Kaiken lisäksi lukoilin franschising-provisio on tulovähennys, eli huoltamon verollisesta tulosta poissa.Jos oikein ymmärsin, on Teboil tehnyt tässä paniikissa väliaikaisen diilin pelastaakseen nahkansa.
No, en edelleenkään tankkaa Teboililla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kaiken lisäksi lukoilin franschising-provisio on tulovähennys, eli huoltamon verollisesta tulosta poissa.Jos oikein ymmärsin, on Teboil tehnyt tässä paniikissa väliaikaisen diilin pelastaakseen nahkansa.
No, en edelleenkään tankkaa Teboililla.
Suunnilleen näin. St1, Shell ja ABC käyttävät omaa hankintaansa, mutta lähellä Nesteen jalostamon logistisista syistä ottavat sieltä.Neste kait toimittaa suurimman osan Suomen polttoaineista(?). Siis kaikki huoltamoketjut. Korjatkaa jos olen väärässä.
Neste on nyt ilmoittanut hankkivansa tarvittavan raakaöljynsä muualta kuin venäjältä. Eli sekin rahavirta venäjälle loppuu.
Teboil on kuitenkin ainoa ketju, jolta on mennyt franchising-rahaa venäjälle. Olen koko elämäni välttänyt Teboilia nimenomaan venäjäkytköksen takia.
90-luvulla vielä noin.Neste kait toimittaa suurimman osan Suomen polttoaineista(?). Siis kaikki huoltamoketjut. Korjatkaa jos olen väärässä.
Neste on nyt ilmoittanut hankkivansa tarvittavan raakaöljynsä muualta kuin venäjältä. Eli sekin rahavirta venäjälle loppuu.
Olet väärässä.Neste kait toimittaa suurimman osan Suomen polttoaineista(?). Siis kaikki huoltamoketjut. Korjatkaa jos olen väärässä.
Teboil on kuitenkin ainoa ketju, jolta on mennyt franchising-rahaa venäjälle. Olen koko elämäni välttänyt Teboilia nimenomaan venäjäkytköksen takia.
Takuut voi antaa. Pitäisi olla aika tyhmä, että niihin uskoisi. Uskon vakaasti, että keskusta saa itsensä helposti vakuuttuneeksi. Ehkä nekin toivoo savansa kissoja lahjaksi...Ei tule suomi näillä päättäjillä natoon kyllä liittymään. Ei riitä rohkeus. Tekosyitä keksitään siihen malliin. Mahtaako venäjä antaa suomella 100% takuut ettei hyökkää tänne? Ei anna.
Maariski on ihan rutiininomainen tekijä ekonomisteilla investointipäätöksissä.Turvallisuus tulee korostumaan kaikessa toiminnassa..
”Sodan vaikutukset näkyvät, Natoon kuulumaton Suomi ei tunnu turvalliselle”
https://www.verkkouutiset.fi/sodan-...umaton-suomi-ei-tunnu-turvalliselle/#598788f4
Tämä on täysin ymmärrettävää..
Suomi tulee menettämään myös investointeja ilman NATO-jäsenyyden tuomaa suojaa.
Kiitos kun korjasit, etkä vain tyytynyt ilmoittamaan minun olevan väärässä. Tuli runsaasti lisäarvoa tähän ketjuun.Olet väärässä.
Olisit itsekin voinut tarkistaa asian ENNEN kirjoittamistaKiitos kun korjasit, etkä vain tyytynyt ilmoittamaan minun olevan väärässä. Tuli runsaasti lisäarvoa tähän ketjuun.
(se tieto olikin sitäpaitsi jo korjattu tuossa ylempänä)
Siellä alkoi käännytystyö. Voi voi. Kunpa puoluejohtajat nyt tajuisivat opetella asioita muistakin lähteistä kuin kvanttinerolta.
https://yle.fi/uutiset/3-12340121
Uskoisin että Niinistön taktiikka nyt on voittaa aikaa. Saada aikaa kulumaan, että hakemus ei vaan lähde. Myöhemmin sitten taas on helpompi perustella, että uhka on nyt niin iso, että nyt ei ainakaan enää.Saakeli tulee näppylöitä, tuntuu kuin ne lomittuis ja olis jossain tiloissa. Raapiminen ei auta. Kvantittaa eiku vituttaa ankarasti.