Suomen sisäinen turvallisuus

Onko poliisilla mahdollista ns. katkaista huhuilta siipiä?
Vähän hankalaksi on tehty.

Raiskauksen osalta tutkinta- ja tiedotusvastuu on käsittääkseni Ruotsin poliisilla. Muilta osin poliisi voisi tiedottaa tekijöiden tuntomerkkejä perustellusta syystä, jollainen olisi esim todistajien etsiminen. Laissa mainitaan erityisen arkaluontoisia seikkoja joiden tiedottamisen kanssa pitää olla erityisen varovainen; en nyt ulkoa muista kuuluuko etninen alkuperä näihin mutta esim uskonto kuuluu.

Olen ennenkin kertonut - muistaakseni myös täällä - että poliisimies on saanut nuhteita laillisuusvalvonnassa, kun tiedotti rikoksesta epäillyn tuntomerkkejä ja yhtenä tuntomerkkinä mainittiin ihonväri, joka poikkesi valtaväestöstä.
 
Syyttäjältä lisää tietoa Vahdon ampumis tapauksesta.

Paikalle hälytetty toinen poliisipartio ampui lopulta miestä konepistoolilla.

Ja kuinkahan monelle tuosta tulee mielikuva että poliisi tyhjensi Suomi-KP;n lippaallisen mieheen.

Mutta muuten propsit poliisille että yhdellä laukauksella selvisivät. USA;n poliisi olisi ampunut miehen jauhelihaksi.
 
Tästä ei välttämättä ole pitkä matka siihen että kerätään omia "lynkkausporukoita" toimeenpanemaan kansantuomuoistuimien määräämiä rangaistuksia

Nettiuholla ei pidetä kädessä kuin korkeintaan omaa kullia. Niin se vain on. Nimetöntä parranpäristystä. Pörrr.

Mutta tämän casen parhaus lienee se, että laivayhtiö voi rauhassa seurata keskustelua, joka ohjautui turvallisesti maahanmuuttokeskusteluksi....ettei vain jouduta paineeseen lisätä selkeästi laivojen turvallisuutta ja järjestyksenpitoa. win-win siis.

Suomessa ei tapahdu kohta mitään, etteikö siitä sukeudu maahanmuuttokeskustelu. Polveni reistaa, saisiko siitä väännettyä maahanmuuttovitjan? Ummettaa, eiköhän siitäkin. Naapurin Kalen vaimo otti ja lähti....selvä tapaus.
 
Nettiuholla ei pidetä kädessä kuin korkeintaan omaa kullia. Niin se vain on. Nimetöntä parranpäristystä. Pörrr.

Mutta tämän casen parhaus lienee se, että laivayhtiö voi rauhassa seurata keskustelua, joka ohjautui turvallisesti maahanmuuttokeskusteluksi....ettei vain jouduta paineeseen lisätä selkeästi laivojen turvallisuutta ja järjestyksenpitoa. win-win siis.

Suomessa ei tapahdu kohta mitään, etteikö siitä sukeudu maahanmuuttokeskustelu. Polveni reistaa, saisiko siitä väännettyä maahanmuuttovitjan? Ummettaa, eiköhän siitäkin. Naapurin Kalen vaimo otti ja lähti....selvä tapaus.
Harvoinpa Baikal olen kanssasi erimieltä mutta tässä kohtaa hitusen olen. Kyllä nettikirjoittelulla on merkitys vaikka se suurimmalta osalta onkin tasapainoiselle ihmiselle parranpäristämistä, öyhöttämisestä tai vasemmistolaisuuden ihanuudesta tulee samanlaisten yhdenkirjan takakannen lukeneiden ihmisten runkkurinki mistä äkkiä tulee vaikutelma siitä että kaikkihan on tätä mieltä että mistään ei saa sanoa ja kristalliyö olisi poikaa täälläkin. Aina sitten riittävän suurella otannalla löytyy se peräkammarin yksinkertainen kulkija joka tarttuu ideaan ja nähdään vaikkapa polttopullo lentämässä jonnekin.


Iso osa noista euroopassakin ei-niin taktisesti nerokkaista terroristeistä jotka sitten puukottaa vastaantulijan sillä viereisen kaupan halvalla keittiöveitsellä on saaneet virtaa lukemalla oman liikkensä öyhöä ja keskusteltuaan siellä samanlaisten vajaapyttyisten henkisten moottoreiden kanssa. Jos minun pitäisi epävakautta ruokkia jossain yhteiskunnassa, verkon yli informaatiovaikuttaminen olisi aivan satavarmasti valikoimassa ja naamioisin sitä johonkin öyhäämiseen tavoitteista riippuen sosiaalisen median alustoilla.
 
On aika heikko; ei paljon parempi kuin vastaava viesti hommafoorumilla. Mutta siltikin ensimmäinen kerta kun joku esittää minkäänlaista todistuslausuntoa asiasta; merkillepantavaa siinä mielessä että tätä ennen on kirjoiteltu ikään kuin faktana vaikka ei ole ollut mitään muuta kuin omat arvelut asiasta.

