Rantojen mies
Kenraali
Joku järkyttävä tapaus on ilmeisesti tapahtunut tampereella
Tarkoittaako Juho, että tiettyihin mielenosituksiin saa osallistua firman kamppeet päällä ja toisiin ei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Joku järkyttävä tapaus on ilmeisesti tapahtunut tampereella
Ahahah toi yksittäistapaus. Muutaman tiedottajan tunnen ja toi voi olla ihan tarkoituksellistakin kuittia.
Jaa Julma-Hanna räkinyt muiden päälle, eikös noista ole yleensä sakot yms saanut tai joissain tapauksissa jopa pahoinpitelysyytteen.
Minua ei kiinnosta PVL yhtään mutta tässä kertomuksessa he jäävät plussan puolelle. Tämähän on aivan absurdia, jos pitää siitäkin valittaa, ettei joku ole juopuneena miekkarissa.
Nämä "fiksut" ovat sekaisin kuin seinäkellot, ja se on vaarallista. Tällainen pöllöily tarkoittaa juuri hysterian ja typeryyden merkkejä, jotka paistavat Pietariin asti.
Replying to @AnnuKF @Puolustusvoimat @LauraHuu
Minä en ainakaan koe turvallisuuden tunnetta jos Suomen varusmiehet tekevät natsitervehdyksiä aka ajavat uus-natsismia (Tampereen) kaduilla
https://mobile.twitter.com/Mikko_Aaltonen?p=sUskomatonta, että poliitikko kiittelee väkivaltaiseen mellakkaan osallistumisesta..
Kiitos kaikille jotka olivat osoittamassa mieltä natseja vastaan. Suomi ja demokratia ovat puolustamisen arvoisia. #ilmannatseja #Tampere
Kiitos kaikille jotka olivat osoittamassa mieltä äärivasemmistoa vastaan. Suomi ja demokratia ovat puolustamisen arvoisia. #ilmiannakommunisti #Tampere
Minä olen aivan varma että molempia puolia ohjaillaan idästä. Sieltä suunnalta katsottuna on aivan sama kummalla taholla saavat Suomea sotkettua. Esimerkiksi:
Toinen taho toteuttaa provokaation(?) johon toinen taho heti kuin tilattuna tarttumassa, tietysti?
Olisiko sopivaa esimerkiksi kaupunginvaltuutetulle?
Ahahah toi yksittäistapaus. Muutaman tiedottajan tunnen ja toi voi olla ihan tarkoituksellistakin kuittia.
.
Kokeile heittää laskulla?Muuten; kun tuo vastustuspuolikin oli ihan virallisesti rekisteröity mielenosoitus, niin voitaisiinkohan me laskuttaa sen järjestäjää tuon heidän mainoksensa poistosta? Naapuriparkkihallin seinässäkin oli vielä yksi mainos, tien toisella puolella. Joskaan se ei ole meidän.
Tarvitseeko tuosta mitään teoriaa kehittää? Kommarit eivät ole vieläkään tajunneet, että kommunismi nyt vaan ei toimi, tai sitä että neuvostoliitto kaatui omaan mahdottomuuteensa, joten ei ole kovin vaikeaa KGB:n porukalle nostattaa nostalgiaa siinä sakissa. Ja sen toisen puolen johtoporukan tiedetään ravanneen ties millä asialla venäjällä, joten sitä yhteyttä ei tarvitse epäillä sen enempää.
Asia kuulunee ammattiliitto Pron toimenkuvaan...
Poliisi tosin kertoi suojelevan mielenosoittajia vasemmistoanarkisteilta...