tulikomento
Supreme Leader
Ylpeävuoren Jens tänään mediatilaisuudessa. Ei spekuloi aikarajoilla eikä lupaa että Madrid olisi läpimurto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ruotsalaispoliitikko kiistää kokevansa painetta, vaikka on tulkittavissa, että Turkin esittämät vaatimukset kohdistuvat esimerkiksi hänen toimintaansa.
– En tunne koskaan painetta. Olen ollut nuoruudessani vuorilla sodassa ja maksanut kovan hinnan.
Itse lähtisin Ruotsin pääministerinä ohittamaan tuon kansanedustajan lähtemällä hakemaan opposition tukea ja näin ollen tehdä tämän akan mielistelyn tarpeettomaksi.Onhan se hyvä että on tomera kurdirouva päässyt määräämään Ruotsin, ja nyt koko Naton toimintaa.
En vaan ole ihan varma siitä, osaako tuo katsoa asioita isompina kokonaisuuksina, vai eikö vaan välitä sitä tehdä. Helppo olla kärkevänä, kun ei itse tarvitse sitä viimeistä vastuuta kantaa:
”Idiootti, despootti, psykopaatti" – ruotsalainen kurdipoliitikko ruoskii hurjin sanoin miestä, joka seisoo Suomen Nato-j
Amineh Kakabavehilla on ratkaiseva ääni Ruotsin valtiopäivillä. Hän teki hallituksen kanssa kurdisopimuksen, jonka hän uskoo olevan Suomen ja Ruotsin Turkki-kiistan keskiössä.www.iltalehti.fi
Fanatismi syntyy näistä kurdirouvan kokemuksista ja pelitaitoa ei löydy näkemään mitä on tarjolla suuressa kuvassa.Itse lähtisin Ruotsin pääministerinä ohittamaan tuon kansanedustajan lähtemällä hakemaan opposition tukea ja näin ollen tehdä tämän akan mielistelyn tarpeettomaksi.
Onhan se hyvä että on tomera kurdirouva päässyt määräämään Ruotsin, ja nyt koko Naton toimintaa.
En vaan ole ihan varma siitä, osaako tuo katsoa asioita isompina kokonaisuuksina, vai eikö vaan välitä sitä tehdä. Helppo olla kärkevänä, kun ei itse tarvitse sitä viimeistä vastuuta kantaa:
”Idiootti, despootti, psykopaatti" – ruotsalainen kurdipoliitikko ruoskii hurjin sanoin miestä, joka seisoo Suomen Nato-j
Amineh Kakabavehilla on ratkaiseva ääni Ruotsin valtiopäivillä. Hän teki hallituksen kanssa kurdisopimuksen, jonka hän uskoo olevan Suomen ja Ruotsin Turkki-kiistan keskiössä.www.iltalehti.fi
Toisaalta tämä oli hyvä nosto meikäläisittäinWhat Turkey Wants
Erdogan could force Finland’s and Sweden’s NATO bids to the wire—and perhaps beyond.foreignpolicy.com
”Both countries are major investors in U.S.-made F-35 fighter jets…” Vähän laskee analyysin tasoa tuollaiset faktat Ruotsista ja Suomesta.
Borishan kävi Ankarassa? Olisiko NATOn tarjous myydä Eurofightereitä F-35:ten sijaan ja siten voidella Kalkkünaa? Elämme mielenkiintoisia aikoja.Turkkihan voisi ostaa vaikka sata PAK-FAa ja näyttää NATOlle pitkää nenää.
Noista F-16:sta kai se homma kiikastaa, Yhdysvallat ei vaan halua näyttää että se taipuisi painostukseen. Siksi leikitään, että Suomi ja Ruotsi onnistuneesti neuvottelevat jäsenyyshakemuksen jiiriin. Olisiko vaikka neljä kuukautta hygieeninen aika, jolloin hävittäjäkaupat nitkahtavat kiikkeelle ilman, että sitä kytketään tähän prosessiin.
Eiköhän me loppuviikosta olla jäseniä de facto, ja kaikki taas voitti.
No niistäpä juuri. Nämäkin naamiot nyt riisuttu. Kongressi vaan ei luultavasti taivu kiristykseen.Turkkihan voisi ostaa vaikka sata PAK-FAa ja näyttää NATOlle pitkää nenää.
Noista F-16:sta kai se homma kiikastaa, Yhdysvallat ei vaan halua näyttää että se taipuisi painostukseen. Siksi leikitään, että Suomi ja Ruotsi onnistuneesti neuvottelevat jäsenyyshakemuksen jiiriin. Olisiko vaikka neljä kuukautta hygieeninen aika, jolloin hävittäjäkaupat nitkahtavat kiikkeelle ilman, että sitä kytketään tähän prosessiin.
Eiköhän me loppuviikosta olla jäseniä de facto, ja kaikki taas voitti.
Voisiko tässä käyttää vanhaa sanontaa, että ei pidä koskaan aliarvioida Venäjän taipumusta ampua omaan jalkaansa.Live seurantaa. Vanha konkari Ian Bremmer optimistisena:
Toivotaan!