Syyrian konflikti

"Sorry not sorry"

Jännä kyllä, että natomaa pommittaa natomaiden tehokkainta ISIS-vastaista liittoumaa.

images
 
Haa, missa ISIS? Ollakko peiton alla? Aha.. ej ole. Ollakko taman peiton alla? Ah ei olla siellaka.
Joku väärinkäsitys...tuossa alussa oli selvästi alikkien ja upseerioppilaiden suorittama tupatarkastus. Kaapit ja punkat olivat epäsiistejä, joten ne räjäytettiin. Villakoiria kurkattiin sängyn alta jne. Videon loppuosassa etsittin puntikselle karannutta.
 
Dronea eteläisestä Alepposta:

Just kattelin tuon ja pari muuta dronella kuvattua. Kertoo kyllä paljon dronen merkityksestä hyvissä olosuhteissa. Kolmen miehen osaava iskuryhmä aiheutti paljon vahinkoa kun käyttivät silmää kohteen yläpuolella ja saivat ohjeet radiolla.

Yleensä koetan olla linkittämättä, videoita löytyy kyllä niitä haluaville, mutta tässä yksi.
Hiukan vanhanaikaisempaa sodankäyntiä. Ilmeisesti RPG-7:lla tuhotaan T-55. Maali tulee aika optimietäisyydelle. Ei niin näyttävää kuin ATGM:t, mutta putki selässä ja pari kranaattia repussa toimivat osaavissa käsissä.

 
Minä olen ainakin tykännyt tänne linkitetyistä videoista. En olisi ehtinyt ja tuskin edes löytänytkään tällaista määrää hyviä pätkiä. Minun puolestani sopii jatkaa linkittelyä ja kiitos kaikille jotka ovat vaivaa nähneet.
 
Minä olen ainakin tykännyt tänne linkitetyistä videoista. En olisi ehtinyt ja tuskin edes löytänytkään tällaista määrää hyviä pätkiä. Minun puolestani sopii jatkaa linkittelyä ja kiitos kaikille jotka ovat vaivaa nähneet.

Tästä tais ollakin lyhyt keskustelu joku aika sitten. Ei ole ongelma mullekaan. Kun muutama foorumin jäsen noita aika tehokkaasti laittelee, niin turha siihen on lähteä meikäläisen mukaan sähläämään.
 
  • Tykkää
Reactions: SJ
Yleensä koetan olla linkittämättä, videoita löytyy kyllä niitä haluaville, mutta tässä yksi.
Hiukan vanhanaikaisempaa sodankäyntiä. Ilmeisesti RPG-7:lla tuhotaan T-55. Maali tulee aika optimietäisyydelle. Ei niin näyttävää kuin ATGM:t, mutta putki selässä ja pari kranaattia repussa toimivat osaavissa käsissä.


Kaunista jopa. Ikävää vaan, että kk ampuja ei ollut ihan tehtäviensä tasalla. Ja tietenkään eivät näyttäneet tuon enempää mitä tapahtui jälkeenpäin.
 
Liekkö tuo M60 avattu juuri niillä ISIkseltä saaduilta panssarintorjuntaohjuksilla joita SDF sai sotasaaliiksi pari viikkoa sitten. Turkin toimittamia. Oikeasti Turkki ei lähtenyt tuonne ISIS:tä kurmottamaan.
 
SDF:llä pitäisi kyllä olla ihan USA:n toimittamia panssarintorjunta-aseita. Niitä on tarvittu ISIS:n kohti tulevien itsemurhahökötysten tuhoamiseen. Eikä ole yllättävää jos niitä on tullut myös Venäjältä, hajoita ja hallitse. Pro-kapinallistelähteen mukaan Turkkilaistankkeja on tuhottu Milanilla.

Mitähän noissa putkiloissa on sisällä?
 
Viimeksi muokattu:
SDF:llä pitäisi kyllä olla ihan USA:n toimittamia panssarintorjunta-aseita. Niitä on tarvittu ISIS:n kohti tulevien itsemurhahökötysten tuhoamiseen. Eikä ole yllättävää jos niitä on tullut myös Venäjältä, hajoita ja hallitse. Pro-kapinallistelähteen mukaan Turkkilaistankkeja on tuhottu Milanilla.

Joidenkin lähteiden mukaan SDF on saanut käyttöönsä myös venäläisiä 9M133 Kornet panssarintorjuntaohjuksia. Korneteja on myös joutunut Assadin hallintoa vastaan taistelevien tahojen haltuun sodan aikana, joten tätäkin kautta niitä on voinut kulkeutua eri ryhmille.

vlad
 
Turkista hyökännett fsa soturit sanovat sotivansa isistä vastaan.

Onkos joku nähny kuvia kuolleista tai vangituista isis sotureista? Tuhottua kalustoa tai saaliiksi jäänyttä kalustoa?
Ei paljon kyllä löydy.

Sen sijaan SDF.n tappioita ja henkilöstöä esitellään iloisesti.

 
Viimeksi muokattu:
Back
Top