Panssari Salama
Respected Leader
Loppukaarre takana, maalisuora alkaa avautua
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Loppukaarre takana, maalisuora alkaa avautua
Slovakian parlamentti palasi eilen kesätauolta. Ilmeisesti ratifioinee Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyydet vielä tämän kuun aikana kunhan saavat parlamentissa viivästykset hoidettua.Kokonaistilanne hakemusprosessissa:
Espanjan ja Kreikan lisäksi Portugalin eduskunta äänestää huomenna.
Tämän jälkeen puuttuvat vain Slovakia, Unkari ja Turkki, joista yhdenkään osalta ei ole vielä ilmoitettua äänestyspäivää.
Arvatenkin läpihuutojuttuja Espanja, Portugali, Slovakia. Ei sitten jää kuin Orbanin paskaunkari ja kalkkunasulttaanin Turkki.
Unkarillakaan ei pitäisi olla tarvetta viivyttää
Ulkoministeri Haavisto: Unkarilta ei kuulunut varauksia Suomen Nato-jäsenyyden etenemisen suhteen – ”Näyttäytyi ongelmattomana eikä ollut hidastusmielialaa”
Ulkopolitiikka | Ulkoministeri Haavisto: Unkarilta ei kuulunut varauksia Suomen Nato-jäsenyyden etenemisen suhteen – ”Näyttäytyi ongelmattomana eikä ollut hidastusmielialaa”
Ulkoministeri Pekka Haavisto tapasi torstaina Unkarin ulkoministerin Péter Szijjártón Budapestissä. Unkari on yksi viidestä maasta, jotka eivät ole vielä ratifioineet Suomen Nato-jäsenyyttä.www.hs.fi
Aika hiljaisella linjalla ollut twitterissä Turkin propaganda mylly Suomen ja Ruotsin suhteen. Siltikin veikkaan että kalkkunamaan kalifi kerää paukkuja ensivuoden vaalia ajatellen, eikä edistymistä tapahdu ennen sitä. Toki toivon mukaan olen väärässä.Jotenkin tuntuu että paskaunkari ei uskalla vastustaa ja kalkkunasulttaanilla on jo uusia suunnitelmia Syyriassa ja Azereiden kanssa. Jotain F16 tinkiä ehkä saa ja pätee vähän aikaan sisäisesti ja sitten luovuttaa.
"Slovakia is among the last five countries that haven't ratified it. It's beginning to look very bad," stressed the minister. Nad claimed that he's been contacted recently by the Swedish and Finnish embassies in Slovakia as well as the respective defence ministers of the two countries.
"It is extremely important that we don't bring shame upon our country, that we initiate a parliamentary session and vote on this matter and the participation of Slovak soldiers in the NATO unit that is operating in Slovakia," said Nad.
Esitän ennusteeni, että Unkarin kanssa ei tule niin minkäänlaisia ongelmia, vaan menee heittämällä läpi kunhan ehtivät vaan asialistalle ratifioinnin saada. Miksi eivät ratifiois. Orbanin minä-ja-maani-ensin -asenne ei ole ristiriidassa FI+SE jäsenyydelle mitenkään,Ratifioinnissa on kaksi maata ilman minkäänlaista annettua aikataulua eli Unkari ja Turkki. Turkki haluaa "tähtihetkensä" viimeisenä hyväksyjänä. Paras hetki kiristykselle. Unkari on yhden ukkelin show ja siinä mitataan kuinka syvällä Orbanin kieli on putlerin perseessä. Veikkaan Unkarin ajoittavan hyväksymisensä karvan ennen Turkkia, jotta pystyvät kumartamaan ja pyllistämään joka suuntaan tasapuolisesti...
Voipi ryssien energia kallistua äkisti. putella on vääntösauvaa Unkarin suuntaan.Esitän ennusteeni, että Unkarin kanssa ei tule niin minkäänlaisia ongelmia, vaan menee heittämällä läpi kunhan ehtivät vaan asialistalle ratifioinnin saada. Miksi eivät ratifiois. Orbanin minä-ja-maani-ensin -asenne ei ole ristiriidassa FI+SE jäsenyydelle mitenkään,
Ei me olla se maailman keskipiste ja napa mitä me itse aina kuvitellaan. Lyödäänkö ystävällismielinen vedonlyönti vaikka kymppi Ukrainalle häviäjältäVoipi ryssien energia kallistua äkisti. putella on vääntösauvaa Unkarin suuntaan.
Enpä lyä vetoa.Ei me olla se maailman keskipiste ja napa mitä me itse aina kuvitellaan. Lyödäänkö ystävällismielinen vedonlyönti vaikka kymppi Ukrainalle häviäjältä