Tällä hetkellä soi .....

Minä kun en soittamisesta mitään ymmärrä, mutta ihmiset viikolla radiossa kommentoivat että Charlie Watts oli maailman paras rock-rumpali. Esimerkkinä just tämä biisi, komealta kyllä kuulostaa. Kuulemma takoo tarkasti kuin metronomi. Kuunnelkaa itse. Yläkerran orkka sai taas yhden mestarin lisää..
Maailman paras rock-rumpali on vaikeampi tapaus, kun kitaristi tai vocalisti (basisti voidaan unohtaa, koska hän on Suzy Q, soittotaidostaan huolimatta). Rumpalinhan pitäisi soittaa tarkasti, pitäen tahtia yllä. Tälläinen rumpalihan kuulostaisi paskalta.
Wattsin maine perustuu siihen, hienon käytöksen ja pettämättömän tyylin lisäksi hän soitti HYVIN ja poikkesi muista Rollareista, siis käytöksellään.
Puvuntakki päällään, selkä suorana ja ranteella.
En pistä niitä kolmea kirjainta tähän, enkä niitä istutusohjeita, mutta kaipaamaan jään.
 
Joo. Kuitenkin vaikka Canned Heat on TODELLA kova, moneen tunnetumpaankin poppooseen verrattuna, mielestäni Mountain vetää silti pidemmän korren.
Oooh, 60-luvun Hobby-Hall muovikajarista, joka toimi myös levarin kantena, tämä stimuloi aisteja ja soi tosi "vänkästi".
Nuoreksi mieheksi omaatte briljantin musiikkimaun.
1631311583106.png
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: EK
Tämä SIG vaikuttaa ihan lupaavalta nuorisobändiltä.
 
Jos ei saa Purplee paikalle niin pitää tehdä itse. Elfimov - Child in Time.

 
Jumatsukka mikä porukka... nyt ALKO_i löytyä jo polkasua tähän Fremenin perjantaihin!! Syksyiset terveiset kotitanhuville täältä vuonon kyrsäkkäästä... :)

 
Jumatsukka mikä porukka... nyt ALKO_i löytyä jo polkasua tähän Fremenin perjantaihin!! Syksyiset terveiset kotitanhuville täältä vuonon kyrsäkkäästä... :)


Tollasta se ahkera pilven poltto saa aikaan, kysykää vaikka Willieltä...
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Olen kirjoittanut artikkelin Elvis Presleyn elämästä ja musiikista nettiin blogiini. Sen kunniaksi seuraava lainaus siitä:

"Elvis näytteli 1950-luvulla neljässä elokuvassa, joissa hän myös lauloi. Elokuvista tuli suuria yleisösuosikkeja Elvis-fanien ansiosta. Elokuva ”Love Me Tender” on vuonna 1956 tehty mustavalkoinen lännenelokuva."

 
Back
Top