Tästä ei välttämättä ole pitkä matka siihen että kerätään omia "lynkkausporukoita" toimeenpanemaan kansantuomuoistuimien määräämiä rangaistuksia. Niin kauan se ei välttämättä haittaa just mua, kunnes mä itse joudun tällaisen hampaisiin, voisi joku todeta.
Onko kaikki hyvin?
 
Iso osa noista euroopassakin ei-niin taktisesti nerokkaista terroristeistä jotka sitten puukottaa vastaantulijan sillä viereisen kaupan halvalla keittiöveitsellä on saaneet virtaa lukemalla oman liikkensä öyhöä ja keskusteltuaan siellä samanlaisten vajaapyttyisten henkisten moottoreiden kanssa.

Tarkoitat muslimeja? Entäs ne kalkkinaamojen tekemät teot? US-jätkä, Breivik, McVeigh jne.jne. olivatko hekin altistuneita jollekin netin yli tulleelle vahvistukselle asiassaan.....no, Timothy taisi seukata muutaman kuukauden erään nationalistiseurueen prinsessan kanssa ja päähän siinä levisi. Nettiä ei vielä silleen ollut tarjolla?

Mitä vasemmistoterroriin liittyvää on tapahtunut viimeisen kymmenen vuoden aikana, jos ei lasketa ekokapinaa, kiakkoviaraita ja silakkaliikettä.:) Vaikkapa Euroopassa ensin. BLM? Greta? Tampereen Pispalaseura? Kreikan nouseva aurinko? Sannan kuntoiluaktiviteetit?
 
Että esim Verkkouutiset ei juuri tästä tapauksesta pystyisi julkaisemaan uutista?
 
Mitä vasemmistoterroriin liittyvää on tapahtunut viimeisen kymmenen vuoden aikana, jos ei lasketa ekokapinaa, kiakkoviaraita ja silakkaliikettä.:) Vaikkapa Euroopassa ensin.
Vasemmistoterrorin aika päättyi siihen kun Neuvostoliitto romahti. Kommunismin esikuva oli poissa ja samalla pohja poissa siltä ideologialta. Terroristit lopettivat kun selvisi ettei entisellä tavalla valtaan voikaan nousta. Pitää etsiä uusi suunta ja sitä ei vieläkään täysin ole löytynyt, mutta eko-aiheet voisivat olla hyvä ponnahduslauta.


Entäs ne kalkkinaamojen tekemät teot? US-jätkä, Breivik, McVeigh jne.jne. olivatko hekin altistuneita jollekin netin yli tulleelle vahvistukselle asiassaan.....
Jos nyt ensin poistettaisiin se ylimääräinen terroristi-ongelma joka tulee islamisti-puukottajista, niin jää sitten paremmin aikaa tapella noi kanta-eurooppalaiset jaa muut valkonaamat. Mehän ei oikeasti tarvita Eurooppaan tuota ylimääräistä terroristi-riskiä ollenkaan. Juurikin itse mainitsemastasi syystä.

.
 
Jos materiaali vedetään alas ennen kuin joku verkkariuutisten toimittaja pääsee siihen käsiksi niin ilmeisesti.
Odotetaan, että joku keksisi lähestyä toimitusta suoraan ja luovuttaa kuvamateriaalia ilman välikäsiä, niin riski tällaiselle jonkin tahon suorittamalle sensuurille vähenisi.

Jos ilmeisesti ainoa esiin tullut todistaja on luotettava, niin eihän koko laivalla ollut kuin noin 80 kantasuomalaista, mikäli uutisoitu tieto 800 matkustajasta pitää paikkansa. Jos oletetaan, että kantasuomalaisista puolet on ollut naisia, niin saman todistajan mukaan 10% heistä on raiskattu, ja näihin 40 naiseen on kohdistunut satoja seksuaalisia ahdisteluja. Olisi todellakin hyvä, jos jollakulla olisi jotain kuvamateriaalia.

Ainakin neljästä raiskauksesta siellä puhuttiin, en sit tiiä ilmiantoko loput poliisille tapahtuneet mutta neljästä (ainakin) oli kyse laivalla vielä, ja seksuaalisia ahdisteluja oli varmasti satoja, myös minä ja mun kaverit koettiin tätä.
 
Oleellista on huomata se, että Venäjä pitää omaa imagoaan puhtaana kun rajalla ei ole siirtolaisia.
Eikä ne voi olla varmoja että sisäministeri määräisi alokkaat kantamaan laukkuja itärajallakin :D

Sillä saisikin Suomen sekaisin. Venäjä puskee läpsyttelijää rajalle ja sisäministeri sättii persuja siitä että teette yhteistyötä venäläisten kanssa kun ette osallistu laukkujen kantamiseen. Miltä sekin näyttäisi :D
 
Back
Top