Suomen sisäinen turvallisuus

Oletinkin kyseessä olleen pelkästään tähystysasema. Lukemani mukaan mielenkiintoinen paikka. Olin eilen tv tornissa. Upeasti näkyi saari sieltä.
Ellet ole ollut Naissaarella suosittelen edes päivämatkalla käydä. Ise olen kahteen kertaan ollut niin että molemmilla kerroilla pari yötä saaressa ja kierretty sitä kävellen. Toinen on Aegna.
 
Ei ollut kyse ilmatorjunnasta sikäli että siellä ei ollut tykkejä vaan tulenjohto-, mittaus- ja merivalvontaasema. Se perustettiin 27.5 1942. Luutnantti Eero Salovaara oli ryhmän (20 miestä) johtaja. Saaren pohjoispäässä oli etäisyysmittari puutornissa. Minulla on kirja Naissaaresta missä on kirjoitettu tästä.
Wikipediassa on aika hyvä yleispaketti kokonaisuudesta johon tuokin osasto liittyi. https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomenlahden_tykistösulku

Jatkosodan alkuun miinoitukset Viron rannikolle toteutettiin Suomalaisin sukellusvenein jotka lähti (muistin varasta kirjoitan) Pirttisaareen tienoolta Porvoon edestä ja lasketut miinoiteet meni Tallinnasta itään olleille väylille. Tuossa löytyy tarkempaa siitä: https://wiki.aalto.fi/download/attachments/58942273/Antti Valkonen 07 03 2011 Miinasotaa Suomenlahdella 1941 LUONNOS.pdf?api=v2
 
Viimeksi muokattu:
Jos joku haluaa etsiä käsiinsä mainitsemani kirjan niin se on tämä:

c0z2eaZancDYIBRAXXh4zqlo97FQnNy9QwwQLt0f6zE7Z-xDHgI4v3LgQXmJPrijNN66PfwKn2r85b91ftpsuZOauhFNG_7hmRPZV8EACrULMug2u9E0fRIrT2S7nAiMFWm9GmGQNMptf6vWRz9y85XNHcHjOXZ3jnsaPjPo-gm1KHUtoOO7b9_IAH0FJ57ukEzVBcdlCi8SBctHS0Fqk9kE4XzKRNSu0sB6fQ


Kaksikielinen kirja, viroksi ja ruotsiksi. Ennen kuin punavoimat puhdisti saaren sen asukaskunta oli vironruotsalaisia.
 
Wikipediassa on aika hyvä yleispaketti kokonaisuudesta johon tuokin osasto liittyi. https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomenlahden_tykistösulku

Jatkosodan alkuun miinoitukset Viron rannikolle toteutettiin Suomalaisin sukellusvenein jotka lähti (muistin varasta kirjoitan) Pirttisaareen tienoolta Porvoon edestä ja lasketut miinoiteet meni Tallinnasta itään olleille väylille. Tuossa löytyy tarkempaa siitä: https://wiki.aalto.fi/download/attachments/58942273/Antti Valkonen 07 03 2011 Miinasotaa Suomenlahdella 1941 LUONNOS.pdf?api=v2
Kiitos linkistä, mielenkiintoista luettavaa!
 
Muistaako kukaan muutaman vuoden takaiset uudenvuoden taharrukset?

Tässä on kyse ihan samasta. Etniset lähtevät porukalla nimenomaan saalistamaan naisia ja hakkaamaan miehiä. Nyt sai abi-risteily kunnian tulla kulttuurillisesti rikastetuksi.
Minfossa oli joku väitetysti paikalla ollut kirjoitellut tunnelmia tuolta. Kopioin tähän:

Noniin loin tunnukset sen vuoksi että voin vastata tähän ketjuun.

Tosiaan laivalla oli 90% porukasta maahanmuuttajia, ihan valkosuklaasta tummimpaan suklaaseen.
Tappeluja oli jatkuvalla syötöllä, nää sankarit myös oli tuonu koksua laivalle ja jäi vissiin kiinni siitä ja se kama sai ne osittain käyttäytyyn agressiivisesti.

