Suomen sisäinen turvallisuus

Helpommaksi tulisi vuokrata joku Learjet, tai sitten niputtaa isompi lössi vuokra-Iljushinin kyytiin. Käsi & jalkaraudat, sylkimaski naamalle ja lets menoks. Vittuako niitä turisteja tai business matkalaisia kiusaamaan noilla.

stock-photo-various-fetish-stuff-for-role-playing-and-bdsm-hand-cuffs-a-ball-gag-and-high-heels-shoes-212604571.jpg
 
Vuokrataan ukrainasta vaikka joku isompi rahtikone. Kiinnitetään tarpeelliset penkkirivit lattiaan ja kahlitaan matkustajat käsiraudoilla kiinni niihin. Saavat sitten rahtitilassa sylkeä, huutaa ja kusta alleen niin paljon kuin haluavat.
 
Sen älämölön kestäminen 3-4 tuntia on kyllä muille matkustajille epämukavaa jos ei tyypin suuta saa hiljaiseksi.
Maasta poistettavan henkilön kannattaa kuitenkin aiheuttaa älämölö, koska Suomen viranomainen lopulta taipuu. Tämä on ihan perinteinen panos/tuotto -suhteen esimerkki.

Miksi helevatissa me olemme näin heikkoja tosipaikan edessä??????? En edes näillä ikävuosilla osaa siihen vastata.

.
Lerppakullien hommaahan tuo on.. Näytin kollegoille tuota juttua ja suomen "palautuslennot" ovat olleet päivän pila.
No jos otettais mallia sieltä, jossa palautukset onnistuu ilman sen kummempaa älämölöä. Sähköpanta kaulaan ja pikkuhippa nappiin kun tyyppi ei meinaa totella ja tällin jälkeen heppu rukoilee, että saisi tehdä jotain mitä vartija toivoisi...
Tällainen munattomuus on todellakin mahdollista vain suomessa.
 
Lerppakullien hommaahan tuo on.. Näytin kollegoille tuota juttua ja suomen "palautuslennot" ovat olleet päivän pila.
No jos otettais mallia sieltä, jossa palautukset onnistuu ilman sen kummempaa älämölöä. Sähköpanta kaulaan ja pikkuhippa nappiin kun tyyppi ei meinaa totella ja tällin jälkeen heppu rukoilee, että saisi tehdä jotain mitä vartija toivoisi...
Tällainen munattomuus on todellakin mahdollista vain suomessa.

Postaampa tämän nyt uudestaan.

 
Postaampa tämän nyt uudestaan.


Ai, ai, tehokasta toimintaa! Sveitsistä voisi ottaa mallia monessa asiassa, niin suorassa demokratiassa, reservipiloteissa kuin myös pakkopalautuksissa. (y)
 
1. Anarkaista, 2. ei liity mihinkään 3. Faciktsi.

Yksi risti kaksi? :p

Mutta tuo on erikoista, että pitävät vangittuna noin nuorta noin pitkään. Ehkä tuossa voi sanoa, että todella estettiin jotakin tapahtumasta? Tai sitten tulee vapauttava tuomio oikeuskäsittelyssä ja koppikorvauksia. Aika näyttää.

BTW, onko Suutarilan tapauksesta kuulunut mitään uutta? Meni kuulemma syyttäjälle 2017 alussa, mutta tuomiota ei liene vielä tullut. Vai?
 
BTW, onko Suutarilan tapauksesta kuulunut mitään uutta? Meni kuulemma syyttäjälle 2017 alussa, mutta tuomiota ei liene vielä tullut. Vai?

Muistan lukeneeni että kaveri pääsi valkotakkisten kyytiin tahdosta riippumattomaan käsittelyyn eli kaiketi toistaiseksi pillereitä ja suljettua.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Suomi on täynnä paskoja ihmisiä

Hohhoijaa. Minun nimeni on Juhana Vartiainen ja hohhoijaa olen närkästynyt.
Olen tullut palauttamaan kurin yhteiskuntaan. Seison pääni sisällä todella hyvin istuvassa mustassa nahkapuvussa, sanansäilä kädessäni ja kuritan velttoilijat järjestykseen, sellainen mies minä olen, hohhoijaa, olipa pitkä virke, kaikkeni taas Suomelle annoin, nyt takaisin torkkupeiton alle korkoa kasvamaan.

Te huonovointiset suomalaiset olette olleet minulle aikamoinen pettymys.

Teistä on tullut ihmisiä, jotka eivät vastaa niitä kriteereitä, joita minulla nykyään on. Se on teiltä melkoinen virhe.

