Suomen sisäinen turvallisuus

Eikös mitään ollut tehtävissä, estää Suomenlinnan lautan lähtö kunnes poliisi tuli paikalle, tai jotain.
Tälläisella keinolla loukattaisiin rikollisten vapaata oikeutta esteettömään kulkemiseen. Sehän on kaikille kuuluva loukkaamaton perusoikeus. Viranomaisten on mahdollista puuttua siihen vain oikeudesta saatavan yksilöidyn tuomion perusteella. Eihän siinä ole kysymys enää välittömästä tapahtuneen rikoksen estämisestä tai esimerkiksi varastetun saaliin poisottamisella tekijältä..

Mitäs, jos muistettaisiin tämä:

http://haanpaa.puheenvuoro.uusisuom...es/domain-14802/kuvat/kuulutkotirintamaan.jpg

kuulutkotirintamaan.jpg

Poliisin mukaan kenellekään ei aiheutunut vaaraa siitä, että yksi köriläs käveli puukko kädessä koulun käytävällä. Toivottavasti tämä ei liity mihinkään. o_O

Parempi ilmaisu olisi ollut: "Tilanne oli vaarallinen mutta kenellekään ei aiheutunut vahinkoa."

Sillä jos tilanne ei ollut vaarallinen, miksi sitten kutsuttiin poliisi?

Jos uhka, vaara tai aseellinen toiminta väärässä paikassa väärällä tavalla ei poliisin mukaan aiheuta kellekään vaaraa, niin se liittyy lähes aina siihen mikä ei liity mitenkään mihinkään ja on taatusti vaarallista.

Jos tapahtumapaikkana on koulu, niin mielessä käy, että kyse voi olla 19-47 -vuotiaista alaikäisistä lapsukaisista.

Tuntien nykysen koulutusjärjestelmän, Rehtorien suusta tulee ulos ihan mitätahansa että asiat vaikuttaisi olevan ok.

Eikös mitään ollut tehtävissä, estää Suomenlinnan lautan lähtö kunnes poliisi tuli paikalle, tai jotain.

Poliisi ehtii aina Kauppatorille lauttaa vastaan, jos häly on tehty ja pääsee se suoraan Suomenlinnaankin huoltotunnelia pitkin. Myös merivartijat ovat antaneet joskus virka-apua tuolla. Tässä ei ole tainnut tieto nuorilta hummaajilta liikkua ihan reaaliajassa.

Tässä ei ole tainnut tieto nuorilta hummaajilta liikkua ihan reaaliajassa.
Kummallista jos näin sillä: "– Ryöstön yhteydessä käytettiin lievää väkivaltaa, kun uhrilta otettiin estelyistä huolimatta hänen lompakkonsa ja takki, kertoo rikoskomisario Petri Juvonen Helsingin poliisilaitokselta."
Luulisi että he kovin pikaisesti olisivat ilmoittaneet HäKeen. Elleivät varkaat sitten varastaneen kaikkien puhelimet.

Heti ja välittömästi kun utooppinen übersuvaitsevainen tarinateollisuus sammuttaa itse itsensä tai vähintäänkin erilaiset virkahenkilöt ja poliittista ohjausta antavat molempia sukupuolia edustavat täti-ihmiset irrottautuvat satutuotannosta ja tukahduttavat liikkeelle laskemansa valheet kertomalla ihan avoimesti, että kyse on ollut häikäilemättömästä opportunistisesta tahallisesta harhaanjohtamisesta.

Siihen asti kun iso koneisto tuottaa täydellä teholla paikkansa pitämätöntä potaskaa, tarvitaan sille potaskalle vastavoimaksi lauma epäileviä tuomaita, jotka eivät usko mitään sen narratiivin mukaista ellei asialle ole todella lujaa vahvistusta.

Käytännössä voisi sanoa, että jos Orpo, Huhtela, Nerg, Taponen, Emma Kari ja pari tusinaa samanlaista rehellisyyysneutraalia moraalirelativistiä siirtää itsensä työttömyyskortistoon niin voidaan palata aiheeseen.

Lauantaina 21.10. saattaa muuten sitten Tampereella olla hyvä geimit taas pystyssä.

Pohjoismainen Vastarintaliike suorittaa jonkunlaisen marssin keskustan läpi, ja somessa on jo melkoinen agiteeraaminen tätä vastaan. Helsingistä järjestetään bussikuljetuksia vastamielenosoitukseen, ja käsittääkseni 200 poliisia on paikalla pitämässä riitapukarit erillään.