Käytävällähän itki kokoajan naisia, olin todistamassa myös tapausta missä joku nainen puolusti itseään ja joku neekeri sitten huusi tälle naiselle että "jos lyöt vielä kerran mun kaveria niin hakkaan sut", tms. Kokoajan siellä ahdisteltiin kaikkia, jos et antanu pillua olit huora ja sut haukuttiin pystyyn, käytävillä hyvä kun uskals liikkua kun joka nurkassa 20 nekkee tuijottamassa sua. Suomalaisista ei tällä kertaa ollu haittaa, eikä yhteenkään ruotsalaiseen tullu törmättyä, näistä neekereistä osa oli ainaki varissuolta mitä käydystä keskustelusta muistan.

Ainakin neljästä raiskauksesta siellä puhuttiin, en sit tiiä ilmiantoko loput poliisille tapahtuneet mutta neljästä (ainakin) oli kyse laivalla vielä, ja seksuaalisia ahdisteluja oli varmasti satoja, myös minä ja mun kaverit koettiin tätä.
Jep. Mä vietin itse sunnuntain lähes kokonaan hytissä, koska mua oikeesti vähän pelotti liikkua selvinpäin käytävällä. Ei siellä ollu yhtään turvallisuudentunnetta, ja meidän hytti sijaitsi vielä kaikkien näiden mamujen välissä. Jouduttiin välillä väkisin työntämään niitä ulos meijän hytistä kun sinne änkes kymmenkunta niitä ja siitähän riita syntyi kun ne työnnettiin ulos, heti vastauksena tulee "älä vittu työnnä mua vitun huora osaan kävellä itekkin ulos", mutta eipä nää olis lähtenyt ilman että ne piti väkisin työntää ulos ahistelemasta. Yks koitti väkisin saada pillua mun ystävältä joka vastas että ei onnistu, olen varattu niin näiden reagointi on tätä: "ei sun poikaystäväs saa tietää ollaan laivalla ja mä asun turussa ei kukaan kerro sille". Oli ihan uskomattoman järkyttävää menoa, usein tuli suomalaiset esimerkiksi tupakalla jutteleen että mitä helvettiä täällä tapahtuu, miks sisällä on kauheet tappelut käynnissä tms.

Mekin kerrottiin henkilökunnalle tästä että meitä on lähes 30 kertaa tunnin sisään tultu hytin ovelle haukkumaan, väkisin tungettu hyttiin eikä suostuttu poistumaan pyynnöstä ja että on seksuaalisesti ahdisteltu niin henkilökunnan vastaus oli luokkaa "harmi, mutta takavarikoidaan kohta teidän kaiutin" niinkun wtf?
:D


Lisäyksenä vielä se että nää oli ilman syytä hakkaamassa mun tuttuja jossain starlight palacessa, jonka jälkeen sanoi sori ja vetosi sitä agressiivisuutta siihen että niiden "koksupussi on tyhjänä"

Vaikuttaa viihtyisältä risteilyltä, jos kuvaus pitää pääpiirteissään paikkansa (ja miksi ei pitäisi).(y)
 
Siellä on tutustuttu suomalaisiin prinsessoihin vähän syvällisemmin... Tosin kuka näistä jaksaa enää välittää. Uusi normaali.
Nuoria, tyhmiä. Ei tainnut olla se vapaaehtoisuuden elementti kuitenkaan - jospa se uusi standardi tulee suomeenkin raiskauksien käsittelyissä. Enkuissa 'consent' on ollut jo kauemman aikaa pääkysymys, ja ns. minimum consent ikä on 16.
 
Oleellista on huomata se, että Venäjä pitää omaa imagoaan puhtaana kun rajalla ei ole siirtolaisia. Valko-Venäjän kautta se sitten voikin tökkiä naapuria miten haluaa.
Valtiollisten tahojen käyttämät "ulkoistetut palvelut" on keino teettää likainen duuni jollain muulla.
vrt: palveluntarjoajat Wagner tai Academy ...jne.... tai Kiina voi sikailla Pohjois-Korean kautta samoin kuin Venäjä sikailee V-Venäjän kautta ... jne ....
.
 