ITSE olen kokenut rankan, muutoilla, turvattomuudella ja kyydityksillä kuormitetun työelämän, enkä valita toisin kuin te köyhät. Olen vuoroin johtanut Ruotsia, Suomea, Ruotsia, ja nyt taas Suomea, mutta olenko vähäosaisten tavoin itkenyt, että perhe jäi kuppaiseen kainuulaiskylään? En, MOT eli olen VTT.

Siksi minulla on objektiiviset lähtökohdat kertoa, miten Suomi saadaan paremmaksi paikaksi kaltaisilleni:

Suomi on täynnä paskoja kaupunkeja. Paskojen ihmisten pitää muuttaa niihin. Jos on Helsingissä paska taloustutkija ja marisee, ettei ole töitä, oikea paikka tällaiselle on seistä liikennevalona Keuruulla lamppu suussaan. Ikävää toki, mutta totta.

SUOMI on täynnä paskoja ihmisiä. Muuttakaa pois Helsingistä. Etsikää paskoja duuneja sieltä, missä niitä on, ja jos joudutte sen takia eroon perheestänne, olkaa iloisia, se on todennäköisimmin paska perhe. Ikävää toki, mutta totta.

Työttömillä on huonot hampaat. Ne pitää poistaa ja miettiä, mitä Suomi-kuvaa piristävää niistä voisi valmistaa. Ikävää toki, mutta totta.

Suomi tarvitsee valittamisen sijaan ratkaisuja. Suomi on täynnä yksinäisiä vanhuksia sekä kotiäitejä, jotka eivät tee mitään. Kotiäidit saataisiin tuottavaan työhön katuhidasteiksi taajamiin, jos vanhukset hoitaisivat niiden lapsia, jotka puolestaan hoitaisivat vanhuksia, jotka eivät enää osaa hoitaa itseään. Ikävää toki, mutta totta.

Jos näihin toimenpiteisiin ei ryhdytä, edessä on kansallissosialistinen Suomi, sillä natsit ovat kaikkialla paitsi peilissäni.

Hohhoijaa, nyt romahti energiataso. Ikävää toki, mutta totta.

Twitter-käyttäjätilini on @filsdeproust, teillä se on todennäköisimmin @imenyhteiskunnanköyhäksi.

Fils de Proust tarkoittaa ”Proustin poikaa”, ja Proust tarkoittaa ranskalaista kirjailijaa Marcel Proustia, jonka henkinen poika olen.

Proust makaili juhanamaisena super-dandyna sängyssään, haaveili leivoksista ja viinistä, muisteli leivoksia ja viiniä, eli vietti tuottavaa, kiinnostavaa elämää, ja Suomen tulevaisuus onkin siinä, että oikeat ihmiset saavat mahdollisuuden kelailla sängyssä niitä näitä supermageina tyyppeinä.

Kirjoittaja on kirjailija ja käsikirjoittaja.
Jyrki Lehtola
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005513766.html?ref=rss
 
OFF TOPIC

Eräs Suomen poliitiikkakentän inhotuimpia hahmoja on tämä down-naamainen läskipää, jos minulta kysytään.
Jonkun toisen mielestä on hienoa, että hän sanoo asioista suoraan. Esim näin YLE Ykkösaamussa.

Juhana Vartiainen aktiivimallista: "Jos paikkakunnalla ei ole töitä, pitää muuttaa pois. Ei ole ratkaisu, että maksetaan ikuisesti työttömyysturvaa. "
Keskustelu kuunneltavana - https://areena.yle.fi/1-4324953

(Ei tämä nyt mitenkään liity Suomen turvallisuuden otsikkoon, mutta kunhan kommentoin, kun tuo J. Lehtolan kolumni tänne sujautettiin.)

.
 
OFF TOPIC


Jonkun toisen mielestä on hienoa, että hän sanoo asioista suoraan. Esim näin YLE Ykkösaamussa.

Juhana Vartiainen aktiivimallista: "Jos paikkakunnalla ei ole töitä, pitää muuttaa pois. Ei ole ratkaisu, että maksetaan ikuisesti työttömyysturvaa. "
Keskustelu kuunneltavana - https://areena.yle.fi/1-4324953

(Ei tämä nyt mitenkään liity Suomen turvallisuuden otsikkoon, mutta kunhan kommentoin, kun tuo J. Lehtolan kolumni tänne sujautettiin.)

.

https://maanpuolustus.net/threads/työllisyyden-näkymät.4832/page-53
 
Back
Top