Linkin takaa yksi miekkaria mainostava sivusto. Ei välttämättä kannata tarkemmin lukea sen sisältöä, on sen verran hapokasta vasemmistohöttöä...

https://kuolemafasismille.wordpress.com/2017/10/05/kutsu/
Ja tässä toinen:

https://tampereilmannatseja.wordpress.com/

Lauantaina 21.10. saattaa muuten sitten Tampereella olla hyvä geimit taas pystyssä.

Pohjoismainen Vastarintaliike suorittaa jonkunlaisen marssin keskustan läpi, ja somessa on jo melkoinen agiteeraaminen tätä vastaan. Helsingistä järjestetään bussikuljetuksia vastamielenosoitukseen, ja käsittääkseni 200 poliisia on paikalla pitämässä riitapukarit erillään.

Linkin takaa yksi miekkaria mainostava sivusto. Ei välttämättä kannata tarkemmin lukea sen sisältöä, on sen verran hapokasta vasemmistohöttöä...

Ja tässä toinen:

https://tampereilmannatseja.wordpress.com/

Ja tasapuolisuuden nimissä vasta-osaston omat sivut:

https://www.vastarinta.com/marssimme-sananvapauden-puolesta-tampereella-21-10/

Minä en epäile vähääkään sitä, etteikö tästä maasta löydy ihan kalevalaisiakin hörhelöitä kysta kyllin. Ja kyllä minä ihan vilpittömästi ja aidosti toivon, ettei mikään liity mihinkään-osapuoli enää keksisi mitään ylimääräistä humppaa Suomessa. Olen tässä aidosti vilpitön.

Minä nimittäin olen pitkään haistellut sitä tukalaa utuista pahaa tuoksua, joka minun nokassani viipyilee, kun kuuntelen ihmisten puheita sosiaalisissa kohtaamisissa. Kovat mielipiteet eivät suinkaan ole halla-aholaisten yksinoikeus, jos joku kuvittelee, etteikö todella kovia mielipiteitä kuulisi mm. yrittäjien, virkamiesten, opiskelijoiden, uskovaisten, pakanoiden....suista ja kynistä, niin kehotan vakavasti heräämään tähän päivään.

Ihmisenä pelkään sitä, että kourallinen ei-liity-mihinkään - heppuja pistää muslimit Euroopassa tosi kuseen. Tämä on aito vaara ja ihmisen historiallisen syntilistan muistaen on parasta, kun kukaan ei lähde vakuuttelemaan muuta. Miettikää tykönämme ja ojentakaa minua sitten, kun kaikki kansat jakavat toisilleen kukkasia ja ketojen lampaiden ei tarvi pelätä enää susia.

Nauttisin tilanteesta, kun tampereen osallistujat laitettaisiin samaan junaan viikoksi ajelemaan vaikka Tampere-Parkano väliä edes takas, niin heillä olisi aikaa keskustella kaikessa rauhassa...

Minä en epäile vähääkään sitä, etteikö tästä maasta löydy ihan kalevalaisiakin hörhelöitä kysta kyllin. Ja kyllä minä ihan vilpittömästi ja aidosti toivon, ettei mikään liity mihinkään-osapuoli enää keksisi mitään ylimääräistä humppaa Suomessa. Olen tässä aidosti vilpitön.

Minä nimittäin olen pitkään haistellut sitä tukalaa utuista pahaa tuoksua, joka minun nokassani viipyilee, kun kuuntelen ihmisten puheita sosiaalisissa kohtaamisissa. Kovat mielipiteet eivät suinkaan ole halla-aholaisten yksinoikeus, jos joku kuvittelee, etteikö todella kovia mielipiteitä kuulisi mm. yrittäjien, virkamiesten, opiskelijoiden, uskovaisten, pakanoiden....suista ja kynistä, niin kehotan vakavasti heräämään tähän päivään.

Ihmisenä pelkään sitä, että kourallinen ei-liity-mihinkään - heppuja pistää muslimit Euroopassa tosi kuseen. Tämä on aito vaara ja ihmisen historiallisen syntilistan muistaen on parasta, kun kukaan ei lähde vakuuttelemaan muuta. Miettikää tykönämme ja ojentakaa minua sitten, kun kaikki kansat jakavat toisilleen kukkasia ja ketojen lampaiden ei tarvi pelätä enää susia.

lS2jqPC.jpg

Hyvä idea, mutta ehdottaisin Moskova - Vladivostok -väliä.

