Tällä hetkellä soi .....

Tästä meikäläisen jälkeen Suomen toiseksi kuuluisimmasta VIHERLAAKSOLAISESTA, oli jotain juttua iltapaskoissa, ettei muka osaisi saksaa,,, hyvin toi näyttää espoolaiselta menevän!

Syksyllä 2001 Samu Haber muutti Espanjasta takaisin Espoon Viherlaaksoon. Oli marraskuu, ja matka bussilla Helsingin keskustaan tuntui pitkältä. Ei tarvita paljon mielikuvitusta eläytyä siihen, miten masentavalta kaikki tuntui vauhtivuosien jälkeen. :cool:

En ees keksinyt tota ite! Laatumedia, näet...


 
Viimeksi muokattu:

En tiedä, mutta olen uskonut kituvan perseeni tervattavan Maailman Päämiehen pätsiperkeleessä.

Epäuskossani olen turvautunut niin moneti Kaikkien Maailmojen Vosmestariin, ja silti kadottanut uskoni, että minulle ei armoa riitä.

Niin, olen paha (evil) mies tai sen kuva tai ainakin sen puolikas, ehkä neljännes ettei laisilleni ole sijaa hyvyyden laaksossa.
 
Uusi löytö
 
Olisko tämä? Vexi Salmen kolumnissa Iltalehdessä vuodelta 2008 kerrotaan, että saksaksi "laulun levytti tyttöduo ilman suurempaa menestystä".

"Irwin ei koskaan pyrkinyt valloittamaan Eurooppaa, vaikka hänellä olisi sopimus Saksan Philipsin kanssa. Halusimme haistella kansainvälisiä tuulahduksia ja nauttia elämästä. Levyäkin yritettiin tehdä huonolla menestyksellä. Irwinin piti laulaa Poing Poing saksaksi. Koko yhtiön kotimainen johto oli paikalla, kun Irwin yritti aamuhumalassa sökeltää saksaa.

Levytys epäonnistui, laulun levytti tyttöduo ilman suurempaa menestystä, mutta ystävällinen kohtelu jatkui. Vierailimme useita kertoja Hampurin pääkonttorissa. Viinakärry työnnettiin välittömästi kabinettiin ja tarjoilu pelasi."


Das stimmt
 
Jallua myytiin näköjään litran muovipullossa.



 
Viimeksi muokattu:
Hollannin virtuoosi tämä Rieu, Hasseli David iso nimi tuolla mantereella päin eikä tuosta maine mene. Saksalaiset pitävät taputtamisesta
musiikin tahdissa lienee osa syy suosioon..
 
Viimeksi muokattu:
Tämä Hollannin kapellimestarin koko konsertti jossa hasseli mukana
 
Motörhead olisi voinut coveroida vaikka ABBAa ja olla silti rock.
 
No ei 80-luku pöpylaarimusiikin saralla ollut ihan paskaa...

Tätä Fagenin albumia voi suositella varauksetta: kaikki CD-painokset on hyviä, dynamiikkaa ei ole tapettu ja äänitteen laatu on ylipäätänsä ykköstä. Ja musiikillisesti voi sanoa, että tää peittoa kaikki Steely Danit, helposti.

Eli ei se 80-luku sittenkään ollut IHAN perseestä.
 
Vanhaa kunnon Ajattaraa...
 
No ei 80-luku pöpylaarimusiikin saralla ollut ihan paskaa...

Tätä Fagenin albumia voi suositella varauksetta: kaikki CD-painokset on hyviä, dynamiikkaa ei ole tapettu ja äänitteen laatu on ylipäätänsä ykköstä. Ja musiikillisesti voi sanoa, että tää peittoa kaikki Steely Danit, helposti.

Eli ei se 80-luku sittenkään ollut IHAN perseestä.
No ei todellakaan!

 
Vittu kasari oli parasta mitä mulle ikinä tapahtui... ysäri oli opiskelua, kakstonniinollat ihan vitullista duunia, ja kakstonniikympit ollut ihan vitullista paskaa ja kärsimystä...

 
Vittu kasari oli parasta mitä mulle ikinä tapahtui... ysäri oli opiskelua, kakstonniinollat ihan vitullista duunia, ja kakstonniikympit ollut ihan vitullista paskaa ja kärsimystä...

Kasari? Ei Helvetti. Kesäkuu1995-toukokuu 1996 oli silkkaa Paratiisia, mutta sitten tuli kotiuttaminen.
1996 eteenpäin oli silti noin 666 kertaa parempaa kuin kasari...
 
Back
Top