Leaderwolf
Respected Leader
18kPaljonko maksoi? Siinä on 360 cm pöytä, vielä tuolla puisikin täyttä häkää.
Juuri tuo. Vuosikymmenien pölyt pois ja vahat pintaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
18kPaljonko maksoi? Siinä on 360 cm pöytä, vielä tuolla puisikin täyttä häkää.
Juuri tuo. Vuosikymmenien pölyt pois ja vahat pintaan
Tuolla tuli muuten meikäläisen ravustushommat aloitettua, ja sitten tavatoman kostonhimoinen minkkipariskunnan tuhoamis-missio, kun kävivät bisneksille.. elikä Lahen seurahuoneelle ei ollutkaan enää uutena sesonkina myytävää.. se oli kaupunkisissin viha hyytävää kun musta kanukki paskaliru oli viemässä polkupyörärahat.
Joten tapoin ne kaikki.
Saatanan varas, ja yksitoista markkaa MUN RAHAA suussa!
Pitääköhän laittaa tänne kuvaa tämän päivän Karhunsillasta?.
Noh laita ihmeessä tulemaan jos sellainen on... en muista että se olis nin pitkä kuin veli @baikal ehdotti, mutta kaksi isoa kolarin paukausta olen kyllä järvenselän yli kuullut kun Nastolan suunnasta urheilijat kiiruhtavat opistolleen. Ja täräyttivät siis siihen sillankorvaan että just!Pitääköhän laittaa tänne kuvaa tämän päivän Karhunsillasta?.
Noh laita ihmeessä tulemaan jos sellainen on... en muista että se olis nin pitkä kuin veli @baikal ehdotti, mutta kaksi isoa kolarin paukausta olen kyllä järvenselän yli kuullut kun Nastolan suunnasta urheilijat kiiruhtavat opistolleen. Ja täräyttivät siis siihen sillankorvaan että just!
Hopi hopi hoppua..
hieno mies!Laitan kun ehdin maalta ja ilmasta.
Tämä on niin pieni maa, että vähän pitemmälle kirkonkirjoja kaivelemalla löytyisi varsin varmasti sukulaisia tältäkin foorumilta.Suoraan sanottuna alkoi just vähän huolestuttamaan tämä maalaisuuskeskustelu: jos me ollaan sukulaisia?
Mulla on sukua:
- Nastolasta
- Siitä mestasta Heinolaan päin mitä kukaan ei muista
- Kiddermisterstä
- Bishops Castlesta (Wales, I hope)
(I might be safe on this genetic shit actually
ja Karjalasta, siellä on meinaan tonttia meille notha luvas
Mulla on sukua:
- Nastolasta
- Siitä mestasta Heinolaan päin mitä kukaan ei muista
ja Karjalasta, siellä on meinaan tonttia meille notha luvas
Maanpuolllustuksellisen foorumin henkeen sopiva motto siis olisi: Rautaa rajalle ja Karjala on jälleen oleva meidän!Muistetaan sitten kokeilla Leopardin jarruja jo ennen UraliaOlis se huolestuttavaa jos edes tunnettaisiin
Mulla on sukua Nastolassa ja oliko toi Heinolaan päin mesta Vierumäki, vähän kyllä epäilen koska siellä on urheiluopisto... Vuolenkoski menee kyllä Kouvolan suntaan..
Ihan vaan tälleen ikävuodet 3-19 Heinolassa kasvaneena.. ja onneksi pois päässeenä.
No vitsi vitsinä, mutta kaupunki missä kannattaa tietää ne kolme kiinalaista apinaa, ei kuule, ei näe, ei puhu..
ps: on mullakin tonttivaraus Käk'salmeen... sieltähän ne faijavainaan perheineen Heinolaan Myllyojan kartanoon evakoi...
Toi pitää muuten kutinsa...katsoo niitä isoja jokia, ne on vienyt muutakin kuin havuneulasia mukanaan sinne monta tuhatta vuotta . Siinä on sedimentti joka ei ole pelkkää kiveä ja saveaMaanpuolllustuksellisen foorumin henkeen sopiva motto siis olisi: Rautaa rajalle ja Karjala on jälleen oleva meidän!Muistetaan sitten kokeilla Leopardin jarruja jo ennen Uralia
Vakavasti: jäi minunkin sukulaisilta sinne yhtä ja toista.
Tännekin Ylä-Savon kivipeltoihin tuli evakkoja viljelijöiksi, mahtoi parempiin viljelymaihin tottuneille olla traumaattinen kokemus. Luovutettuun Karjalaan jäi Suomen parhaat viljelymaat.
Olis se huolestuttavaa jos edes tunnettaisiin
Mulla on sukua Nastolassa ja oliko toi Heinolaan päin mesta Vierumäki, vähän kyllä epäilen koska siellä on urheiluopisto... Vuolenkoski menee kyllä Kouvolan suntaan..
Ihan vaan tälleen ikävuodet 3-19 Heinolassa kasvaneena.. ja onneksi pois päässeenä.
No vitsi vitsinä, mutta kaupunki missä kannattaa tietää ne kolme kiinalaista apinaa, ei kuule, ei näe, ei puhu..
ps: on mullakin tonttivaraus Käk'salmeen... sieltähän ne faijavainaan perheineen Heinolaan Myllyojan kartanoon evakoi...
Myllyojan kartano?.. missä kohtaa se on ollut?.
Nyynäisten kartano taitaa olla tarkempi termi. Onhan siellä vieläkin, taitaa olla jotain SPR:n toimintaa. About tossa Vihreän läntin kohdilla.