Oivallinen matkasuunnitelma. Sinetit vaunun oviin ja solalle. Samoihin vaunuihin kaikki ne heput, jotka symppaavat Ukrainan liepeillä sikäläistä tapahtumaa. Irkutskin kohdalla pannaan munakello tikittämään ja kun kuuluu pim, niin ovet auki ja väki tundralle varustuksena sissikoulutusvarustus ilman aseita, kypäräpakko ja puolikas vodkaa taskuun, saapi somettaa. Eikä sanota pahasti vaan hyvästi. :rolleyes:

Siinä saisi Kunniakansalaiset unohtumattoman turistireissun, joka jäisi mieleen. Matkan alkamiskohta voisi olla tossa 1.12....puolivälissä menomatkaa voisi järjestää Itsenäisyyspäivän juhlat junassa. Telkkarista voisi katsoa vaikka Ville 30 päivää jossain missä vaan. Matkanjohtajana itseoikeutetusti JB.

Ihmisenä pelkään sitä, että kourallinen ei-liity-mihinkään - heppuja pistää muslimit Euroopassa tosi kuseen. Tämä on aito vaara ja ihmisen historiallisen syntilistan muistaen on parasta, kun kukaan ei lähde vakuuttelemaan muuta.

Sellaisen siemenet on kylvetty.

Suomalaisten pitäisi jotenkin kyetä edes vaikka ajelehtimaan sen ohi. Kansalaisten turvallisuus vai pitäisikö sanoa "turvallisuuden tunteesta" huolehtiminen on ehkä tärkein asia.

Lisäksi pitäisi olla tarkkana ettei turruteta ihmisiä jatkuvalla syötöllä tulevalla "äärioikeiston uhka" -mainostuksella sekä vihapuhe- ja "rasistirummutuksella". Saattavat olla jotain joka toteutuu ehkä "juuri siksi". Vaikka onhan se epäilemättä väkivaltavasemmiston ja telaketjuvihreiden "unelma".

Pakolla toteutettu monikulttuurisuus, sitä minä pitäisin juurisyynä

Viimeksi muokattu:
Lisäksi pitäisi olla tarkkana ettei turruteta ihmisiä jatkuvalla syötöllä tulevalla "äärioikeiston uhka" -mainostuksella sekä vihapuhe- ja "rasistirummutuksella". Saattavat olla jotain joka toteutuu ehkä "juuri siksi". Vaikka onhan se epäilemättä väkivaltavasemmiston ja telaketjuvihreiden "unelma".

Pakolla toteutettu monikulttuurisuus, sitä minä pitäisin juurisyynä

Hyviä pointteja. Jatkuva rummutus siitä, kuinka kamalia rasisteja Suomalaiset ovat, kuinka rasismi on syvässä Suomalaisessa yhteiskunnassa, kuinka rasismi estää maahanmuuttajia sopeutumasta, voi jossain vaiheessa johtaa ei-toivottuun vasta-reaktioon. Ollaan sitten rasisteja, saatana, kun kaikki niin sitä väittävät. Tämä on todella vaarallista leikkiä, sillä oikeasti uskon, että Suomalaiset eivät ole rasisteja. Suomalaiset vain ovat varautuneita muukalaisten kanssa. Se on nyt vaan on sitä Suomalaisuutta. Rsismilla sillä ei ole mitään tekemistä, sillä Suomalainen on varautunut väristä riippumatta.

Sama juttu pakkosyötetyn monikulttuurisuuden kanssa. Siksikin sitä niin inhotaan kansan keskuudessa, koska se on pakollista. Ja koska se on pakollista, siinä voi käydä samalla lailla kuin pakkosyötetyn rasismin kanssa.

Aina meillä on hörhöjä ollut sekä vasemmalla että oikealla ja jokunen myös siinä keskellä :D Vielä hetki sitten niitä ei edes huomannut, mutta nykyään ne pääsevät enemmän ääneen ja homma paisuu kuin pullataikina.

Se on kyllä ihan totta että yhteiskunnallinen ilmapiiri on kovenemassa kautta linjan, eikä se ole nykyään vain fanaatikkojen yksinoikeus.

Muslimit ja länsimaat ovat todella vaikea yhdistelmä, enkä lähde tässä vaiheessa kehitystä arvoimaan kuka laittaa kuseen ja kenet. Se on kyllä varmaa että nuivuus tulee lisääntymään muuallakin kun ex-itäblokin maissa ja joissakin maissa siitä tulee myös valtavirtaa.

Se on kyllä varmaa että nuivuus tulee lisääntymään muuallakin kun ex-itäblokin maissa ja joissakin maissa siitä tulee myös valtavirtaa.
Mutta sitten ongelmaksi jää ne valtapoliitikot ja valtionjohtajat jotka ideologisista syistä eivät kertakaikkiaan suostu näkemään mitään pahaa siinä että joku maa jakautuu kahtia tai jopa koko maa islamisoituu.

Back