Panssari Salama
Respected Leader
Jos aikaa on itse kullakin, niin kehunpa vielä kerran, ja pidot vaan paranee kun kuuntelee järjestyksessä kaikki osat yhdestä neljäänKiitos, erinomainen kuunneltava!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jos aikaa on itse kullakin, niin kehunpa vielä kerran, ja pidot vaan paranee kun kuuntelee järjestyksessä kaikki osat yhdestä neljäänKiitos, erinomainen kuunneltava!
Ehdoton kuuntelusuositus hesarin podcastille ja sen neljännelle osalle jossa vedetään ikään kuin yhteen SDP:n vanhan kaartin homehtunut maailmankuva, ja miten Sanna Marinia koitettiin opettaa tavoille.
Suoraa puhetta: "miten on mahdollista että SDP:n kokenein ulkopoliittinen ryhmä on täysin väärässä?"
Osa 4, kolme varttia. Vahva suositus
Kuuntelen ekat kolme osaa viikonlopun aikana, palataan niihin.
Nato | Sanna Marin jätti tammikuussa väliin illanistujaiset Vantaalla, ja se viesti Suomen Nato-jäsenyyden ratkenneen – HS:n erikoispodcast kertoo, miten Suomesta tuli Nato-maa
HS:n erikoispodcast kertoo arkistomateriaalin ja haastattelujen avulla, miten ja miksi Suomi todella liittyi Natoon. Koko sarjan voit kuunnella täältä.www.hs.fi
Itse löin päätäni seinään ja kovaa tuota podcasta kuunnellessa, ja Kiljusen ajatusten Tonavaa kestäessä. Ajattelin, että kuinka pihalla kuin lumiukko voi ihminen ollakaan.Tämä Kiljusen 27.2 nauhoitettu määkiminen on ... no, hyvin paljastava.
Jenkeissä ilmeisesti huomenna päästään asiaan
Itse löin päätäni seinään ja kovaa tuota podcasta kuunnellessa, ja Kiljusen ajatusten Tonavaa kestäessä. Ajattelin, että kuinka pihalla kuin lumiukko voi ihminen ollakaan.
Saivartelua! Asevoimia ne kaikki on vaikka niitä kutsuttaisiin rauhanpoliiseiksi.Ainoa asia mikä tuossa häiritsi että puhuivat Suomen Puolustusvoimista Suomen armeijana. Armeijat on niitä jotka hyökkäilevät vieraisiin maihin, puolustusvoimat taasen tojuvat noita hyökkäyksiä. Venäjällä on armeija, jenkeillä on armeija mutta Suomella ei ole - Suomella on puolustusvoimat.
Muuten ihan täyttä rautaa kaikki neljä osaa,
Tämä, ja se ehdoton ylimielisyys millä tuomiojat ja kiljuset eivät ainoastaan tienneet kaikesta kaikkea, vaan olivat ehdottoman oikeassa ja muut sotakiimaisia natohaukkoja. Kuinkas sitten kävikään?Kyllä on kylmä hiki selässä, kun ajattelee että tuollaisilla asenteilla ja osaamisella Suomen ulkopolitiikkaa on paljolti ennen ohjattu. Valtiotieteiden tohtori siinä pauhaa täyttä Kremlin syöttämää propagandaa 38 minuuttia, eikä itse edes sitä tajua.
Kyllä osa asiantuntemusta on puhua puolustusvoimista puolustusvoimina. Tämä kun on se virallinen nimitys Suomessa. No, sinällään tuo kertoo vain että miten pihalla on noin yleisestikkin..Saivartelua! Asevoimia ne kaikki on vaikka niitä kutsuttaisiin rauhanpoliiseiksi.
Valitsetko samat aseet puolustuslinnoitukseen ja hyökkäysosasolle?Saivartelua! Asevoimia ne kaikki on vaikka niitä kutsuttaisiin rauhanpoliiseiksi.
Ai niin kuin laskuvarjojääkäreitä, mekanisoituja taisteluosastoja, pitkän matkan risteilyohjuksia ja täsmäpommeja, joita puolustusvoimilla ei tietenkään ole. Eiku...Valitsetko samat aseet puolustuslinnoitukseen ja hyökkäysosasolle?