Minfossa oli joku väitetysti paikalla ollut kirjoitellut tunnelmia tuolta. Kopioin tähän:




Vaikuttaa viihtyisältä risteilyltä, jos kuvaus pitää pääpiirteissään paikkansa (ja miksi ei pitäisi).(y)
joku esittää todisteita asiassa, mutta se että puhutaan totena tai jopa itsestään selvänä jotain juttua jostain etnisestä ryhmästä ilman mitään todisteita, tuo mieleen lähinnä trollitehtaan jonka tarkoituksena on rapauttaa uskoa oikeusvaltioon ja viranomaisten toimintaan ja ylipäätään luoda epävakautta yhteikuntaan
 
Onko kukaan nähnyt jotain kännykkävideota tai vastaavaa näistä? Luulisi että joku olisi kuvannut jotain. Tai edes että joku todistetusti tai edes uskottavasti paikalla ollut ottaisi kantaa aiheeseen. Olisi paljon parempi puhua faktojen pohjalta, eikä joidenkin murha.infon huhujen. Itse en ole vielä nähnyt mitään viitteitä mihinkään etniseen ryhmään tai vastaavaan.
Ainahan näissä hetken kestää ennenkuin tulee alku-aavistuksia tukevaa lisätietoa. Nyt voi minfosta käydä lukemassa lisää sivulta 5 https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=20&t=33590&start=60
Onko tämä jo tässä vaiheessa niinku selvää käsityssuuntaa vain onko se edelleen huhupuhetta?
.
 
Minfossa oli joku väitetysti paikalla ollut kirjoitellut tunnelmia tuolta. Kopioin tähän:




Vaikuttaa viihtyisältä risteilyltä, jos kuvaus pitää pääpiirteissään paikkansa (ja miksi ei pitäisi).(y)
Tuohan kuulostaa pahalta, ei tunnu olevan minkäänlaista pelkoa että jäävät kiinni / vastuuseen. Onneksi naiset / tytöt pistivät hanttiin ja tuovat esille. Milloinkohan hajoaa käsistä ja porukkaa pyrkii komentosillalle yms?
 
Kommentoinnissa oli kyllä hyvä:
Kiitos Milan, pelastit mun veljen! Hän halvaantui täysin vakavassa auto-onnettomuudessa noin vuosi sitten. Tänään selasin youtubea ja klikkasin tämän videon päälle, kuin ihmeen kaupalla veljeni nousi suoraan sängystä, käveli luokseni ja laittoi videon kiinni.
Uskon kanssa että mikäli jonkun puolisolla synnytys viivästyy, tätä soittaen vauva tulee itsekseen katkaisemaan videon.
 
Kommentoinnissa oli kyllä hyvä:
Kiitos Milan, pelastit mun veljen! Hän halvaantui täysin vakavassa auto-onnettomuudessa noin vuosi sitten. Tänään selasin youtubea ja klikkasin tämän videon päälle, kuin ihmeen kaupalla veljeni nousi suoraan sängystä, käveli luokseni ja laittoi videon kiinni.
Eikös tämä kysein herra ole syytettynä tällä hetkellä lapsen raiskauksesta? Ja muistaakseni Youtubetti livenä kun varasti yli tonnin arvosen takin yms...
 
Yhden anonyymin kirjoittajan teksti, todistusarvo?

Koska on julkaistu murhainfossa, niin vahvasti negatiivisen puolella. Kun tapahtuu jokin rikos, sillä foorumilla tulee aina joku murhatun sukulainen/kaveri, silminnäkijä, "asioista tietävä", tapausta tutkinut poliisi joka ei uskalla omalla nimellään kirjoittaa tai itse syyllinen paikalle tekemään tunnukset ja kertomaan, miten asiat "oikeasti" ovat. Pelkkä paskapuhe- ja satuilufoorumi kyseessä.
 
Yhden anonyymin kirjoittajan teksti, todistusarvo?
On aika heikko; ei paljon parempi kuin vastaava viesti hommafoorumilla. Mutta siltikin ensimmäinen kerta kun joku esittää minkäänlaista todistuslausuntoa asiasta; merkillepantavaa siinä mielessä että tätä ennen on kirjoiteltu ikään kuin faktana vaikka ei ole ollut mitään muuta kuin omat arvelut asiasta.

Tästä ei välttämättä ole pitkä matka siihen että kerätään omia "lynkkausporukoita" toimeenpanemaan kansantuomuoistuimien määräämiä rangaistuksia. Niin kauan se ei välttämättä haittaa just mua, kunnes mä itse joudun tällaisen hampaisiin, voisi joku todeta.
 
Back
Top