Koska emme elä täydellisessä maailmassa, on minulla oikeus olla polarisaatiota ruokkiva hyödyllinen idiootti. Jep jep.
Tämä. Olisit jättänyt tuon -hyödyllinen idiootti- veks. Eivät ihmiset "tottele" sitä, että kukaan tai mikään julistaa heidän olevan hyödyllisiä idiootteja.
Mutta polarisaation ruokkija....siinäpä se aikamme kysymys onkin. Olen monta kuukautta pohtinut tykönäni, missä kohtaa itse perskohtaisesti -ruokin polarisaatiota-, aivan vilpittömästi.
Aivan vilpittömästi olen pohtinut tätä teemaa. Me osoittelemme toisiamme milloin mistäkin, kuten sinä nyt polarisaation ruokinnasta. Jos haluat löytää etusormellesi OIKEAN ja aidon, tosivoimaisen targetin, niin osoita hyvä ihminen metiaa. Pitää olla melkoinen meedio, jos ei hakematta löydä metian pauheesta osoittelevaa polarisointia.
En halua vähätellä syntejämme tällä lavetilla, mutta megatrendit ja polarisaatiot jäävät meillä kyllä toteuttamatta. Hikiset n. 2 tuhatta silmäparia saavuttava lauta on kuin valkoposkihanhen heitto pyrstöstään pellolle.
Olemmeko -veljiemme vartijoita- vai pitäisikö veljen vartioinnista livuttautua huomaamaan, mitä helvetin tosiolevaa pannussa pohisee?
Suomessa on rutosti väkeä, joka on syystä tai toisesta kyrp....nyttä....osoitelkaa vaan heitä polarisoiviksi hyödyllisiksi idiooteiksi, eikun parempi vain tulee. Suomessa on hoidettu sisäpolitiikkaa tavoilla, jotka on jossain vaiheessa tunnustettava ja perattava ja korjattava. Muuten tässä ei tasan hyvä hypi. Koska nyt eletään vasta alkua.