Terrorismi

Siksi sanoinkin,että valitsivat väärän paikan. Naiivia nuoruutta mutta ikävää kuitenkin.
 
Tyttöparat valitsivat nyt vähän huonon paikan retkeillä vaaleina pohjoismaalaisina naisina.
Naiskaksikolta leikattiin tietyn joukon perinteiden mukaisesti päät irti ja video laitettiin nettiin. Tämä viittaa ainakin osin siihen, ettei sukupuoli nyt ollut se pääasia, vaan ihan yhtälailla uhriksi olisi voinut joutua länsimaalainen mieskin.

Aika moni islamistiterroristi on tainnut omata yhteyksiä Marokkoon, joka tuntuu äkkiseltään hieman omituiselta. Marokko kuitenkin on ainakin jossain määrin kehittyneempi ja vähemmän sotien kourima maa kuin lähi-idän valtiot, joten mikä siellä saisi aikaan radikalismia.
 
Naiskaksikolta leikattiin tietyn joukon perinteiden mukaisesti päät irti ja video laitettiin nettiin. Tämä viittaa ainakin osin siihen, ettei sukupuoli nyt ollut se pääasia, vaan ihan yhtälailla uhriksi olisi voinut joutua länsimaalainen mieskin.

Aika moni islamistiterroristi on tainnut omata yhteyksiä Marokkoon, joka tuntuu äkkiseltään hieman omituiselta. Marokko kuitenkin on ainakin jossain määrin kehittyneempi ja vähemmän sotien kourima maa kuin lähi-idän valtiot, joten mikä siellä saisi aikaan radikalismia.

Isis:tä epäillään tässäkin https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005941922.html
 
Naiskaksikolta leikattiin tietyn joukon perinteiden mukaisesti päät irti ja video laitettiin nettiin. Tämä viittaa ainakin osin siihen, ettei sukupuoli nyt ollut se pääasia, vaan ihan yhtälailla uhriksi olisi voinut joutua länsimaalainen mieskin.

Aika moni islamistiterroristi on tainnut omata yhteyksiä Marokkoon, joka tuntuu äkkiseltään hieman omituiselta. Marokko kuitenkin on ainakin jossain määrin kehittyneempi ja vähemmän sotien kourima maa kuin lähi-idän valtiot, joten mikä siellä saisi aikaan radikalismia.

Länsi-Sahara:
https://en.wikipedia.org/wiki/Western_Sahara
https://en.wikipedia.org/wiki/Western_Sahara_conflict

The Western Sahara conflict is an ongoing conflict between the Polisario Front and the Kingdom of Morocco.

Puhumattakaan naapurina olevasta Algeriasta, jolla on oma islamistiongelma.
 
Lehmäntatti nähdäkseni. Ruokaisa sieni. Hyvää loppuelämää, kurja juttu että muslimit leikkasivat pääsi irti.
Jännittävä, kulttuurillinen erikoispiirre tämä pään irroittaminen.. Asiaan mitenkään liittymättä niin edelleen haluaisin sen Jari Tervon heittelemään sitä koraania pitkin tv-studiota suorassa lähetyksessä kuten hän teki Raamatulle aikoinaan..
 
Jos joku haluaa pilata yöunensa, niin bestgoressa näyttää olevan video jossa raiskattu tanskalainen nainen menettää päänsä. Järkyttävää settiä
 
Mietin vielä noiden Marokossa tapettujen naisten ajatusmaailmaa.
Itse en menisi matkalle Marokon turistikohteisiin edes ilmaiseksi.
Nämä naikkoset taas menivät keskenään telttailemaan erämaahan.
Mistä juontaa moinen hyväuskoisuus ihmisillä.
Itse en päästä puolisoani edes paikallisbussiin lasten kanssa Turussa. Riskit aivan liian korkeat.
- Bussin mahdollinen kaappaus ja ajo tasoristeyksessä junan alle.
- Narkkien eritteet (tartuntavaara)
- En halua että lapseni edes hengittävät
samaa ilmaa roskasakin kanssa.
 
Mietin vielä noiden Marokossa tapettujen naisten ajatusmaailmaa.
Itse en menisi matkalle Marokon turistikohteisiin edes ilmaiseksi.
Nämä naikkoset taas menivät keskenään telttailemaan erämaahan.
Mistä juontaa moinen hyväuskoisuus ihmisillä.
Itse en päästä puolisoani edes paikallisbussiin lasten kanssa Turussa. Riskit aivan liian korkeat.
No jos niille on koko ikänsä kerrottu näistä ihanista tuhannen ja yhden yön ihmeistä ja miten ihania ne on niin pitäähän se päästä kokeilemaa
 
No jos niille on koko ikänsä kerrottu näistä ihanista tuhannen ja yhden yön ihmeistä ja miten ihania ne on niin pitäähän se päästä kokeilemaa

Niinpä.

Meillä on unelma @ meillaonunelma retweeted
Finlayson Finlayson
@FinlaysonSuomi 20 Mar 17
Maailmaan mahtuu monenlaista ja se on rikkaus ei uhka

Meillä on unelma @ meillaonunelma retweeted
siru siru
@siruperala 11 Mar 17
Replying to @Tamperekaupunki @HSL_HRT
Mun mielestä kuuluu jokaisen perusoikeuksiin matkustaa ilman että pitää pelätä.
 
Mietin vielä noiden Marokossa tapettujen naisten ajatusmaailmaa.
Itse en menisi matkalle Marokon turistikohteisiin edes ilmaiseksi.
Nämä naikkoset taas menivät keskenään telttailemaan erämaahan.
Mistä juontaa moinen hyväuskoisuus ihmisillä.
Itse en päästä puolisoani edes paikallisbussiin lasten kanssa Turussa. Riskit aivan liian korkeat.
- Bussin mahdollinen kaappaus ja ajo tasoristeyksessä junan alle.
- Narkkien eritteet (tartuntavaara)
- En halua että lapseni edes hengittävät
samaa ilmaa roskasakin kanssa.


07a5cf0444b24e59b20cd133c4a30dcb.jpg


Pyhäkkö..
 
Pikemminkin "Tyhmästä päästä irtoaa koko ruumis..." Tokihan nämä neitoset varmasti tiesivät matkan mahdollisista vaaroista mutta pitivät silti päänsä ja lähtivät vaeltamaan. Olisivat varmaankin kehoittaneet varoittelijoitaan pitämään päänsä kiinni. Näin jälkikäteen pitää kyllä todeta että aivan päätön ratkaisuhan noille alueille on lähteä vaeltamaan. Ei tuolla voi vaellella kuin päätön kana vaan kyllä siellä pitää ottaa huomioon päätöinään päätöitä tekevät paikalliset.
 
Back
Top