Suomen sisäinen turvallisuus

Toivottavasti putoaa kuin eno veneestä.
"Lähtisitkö kanssani järvelle..."

f547c143cef2ecc95fbecf6d999d4a5ad4564cd20fdb35571e4b2c8f0d519244.jpg
 
Enolle pitkä tuomio. Melkein kuuluisi pahkasikaan. Mikä helvetin Eno?
Oikea nimi ei luo uskottavaa mielikuvaa suomalais- tai helsinkiläismiehestä.
 
Mutta jos ne ovat naisia? Kelpaako silloin mamu?
Tuo olisi aika ideaali ratkaisu tuoda hoitajia vaikka Filippiineiltä tai vastaavista, ei-muslimimaista. Tosin luulen, että yksin tulleet musliminaisetkin kotiutuisivat hyvin. Kotoutuisivat eikä luultavasti raiskaustilastot lisääntyisi. Voisi tulla pidemmän päälle vähän lisää syntyvyyttäkin.

Kaikki edellä kirjoitettu ihan ilman piruilua.
 
Olisi mielenkiintoista, onkohan paikallisissa alkuperäis-maiden uutisissa / lehdissä ikinä mainintaa näistä suomessa tehdyistä rikoksista? Luulisi tällaisen uutisen olevan ibrahimim kotimaillakin kuvottavaa luettavaa? (vaikka uhri onkin vääränajattelija)
 
Eivät tainneet olla ihan kantaespanjalaisia.

'Helsingin käräjäoikeus tuomitsi vuonna 1972 syntyneen Aziz Nita Bouhoutin 2 vuoden ja 6 kuukauden ehdottomaan vankeuteen. Hänen vaimolleen, vuonna 1979 syntyneelle Ilham Abdeselam Mohamedille oikeus tuomitsi 2 vuotta ja 4 kuukautta ehdotonta.

 
Minua mietityttää tuo alfatv.

4-5v radiohankkeet meni Venäläisillä pipariksi.
Nyt Jallis asialle ja taustat piiloon.
Ei olisi uusi kuvio.
 
Koirakin piti ottaa mukaan salakuljetuskeikalle; No ei kai sitä voinut sinnekkään jättää jos vaikka perhe päättäisi jäädä suomeen pysyvästi; Mutta nyt on sitten lapset velkaantuneita ‘toimeksiantajalle’ sen takavarikoidun 20. kilon verran.
 
Eivät tainneet olla ihan kantaespanjalaisia.



Vai jäi ukko Suomeen itse kärsimään rangaistustaan? Vapautuu vankilasta kertoo ettei sillä olekkaan Espanian kansallisuutta ja hakee turva-paikkaa täältä. No mut sitä voi onneksi hakea sit Espaniasta ku sinne vankilasta lähtiessä toitottavasti suoraan passitetaan.
 
Back
Top