Jep. Mä vietin itse sunnuntain lähes kokonaan hytissä, koska mua oikeesti vähän pelotti liikkua selvinpäin käytävällä. Ei siellä ollu yhtään turvallisuudentunnetta, ja meidän hytti sijaitsi vielä kaikkien näiden mamujen välissä. Jouduttiin välillä väkisin työntämään niitä ulos meijän hytistä kun sinne änkes kymmenkunta niitä ja siitähän riita syntyi kun ne työnnettiin ulos, heti vastauksena tulee "älä vittu työnnä mua vitun huora osaan kävellä itekkin ulos", mutta eipä nää olis lähtenyt ilman että ne piti väkisin työntää ulos ahistelemasta. Yks koitti väkisin saada pillua mun ystävältä joka vastas että ei onnistu, olen varattu niin näiden reagointi on tätä: "ei sun poikaystäväs saa tietää ollaan laivalla ja mä asun turussa ei kukaan kerro sille". Oli ihan uskomattoman järkyttävää menoa, usein tuli suomalaiset esimerkiksi tupakalla jutteleen että mitä helvettiä täällä tapahtuu, miks sisällä on kauheet tappelut käynnissä tms.
Mekin kerrottiin henkilökunnalle tästä että meitä on lähes 30 kertaa tunnin sisään tultu hytin ovelle haukkumaan, väkisin tungettu hyttiin eikä suostuttu poistumaan pyynnöstä ja että on seksuaalisesti ahdisteltu niin henkilökunnan vastaus oli luokkaa "harmi, mutta takavarikoidaan kohta teidän kaiutin" niinkun wtf?
Lisäyksenä vielä se että nää oli ilman syytä hakkaamassa mun tuttuja jossain starlight palacessa, jonka jälkeen sanoi sori ja vetosi sitä agressiivisuutta siihen että niiden "koksupussi on tyhjänä"