Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kuulosuojaimet, tota en muistanutkaan enää. Ne sopi just hyvin siihen lenkkiin.Itse roikotin niistä yleensä kuulosuojaimia. Huomattavasti parempi paikka, kuin "ohjesäännön mukaisesti" yleislaukussa, juomapullon päälle puettuna.
Heitteitä niissä muistaakseni ohjeistettiin käyttämään, samoin kaasunaamarin suojapussi tuli niihin kiinni, kun mentiin suojeluvalmiuteen.
Niihin sai myös näppärästi viriteltyä LV141 tai virve-radion, ja ja kun sellainen oli kannossa.
Eli ihan fiksu ja yleiskäyttöinen lisä!
OlisiNyt kun alueelliset poistuu, ja meille koulutetaan kevyitä jv ja jääk pataljoonia, niin tuleeko ketjun aiheeseen muutosta?
Nähdäänkö meillä light infantry brittityyliin "belt kit"?
No ei mutta olisiko hyvä?
Kävin pari viikkoa sitten juoksemassa cooperin nasse naamalla ja taisteluvarustus päällä, jalkineina maiharit tietty. Olin ennen suoritusta ollut viikon täysin ilman hiilareita ja suoritusta edelsi 30h paasto jolloin vesi oli ainut sallittu asia mikä meni kurkusta alas. 3250m meni, joka on oma ennätykseni. Tätä edeltävä cooper ennätys on 3100m (ilman taisteluvarustusta ja lenkkareilla).Näin juuri, mutta jos ei normaalisti ”käy rasvalla” on suorituskyky huomattavasti alhaisempi kun kroppa ei ole tottunut siihen. Suosittelen treenaamaan myös aineenvaihduntaa jättämällä hiilarit muutamaksi kuukaudeksi. Ei maksa mitään.
Riippuu budjetista ja mihin on tarkoitettu. Joku kevytvyö mihin saa lampun, yleistyökalun yms tavaraa? Vai vähän järeämpi vyö esim Snigel, Authorieksen vyöt mihin saa pistoolia yms. Tai max suojan antava, niin sit Sioen IIIA Battlebelt.Tarkoituksena on hankkia tst-vyö jota PERKissä ei tarvitsisi hävetä, mitä suosittelette?
Vyöllä on tarkoitus korvata asereppu metsästyksessä, eli siihen pitäisi saada mahtumaan 0.7l retkikattila, vettä 1l, kuivamuonaa ja panokset. Taskuina minulla on savotan yleis- ja lipastaskuja sekalaisestiRiippuu budjetista ja mihin on tarkoitettu. Joku kevytvyö mihin saa lampun, yleistyökalun yms tavaraa? Vai vähän järeämpi vyö esim Snigel, Authorieksen vyöt mihin saa pistoolia yms. Tai max suojan antava, niin sit Sioen IIIA Battlebelt.
Olisko tämä https://www.finnprotec.fi/webshop/tuote/snigellightcombatbelt1.0/15713 ja housujen vyöksi tämä https://viranomainen.fi/p77857/direct-action-gear-mustang-inner-beltVyöllä on tarkoitus korvata asereppu metsästyksessä, eli siihen pitäisi saada mahtumaan 0.7l retkikattila, vettä 1l, kuivamuonaa ja panokset. Taskuina minulla on savotan yleis- ja lipastaskuja sekalaisesti
Tossa ihan hyvä setti, lisäksi vielä henkselit niin ei pääse valumaan alas yms.