Suuri maatalouskeskustelu

Tuolla tuli muuten meikäläisen ravustushommat aloitettua, ja sitten tavatoman kostonhimoinen minkkipariskunnan tuhoamis-missio, kun kävivät bisneksille.. elikä Lahen seurahuoneelle ei ollutkaan enää uutena sesonkina myytävää.. se oli kaupunkisissin viha hyytävää kun musta kanukki paskaliru oli viemässä polkupyörärahat.

Joten tapoin ne kaikki.

Saatanan varas, ja yksitoista markkaa MUN RAHAA suussa!

Bilderesultat for minkki pic


Pitääköhän laittaa tänne kuvaa tämän päivän Karhunsillasta?.
 
Pitääköhän laittaa tänne kuvaa tämän päivän Karhunsillasta?.
Noh laita ihmeessä tulemaan jos sellainen on... en muista että se olis nin pitkä kuin veli @baikal ehdotti, mutta kaksi isoa kolarin paukausta olen kyllä järvenselän yli kuullut kun Nastolan suunnasta urheilijat kiiruhtavat opistolleen. Ja täräyttivät siis siihen sillankorvaan että just!
Hopi hopi hoppua.. :)
 





Sunnuntaina, jos kelit sallii. lennän Nastolan huudeilla. Laita YV:viesti niin saat kuvan perinnelehmien laitumesta.
 
Noh laita ihmeessä tulemaan jos sellainen on... en muista että se olis nin pitkä kuin veli @baikal ehdotti, mutta kaksi isoa kolarin paukausta olen kyllä järvenselän yli kuullut kun Nastolan suunnasta urheilijat kiiruhtavat opistolleen. Ja täräyttivät siis siihen sillankorvaan että just!
Hopi hopi hoppua.. :)


Laitan kun ehdin maalta ja ilmasta.
 
No jumankekka onpa sinne tönöäkin pykätty!
Hienosti Nastolan kirkko näkyy ala-keskellä, ja siellä on muuten vierailun arvoinen sankarihautausmaa. Ovat urheiluopiston tietä leventäneet kyllä, perkeleet.

Bilderesultat for nastola sankarihaudat pic kuva
 
Suoraan sanottuna alkoi just vähän huolestuttamaan tämä maalaisuuskeskustelu: jos me ollaan sukulaisia?

Mulla on sukua:

- Nastolasta
- Siitä mestasta Heinolaan päin mitä kukaan ei muista
- Kiddermisterstä
- Bishops Castlesta (Wales, I hope)

(I might be safe on this genetic shit actually

ja Karjalasta, siellä on meinaan tonttia meille notha luvas
 
Suoraan sanottuna alkoi just vähän huolestuttamaan tämä maalaisuuskeskustelu: jos me ollaan sukulaisia?

Mulla on sukua:

- Nastolasta
- Siitä mestasta Heinolaan päin mitä kukaan ei muista
- Kiddermisterstä
- Bishops Castlesta (Wales, I hope)

(I might be safe on this genetic shit actually

ja Karjalasta, siellä on meinaan tonttia meille notha luvas
Tämä on niin pieni maa, että vähän pitemmälle kirkonkirjoja kaivelemalla löytyisi varsin varmasti sukulaisia tältäkin foorumilta.

Ja mikä on tilanne täällä ''syvällä maaseudulla''. Jalan, hevosella, polkupyörällä on aikoinaan tansseihin lähdetty tyttöjä katsastamaan. Eli ei kovin pitkien matkojen päähän. Näissä pienissä tuppukylissä jokseenkin kaikki ovat toisilleen sukua, kolmansia tai neljänsiä serkkuja ei edes tiedä. Toisetkin serkut tekee useimmille tiukkaa
 
Mulla on sukua:

- Nastolasta
- Siitä mestasta Heinolaan päin mitä kukaan ei muista

ja Karjalasta, siellä on meinaan tonttia meille notha luvas

Olis se huolestuttavaa jos edes tunnettaisiin :)

Mulla on sukua Nastolassa ja oliko toi Heinolaan päin mesta Vierumäki, vähän kyllä epäilen koska siellä on urheiluopisto... Vuolenkoski menee kyllä Kouvolan suntaan..

