslimiperheet eivät halua lapsensa olevan yötä poissa kotoa olosuhteissa, joissa asioiden toteutuminen islamilaisittain hyväksyttävästi ei ole aivan varmaa.”
Opetushallitus on opetus- ja kulttuuriministeriön alainen virasto, joka vastaa varhaiskasvatuksen, esi- ja perusopetuksen, aamu- ja iltapäivätoiminnan, lukiokoulutuksen, ammatillisen peruskoulutuksen, aikuiskoulutuksen, vapaan sivistystyön ja taiteen perusopetuksen kehittämisestä.
5. Kimmo Sasi (kok) ehdotti marraskuussa 2010 islamilaisen lain, sharian osittaista kokeilua Suomessa. Huomattavaa on, että Sasi on lakimies ja ehdotuksen tehdessään hän oli kansanedustaja, lakeja säätävän eduskunnan jäsen.
Iltalehti kirjoitti Sasin ehdotuksesta 26.11.2010:
”Sasin mielestä sharia-lakia voitaisiin soveltaa muslimien välisten siviiliriitojen sovittelussa niiltä osin, kun se ei ole ristiriidassa Suomen lakien kanssa. Sovittelijat eivät myöskään korvaisi suomalaista tuomioistuinjärjestelmää, Sasi kertoo Kotimaa-lehdelle.
Sasin mukaan islamilaisten maahanmuuttajien olisi helpompi sitoutua uskonnollisen sovittelijan ratkaisuihin.
- Kannattaisi varmasti selvittää mitä hyötyjä voidaan saada ja minkälaisia resurssitarpeita on ja minkälaisia henkilöitä on käytettävissä sovittelijoiksi. Kun se on tehty, niin toiminta voidaan käynnistää. Jotta saadaan sille virallinen status, niin oikeusministeriö voisi antaa taloudellista tukea, joka osoittaisi yhteiskunnan hyväksynnän, Sasi sanoo lehdessä.
Suomen islamilaisen yhdyskunnan imaami Anas Hajjar on jo aiemmin sanonut Kotimaa-lehden haastattelussa, että islamilaisen lain soveltaminen siviiliriitojen sovittelussa olisi tarpeen.”
6. Helsingin Sanomien 27.4.2015 julkaistun artikkelin mukaan ylikomisario Jari Taponen on sitä mieltä, että ”Suomeen tarvitaan sekä somalitaustaisia että muita etnisiä ryhmiä edustavia poliiseja” .
Taponen viittaa artikkelissa Minnesotan kokemuksiin ja kehuu somalien tekemien rikosten vähentyneen muslimipoliisien tulon myötä.
Taponen ei muistanut kertoa, että hänen vierailunsa aikana pidätettiin yhdeksän somalia epäiltynä terroristiyhteyksistä, joista heidät tuomittiin marraskuussa 2016 pitkiin vankeusrangaistuksiin.
7. Vääräuskoisten (kaikkien ei-muslimien) naisten seksuaalinen hyväksikäyttö (raiskaaminen, ahdistelu) ovat melko tavanomaista muslimimaissa. Länsimainen, hunnuttamaton nainen on vapaata riistaa.
Länsimaihin saapuneiden useiden muslimimiesten käytös ei muutu, kuten seksuaalirikostilastoista voidaan havaita. Rikollisella ja väkivaltaisella toiminnallaan muslimit osoittavat halveksuntaansa sekä naisia että länsimaisia miehiä kohtaan. Länsimaista miestä pidetään heikkona, koska hän ei kykene suojelemaan naistaan.
Islamisaatiokehitys näkyy seksuaalirikollisuuden osalta erityisesti siinä, että valtamedia ja poliittinen eliitti vähättelevät tai jopa vaikenevat siitä. Etenkään poliitikkojen, muiden kuin perussuomalaisten suunnasta, ei ole liiemmin kiinnitetty huomiota muslimimiesten todennäköisyyteen syyllistyä raiskausrikokseen, joka [todennäköisyys] on moninkertainen verrattuna kantaväestön miehiin.
Edellä esitetyt kohdat 1 – 7 ovat vain esimerkkejä vuoden 2000 jälkeen toteutuneesta kehityksestä. Islamisaatioon liittyviä yhteiskunnallisia muutoksia tullaan näkemään sitä enemmän, mitä suuremmaksi muslimien määrä Suomessa kasvaa.
Julkisuudessa puhutaan islamilaisista terroristiorganisaatioista, kuten Isis, Boko Haram ja Al-qaida, joiden ohella mainitaan yksinäiset sudet.
Islamin perusteisiin (koraani, Muhammedin elämä, sharia) ja islamilaiseen terrorismiin tutustumalla ymmärtää, että yksinäisiä susia ja terroristisoluja ilmaantuu kaikkialle, missä islam saa riittävästi jalansijaa. Kiihokkeena käytetään koraanin sanaa ja Muhammedin esimerkkiä. Houkuttimena on taivaallinen paratiisi, jossa 72 neitsyttä odottaa ottajaansa.
Suomessa on jo satoja fundamentaalisia muslimeja, jotka muodostavat valtavan yhteiskunnallisen uhan.
Fundamentaalisten muslimien terroristinen toiminta on osa islamisaatiota. Viittaukset muslimien mahdolliseen radikalisoitumiseen, jos heidän olosuhteitaan ei paranneta, ovat osa vaatimusten taktiikkaa, jota islamin edustajat ovat harjoittaneet kaikkialla läntisessä Euroopassa.
”Jos ette anna lisää resursseja (rahaa), on todennäköistä, että syrjäytymisvaarassa olevat musliminuoret radikalisoituvat [ja ryhtyvät terroristeiksi].”
Tällaisia uhkaukseen viittaavia lauseita on kuultu esimerkiksi Helsingin sosialidemokraattien riveissä valtuustossa istuvan Husu Husseinin ja Turussa kokoomuksen valtuustoryhmässä olevan Muhis Azizin suunnasta.
Toistaiseksi Suomessa on lähes poikkeuksetta taivuttu muslimien vaatimusten edessä. Toisaalta Suomessa on taivuttu jo ennen muslimien esittämiä vaatimuksia, ikään kuin ennakoiden, kuten kirjoituksen alussa mainittu esimerkki Espoon betoniporsaista kertoo.
Suomen oikeuslaitoksen ja sisäministeriön osallistumisesta islamisaatiokehitykseen kirjoitin Oikeaan Mediaan 22.3.2017. Vertailussa ovat Suomessa, Virossa ja Yhdysvalloissa annetut tuomiot terrorismikytköksistä.
Muslimien lopullisena tavoitteena on sataprosenttisesti islamilainen valtio, joka elää islamin mukaan rauhassa. Valtiota kutsutaan nimellä 'Dar-es-Salaam' – Islamilainen rauhan talo. Rauhan pitäisi vallita, koska kaikki ovat muslimeja, madrassat eli koraanikoulut ovat ainoita kouluja ja totuus löytyy koraanista.