Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voisin jopa sanoa että lisärahoituksen myötä, jopa entistä paremmin!Nyt lisätään rahoitusta puolustukseen sadoilla miljoonilla lähiaikoina ja parilla miljardilla muutaman vuoden aikana.
Suomen puolustusmäärärahojen korotus on myös viesti muille nato-maille: Vaikka haemme jäseneksi niin Suomi tulee hoitamaan oman puolustuksen niin kuin ennenkin.
Käsitelty kotimaassa vai*)... Poliittinen käsittely Natossa (hyväksyminen tulee viikoissa tai päivissä) vai ratifiointi Natomaiden parlamenteissä (kuukausia).Olen päättänyt laittaa korkin kokonaan kiinni kunnes Natohakemus on pikavauhdilla käsitelty.. Sitä paremmalta se Naton kunniaksi juotu olut maistuu. Terassilla. Toivottavasti silloin on terassikausi vielä.
Kyllä se Venäjän informaatiovaikuttaminen on alkanut jo kauan aikaa sitten.
Kyllä se minulle kelpaisi, mutta luulen että heinäkuu on vähän optimistinen arvio. Voi olla että olisi teoriassa mahdollista, mutta tuskin menee käytännössä noin nopeasti.Me ollaan natossa ennen kuin on heinäkuu, asia on näin. Pistetään vielä vuosi ettei irvileuat irvaile, eli 2022 heinäkuussa.
Siis ollaanko me nyt ihan oikeasti menossa NATO:oon? Onko meillä nyt se NATO-optio käytössä?
Tuo Väykkä voisi pitää turpansa kiinni ja poistua politiikasta.
Katso liite: 59789
Tästä vähän henkilökohtaista aspektia tähän turvallisuuskeskusteluun. Tämän foorumin jäsenistö on suurella todennäköisyydellä jo Tehtaankadun listoilla.
Positiiviselta kantilta: ei hävittävää.
Kyllä se viesti oli hyvin suora ja selkeä: ovi on apposen auki, historiallinen tilaisuus, nyt hakemus sisään.PToveri ja Hanna Smith..5 artikla ja Natomaiden resurssit numeroiden valossa ei ole este venäjälle."kokeilla", heidän logiikka ei ole sama kuin meillä
Pidempää kuin Kekkonen, kun noin "nuori"Toi Kaikkonen on Suomen seuraava pressa.
Kaikkonenhan puhuu kuin valtiomies, kun muistaa ettei hänen edustamansa puolue ole vielä saanut kantaa muodostettua. Joskus kesällä kuulemma pohtivat.Kaikkonen sanoo ettei Ruotsia jäädä odottamaan.
Kaikkonen: Suomi ei odota Nato-päätöksessä Ukrainan aselepoa - ”Sotahan on jatkunut vuodesta 2014 alkaen”
Jäsenhakemus voi olla sisällä ennen juhannusta. Keskusta on tarkoitus päivittää kantansa viikonloppuna Vaasassa pidettävässä kokouksessa.suomenkuvalehti.fi
Katso liite: 59789
Tästä vähän henkilökohtaista aspektia tähän turvallisuuskeskusteluun. Tämän foorumin jäsenistö on suurella todennäköisyydellä jo Tehtaankadun listoilla.
Positiiviselta kantilta: ei hävittävää.
Tuo olisi logistisesti minun kannaltani kätevää. Ei tarvii lähteä etsimään tapettavia, kun tulisivat tontille ihan itse poliisin aserekisterin tietojen perusteella. Olen valmistautunut ajatukseen.Kyllä. En hetkeäkään epäile etteikö tämä juuri olisi suunnitelma. Samaan syssyyn poliittiset päättäjät, MPK aktiivit ja kaikki joilla on kaapissa M05:sta. Till Valhalla.
Itse asiassa tänä viikonloppuna Vaasassa Keskustan puoluevaltuuston kokouksessa asiasta äänestetään.Kaikkonenhan puhuu kuin valtiomies, kun muistaa ettei hänen edustamansa puolue ole vielä saanut kantaa muodostettua. Joskus kesällä kuulemma pohtivat.
Nato imu on noteerattuKaikkonenhan puhuu kuin valtiomies, kun muistaa ettei hänen edustamansa puolue ole vielä saanut kantaa muodostettua. Joskus kesällä kuulemma pohtivat.
Lisää ainakin merkittävät poliitikot; valtiojohto, suurin osa eduskuntaa, myös kuntatasolta osa. "Venäläisvastaisten" puolueiden jäsenistöä, kansalaisliikeiden aktiivit.Varmasti jo ovat Suomenkin suhteen listoja laatineet. Uskon, että Suomessa välittömästi teloitettaisiin:
- PV:n kantahenkilökunta ml. evp
- Rajan kantahenkilökunta
- Reservin upseerit
- Poliisit
- Metsästysseurojen jäsenet ja muut laillisen aseen omistajat