vompatti
Kenraali
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
On tietenkin myös niin, että Niinistö on - ei aina, mutta useimmiten - onnistunut pitämään melko tarkasti kiinni siitä, mikä on ja mikä ei ole presidentille soveliasta. Eli en usko, että halusipa tai ei, alkaisi ohjata tutkijoiden tai tiedotusvälineiden linjauksia.
YLE kertoo, että Montenegro olisi myös ratifioinut? Ei näy ainakaan Hesarin listassa.
Jos näin on, niin ratifioineita maita on jo 19.
Katso liite: 63608
Jännä että ei näy kaikissa laskureissa. No, ihmiset niitä tekevät joten virheitä sattuu. Joka tapauksessa saldo on nyt 19, ja yksi vielä niin ollaan 2/3 tilanteessa.Näinhän nuo kertovat
Edit vielä
Huima tahti. Madridin kinkereistä on alle kuukausi ja kaksi kolmesta on jo ratifioinut. Meidät todella halutaan mukaan rinkiin.Jännä että ei näy kaikissa laskureissa. No, ihmiset niitä tekevät joten virheitä sattuu. Joka tapauksessa saldo on nyt 19, ja yksi vielä niin ollaan 2/3 tilanteessa.
Ruotsi myös. Olen todella tyytyväinen, että Ruotsi pääsee Suomen kelkassa Natoon.Huima tahti. Madridin kinkereistä on alle kuukausi ja kaksi kolmesta on jo ratifioinut. Meidät todella halutaan mukaan rinkiin.
Kyllä. Ruotsin jäsenyys on meillekin erinomainen asia.Ruotsi myös. Olen todella tyytyväinen, että Ruotsi pääsee Suomen kelkassa Natoon.
Veikkaan, että Aleksanteri-instituutista on tullut tieteellistä ohjausta.
Itse en kaipaa Suomeen mitään McCarthyn kommunistivainoja enkä uusia sotasyyllisyystuomioustuimia. Asioita pitää tarkastella tapahtuma-ajan yhteiskunnan ja tietojen perusteella.
McCarthyism - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Nyt on tämä tapahtuma-aika joka kertoo, että monet vaikuttajat sivuuttivat Venäjän rikollisen hallinnon kehityksen. Nämä vaikuttajat olivat valmiit jakamaan käsityksiään, käyttivät lausuntojaan oman poliittisen tai ammatillisen kehityksen hyväksi sekä henkilökohtaiseen taloudelliseen vaurastumiseen.Asioita pitää tarkastella tapahtuma-ajan yhteiskunnan ja tietojen perusteella.
Aamun lehtiä lukiessa nousi esiin ainakin Mika Aaltolan taannoinen avautuminen tutkijoiden suljettujen ovien takana saamasta läksytyksestä liittyen siihen, mitä kurantein tieteellisen perustein laadituissa tutkimuksissa on lupa Venäjästä sanoa. Siinä olisi napakka kokonaisuus, jonka voisi kammata auki ihan tuoreeltaan, kun osallisetkin ovat vielä kuvioissa, eikä maailma ympärillä ole muuttunut liikaa. Puhutaan asiat halki ja lämmitetään sen päälle savusauna. Loppu jääköön äänestäjien harkittavaksi.Itse en kaipaa Suomeen mitään McCarthyn kommunistivainoja enkä uusia sotasyyllisyystuomioustuimia. Asioita pitää tarkastella tapahtuma-ajan yhteiskunnan ja tietojen perusteella.
McCarthyism - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Vai olisko vaan tyhmä eikös jokerit ole jo pitkään ollut sellaisessa tilassa ettei siihen kukaan täysjärkinen olisi koskenut edes pitkällä tikulla.Sen se ahne törkyturpa ehdottomasti ansaitsi.
Vai olisko vaan tyhmä eikös jokerit ole jo pitkään ollut sellaisessa tilassa ettei siihen kukaan täysjärkinen olisi koskenut edes pitkällä tikulla.