Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Enemmän ehkä tämä uusi partiohaalari aiheuttaa haaveiluja. Vanhempi partiohaalari oli ainakin onnitusnut pukine, sitä intissä käyttäneenä. Pärjää kyllä pakkasilla.@Soldierblue etkös sä tätä etsinyt joskus?
ja muutkin sissitakista haaveilevat
sissitakki
Sissitakki on parannettu uusintapainos puolustusvoimien takista. Takissa on parannettu lämpöeristewww.origo-professional.com
Haalarin tilasin jo. Tuo sissitakki on nostalgiaosastoa.Enemmän ehkä tämä uusi partiohaalari aiheuttaa haaveiluja. Vanhempi partiohaalari oli ainakin onnitusnut pukine, sitä intissä käyttäneenä. Pärjää kyllä pakkasilla.
origo-professional.com - origo professional Lähteet ja tiedot.
origo-professional.com on ensimmäinen ja paras lähde kaikelle hakemallesi tiedolle. Yleisistä ja yksityiskohtaisista aiheista, enemmän kuin osaat odottaa, origo-professional.com-sivulta löydät kaiken. Toivottavasti löydät hakemasi!www.origo-professional.com
Mitä pidät parempina ratkaisuina? Hylkeen haalaria en ole pahemmin ihmetellyt.Tossa Ilveksen haalarissa näyttäs olevan muutama kohta parempi kuin Hylkeen versiossa.
Kiitos mutta en ,se oli @pioneeri84 ja @JooKo83 joka etsi sitä, mutta mä etsin sadeviitaa M/62 kuvio tai sadeasu M/91@Soldierblue etkös sä tätä etsinyt joskus?
ja muutkin sissitakista haaveilevat
sissitakki
Sissitakki on parannettu uusintapainos puolustusvoimien takista. Takissa on parannettu lämpöeristewww.origo-professional.com
Osa haalareista, kuten erkkareiden on just tarkoitettu "taukohaalariksi". Osa taas käyttää haalareita ihan päivittäisasusteina. Ero riippu käyttötarkoituksesta, tekijästä yms.Jos asia on kuten Stokes sanoo niin partiohaaalari hiukan väärä nimitys, pitäisi olla taukohaalari.
Minä olen aina kuvitellut että partiohaalari pidetään päällä partioidessa kuten poliisi ja rajavartijat.
Just sopivat keliin missä pitkät kalsarit liikaa
Metsästelyyn sissitakki sopii hyvin, silloin kun pitää pakkasella kärvistellä pitempään. Eikä kahise ikävästi kuten moni nykyvaate.Sissitakissa oli se hyvä puoli, että sen pukeminen ja riisuminen oli helppoa. Ja pitkäksi laskettuna se suojasi hyvin.
Mulla on nyt taitaa kolmatta talvea mehtäkäytössä pakkasia varten venäläinen sotilastoppapuku kahisemattomasta pintakankaasta. Housut pitkällä ylösnousevalla vyötäröllä ja henkseleillä. Väljät leikkaukset, ei mikään järjettömän painavakaan asu. Viime talvena ei kertaakaan ollut sellaista pakkasta, että olisin pukenut alusvaatteiden päälle muuta kuin poolopaidan. Mikään liikuntapukine se ei ole.
Vanhemmiten alkaa arvostamaan erilaisia asioita. Itsellä pääsääntöisesti on ollut pari viime vuotta käytössä eroottisesti latautuneet acliman verkkokalsarit. Hyvänä kakkosena ja lähituotteena Svalan samanmoiset. Svalan tehtaanmyymälä on sopevan matkan päässä ja sieltä on hyvä täydentää kunnollista aluskampetta järkihintaan.Pitkät kalsongit eivät ole koskaan -liikaa-.
Nimenomaan. On vain kesä- ja talvipaksuutta.Pitkät kalsongit eivät ole koskaan -liikaa-.
Et varmaankaan tarkoita ryssäintin jakotavaratoppapukuja, mallia vuoden 1988 pukeutumisohjesääntö? Irroitettavat toppavuorit (tai huopavuorit) ja karvakaulus (mallia teko miehistöllä ja lammasta upseereilla). Ne kun ovat aika painavia, eikä leikkauskaan ole erityisen väljä, mutta eristävyyttä on aika hyvin, tosin ei painoon suhteutettuna.Mulla on nyt taitaa kolmatta talvea mehtäkäytössä pakkasia varten venäläinen sotilastoppapuku kahisemattomasta pintakankaasta. Housut pitkällä ylösnousevalla vyötäröllä ja henkseleillä. Väljät leikkaukset, ei mikään järjettömän painavakaan asu