On tämä tietysti tyhjää parempi - ehkä. Oleellista on, että asiasta on puhuttu ikään kuin faktana hyvissä ajoin ennen kuin tulee edes hataria todisteita. Jollekin tällainen keskustelutyyli ehkä välttää, mutta itse erottaisin selvästi faktat ja omat arvelut. Mieluiten odottaisin niitä alkuaavistuksia tukevia lisätietoja ennen kovin kärkevien mielipiteiden esittämistä ylipäätään.Ainahan näissä hetken kestää ennenkuin tulee alku-aavistuksia tukevaa lisätietoa. Nyt voi minfosta käydä lukemassa lisää sivulta 5 https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=20&t=33590&start=60
Onko tämä jo tässä vaiheessa niinku selvää käsityssuuntaa vain onko se edelleen huhupuhetta?
.
Kannattaa huomata, että minä en ole esittänyt että kyseessä olisi tai ei olisi minkään tietyn väestöryhmän tekosia. Päin vastoin, minä olen esittänyt että kannattaisi olla jotain näyttöä johonkin suuntaan, ennen kuin esitetään tällaisia asioita.
(Tämä vastaus myös @hansai :lle; en vaan voinut lainata viestiä jossa on pelkät lainaukset.)