Baltriber
Eversti
Tiedä vaikka olis ollu homokoivu, nykyisen tasa-arvon aikana kun niitä on jokapaikassa![]()
Tai sitte muunsukupuolinen. Sama se kyllä jotta mikä sateenkaari se oli, mut mahla olis pitäny saada talteen. Mä tykkään simaa tehdä mahlasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tiedä vaikka olis ollu homokoivu, nykyisen tasa-arvon aikana kun niitä on jokapaikassa![]()
Joo, kunhan ei ole lahovikainen. Joskus olen sellaisesta erehtynyt laskemaan ja lahon koivun mahla maistuu, no, laholle.Tai sitte muunsukupuolinen. Sama se kyllä jotta mikä sateenkaari se oli, mut mahla olis pitäny saada talteen.
Ja laillinen meno alla.Kosola päällä kesät talvet.
Se on sitten seuraavaksi lehmärodeo...se on kevät ny, lehmätki villiinty.

En tiedä Varsinaisesta etelästä, mutta täällä lounaisessa Hämeessä pellot alkaa olla hämmentävän harmaita. Joissakin pihoissa on jo kylvökalustoakin nähty tuulettumassa. Syysviljat on lannoitettu ja vihertävät jo mukavasti. Kuivaa on vuodenaikaan nähden.Joko ne on etelässä äkeen kärkilaput vaihdettu ja kylvökonekin lähtöasemissa?
Joko ne on etelässä äkeen kärkilaput vaihdettu ja kylvökonekin lähtöasemissa?
Pohjoisessa 40 cm lunta pellolla ja routa on ko Perkele.Joko ne on etelässä äkeen kärkilaput vaihdettu ja kylvökonekin lähtöasemissa?
Savotta tältä talvelta tehty, 70 mottia liiterissä klapeina, juhannuksen tietämillä vielä lehtipuun kaatoa rasiin, Hakki Pilke ja Coventryn ikiliikkuja saa nyt levätä, ja minä otan nyt saunakaljat!!
Pienhiukkasten päästövero olisi kätevä. Hallitusratkaisusta hieman riippuen, eiköhän se sieltä tule.Itse olisin varovainen noiden mottien kanssa, vihervassarit lykkääpi vielä jonkin kätevän motteihin perustuvan rangaistus veron.
Ei kielletä, sieltähän tulee mustia miehiäKatso liite: 29387
Tärisen ja järkytyn. Sehän on hillittömintä iliman pilluuta, kyllä ne nyt vähintäänkin kielletään lailla.