Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on mahtava kipale.Äänimerkki, vuosien takaa. Ketkä muistaa ketkä ei.
:
Itse kyllä ainakin tykkään enemmän alkuperäisestä (?) :minun puolesta tämä on hyvä:
Jimmy Webb (Wichita Lineman, McArthur's Park jne.) tuon sävelsi ja taisi ensimmäisenä levyttääkin. Glen Campbell levytti myös ja muutamat muutkin ennenkuin tämä hauskanpitopoppoo teki oman versionsa.Itse kyllä ainakin tykkään enemmän alkuperäisestä (?) :
Olihan nämä nyt aika kovia nimiä aikoinaan omillaan , ehkä tämä Highwaymen - kokoonpano oli tällainen allstars-juttu ja legendat yhdessä. Ainakin Nelson ja Cash tuota kappaletta esittivät omissa ohjelmistoissaan, varmaan moni muukin. Ristiin rastiin noita kappaleita ovat tainneet esittää ja levyttää aikansa huippuartistit. Itselleni ainakin herrat Nelson ja Cash ovat niitä suurimpia nimiä tällä saralla..Jimmy Webb (Wichita Lineman, McArthur's Park jne.) tuon sävelsi ja taisi ensimmäisenä levyttääkin. Glen Campbell levytti myös ja muutamat muutkin ennenkuin tämä hauskanpitopoppoo teki oman versionsa.