Ihan vaan tälleen ikävuodet 3-19 Heinolassa kasvaneena.. ja onneksi pois päässeenä. :)

No vitsi vitsinä, mutta kaupunki missä kannattaa tietää ne kolme kiinalaista apinaa, ei kuule, ei näe, ei puhu..

ps: on mullakin tonttivaraus Käk'salmeen... sieltähän ne faijavainaan perheineen Heinolaan Myllyojan kartanoon evakoi...
 
Olis se huolestuttavaa jos edes tunnettaisiin :)

Mulla on sukua Nastolassa ja oliko toi Heinolaan päin mesta Vierumäki, vähän kyllä epäilen koska siellä on urheiluopisto... Vuolenkoski menee kyllä Kouvolan suntaan..

Ihan vaan tälleen ikävuodet 3-19 Heinolassa kasvaneena.. ja onneksi pois päässeenä. :)

No vitsi vitsinä, mutta kaupunki missä kannattaa tietää ne kolme kiinalaista apinaa, ei kuule, ei näe, ei puhu..

ps: on mullakin tonttivaraus Käk'salmeen... sieltähän ne faijavainaan perheineen Heinolaan Myllyojan kartanoon evakoi...
Maanpuolllustuksellisen foorumin henkeen sopiva motto siis olisi: Rautaa rajalle ja Karjala on jälleen oleva meidän!:whistle:Muistetaan sitten kokeilla Leopardin jarruja jo ennen Uralia:)

Vakavasti: jäi minunkin sukulaisilta sinne yhtä ja toista.

Tännekin Ylä-Savon kivipeltoihin tuli evakkoja viljelijöiksi, mahtoi parempiin viljelymaihin tottuneille olla traumaattinen kokemus. Luovutettuun Karjalaan jäi Suomen parhaat viljelymaat.
 
Maanpuolllustuksellisen foorumin henkeen sopiva motto siis olisi: Rautaa rajalle ja Karjala on jälleen oleva meidän!:whistle:Muistetaan sitten kokeilla Leopardin jarruja jo ennen Uralia:)

Vakavasti: jäi minunkin sukulaisilta sinne yhtä ja toista.

Tännekin Ylä-Savon kivipeltoihin tuli evakkoja viljelijöiksi, mahtoi parempiin viljelymaihin tottuneille olla traumaattinen kokemus. Luovutettuun Karjalaan jäi Suomen parhaat viljelymaat.
Toi pitää muuten kutinsa...katsoo niitä isoja jokia, ne on vienyt muutakin kuin havuneulasia mukanaan sinne monta tuhatta vuotta :). Siinä on sedimentti joka ei ole pelkkää kiveä ja savea

Relatert bilde

Tässä pienempää jokea, Taipaleest KORJAAN TÄMÄ ON VIHNUSJÄRVESTÄkun on enemmän sukujuttu.
 
Olis se huolestuttavaa jos edes tunnettaisiin :)

Mulla on sukua Nastolassa ja oliko toi Heinolaan päin mesta Vierumäki, vähän kyllä epäilen koska siellä on urheiluopisto... Vuolenkoski menee kyllä Kouvolan suntaan..

Ihan vaan tälleen ikävuodet 3-19 Heinolassa kasvaneena.. ja onneksi pois päässeenä. :)

No vitsi vitsinä, mutta kaupunki missä kannattaa tietää ne kolme kiinalaista apinaa, ei kuule, ei näe, ei puhu..

ps: on mullakin tonttivaraus Käk'salmeen... sieltähän ne faijavainaan perheineen Heinolaan Myllyojan kartanoon evakoi...


Myllyojan kartano?.. missä kohtaa se on ollut?.
 
Back
Top