Minä en epäile vähääkään sitä, etteikö tästä maasta löydy ihan kalevalaisiakin hörhelöitä kysta kyllin. Ja kyllä minä ihan vilpittömästi ja aidosti toivon, ettei mikään liity mihinkään-osapuoli enää keksisi mitään ylimääräistä humppaa Suomessa. Olen tässä aidosti vilpitön.
Minä nimittäin olen pitkään haistellut sitä tukalaa utuista pahaa tuoksua, joka minun nokassani viipyilee, kun kuuntelen ihmisten puheita sosiaalisissa kohtaamisissa. Kovat mielipiteet eivät suinkaan ole halla-aholaisten yksinoikeus, jos joku kuvittelee, etteikö todella kovia mielipiteitä kuulisi mm. yrittäjien, virkamiesten, opiskelijoiden, uskovaisten, pakanoiden....suista ja kynistä, niin kehotan vakavasti heräämään tähän päivään.
Ihmisenä pelkään sitä, että kourallinen ei-liity-mihinkään - heppuja pistää muslimit Euroopassa tosi kuseen. Tämä on aito vaara ja ihmisen historiallisen syntilistan muistaen on parasta, kun kukaan ei lähde vakuuttelemaan muuta. Miettikää tykönämme ja ojentakaa minua sitten, kun kaikki kansat jakavat toisilleen kukkasia ja ketojen lampaiden ei tarvi pelätä enää susia.