Nurkantakanen
Kapteeni
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mistähän ne mahtaa löytää niitä suomen kansalaisia jotka taistelivat fascismia vastaan. Mehän olime itse niitä pahoja fascisteja Saksan puolella venäläisiä vastaan.Finnish citizens will march in an anti-fascist procession carrying photos of their heroes who fought against fascism in the Second World War.
Hmm....
Mistähän ne mahtaa löytää niitä suomen kansalaisia jotka taistelivat fascismia vastaan. Mehän olime itse niitä pahoja fascisteja Saksan puolella venäläisiä vastaan.
Noita taisi olla kolmenlaisia, vakaumukselliset kommarit jotka yrittivät sabotoida junia, sotateollisuutta yms, toisena länsirannikon ruotsinkieliset jotka pakenivat Ruotsiin ettei tarvitsisi palvella Suomen raskaassa ja kolmantena sotaväsyneet karkurit.
Odotan innolla, miten mestarillisesti naamioitunut lähes illegaalina pidettävä tiedustelijamme suoriutuu tehtävistään. Toivottavasti Karhu-ryhmä ei kurikoi, kaasuta ja pureta koiralla kärkitiedustelijaamme, pidätä 4 vuorokauden ajaksi ja siirrä asiaa SUPOiin....
Hmm....
Mistähän ne mahtaa löytää niitä suomen kansalaisia jotka taistelivat fascismia vastaan. Mehän olime itse niitä pahoja fascisteja Saksan puolella venäläisiä vastaan.
Siellä on kohta maanpuolustus.netin tiedusteluosaston väkeä enemmän kuin marssijoita! Torilla ei kun monumentilla tavataan...Tuohan teki minut ihan uteliaaksi. Taidanpa käväistä katsomassa. Jos ei muuta niin ainakin huumoriarvoa tuossa voi olla.
Eli nyt alkoi jo uhkailu Suomen venäläisiä kohtaan! Kyllä on mukava maa, jos ulos muuttaneita maan kansalaisia täytyy uhkailla oikeustoimilla...
Siellä on kohta maanpuolustus.netin tiedusteluosaston väkeä enemmän kuin marssijoita! Torilla ei kun monumentilla tavataan...
Juuri näintajuamatta sitä että rauhallisen suomalaisen hermostuminen ei ole väkivaltainen käytös paikanpäällä. Se on hiljainen ajatus itse kunkin korvien välissä - ja se ajatus ei putoa Venäjän laariin vaan juuri päinvastoin.
No, eipä ole kuin pari päivää siitä kun yksi venäläinen uhkasi minua twitterissä syytetoimilla Venäjällä kun rinnastin alakoululaisten ja vanhempien lasten "maanpuolustusklubin" Venäjällä Hitlerjugendiin. Videopätkässä oli mm yksi harjoittelemassa niskalaukausta ja toinen sitten miten siitä pujahdetaan pakoon ja otetaan ase.Darian julkaiseman ukaasin perusteella myös "rusofobit ja trollit" ovat Venäjän federaation lakien alaisia riippumatta kansallisuudesta. Eikö tuon kulkueen pitänyt olla ystävällismielinen tapahtuma, ja nyt tsuhnia uhataan oikeustoimilla kotimaassaan?
Jokainen Suomessa asunut/suomalaisia yhtään tunteva tajuaa että yleensä hyvin rauhalliset suomalaiset polttavat hihansa harvoin ja hyvin harvoista asioista. Tämä marssi on yksi niistä asioista joissa jonkinasteinen hihojen kärvähtäminen on mahdollista
Darian julkaiseman ukaasin perusteella myös "rusofobit ja trollit" ovat Venäjän federaation lakien alaisia riippumatta kansallisuudesta. Eikö tuon kulkueen pitänyt olla ystävällismielinen tapahtuma, ja nyt tsuhnia uhataan oikeustoimilla kotimaassaan?