Tiltujen piipitykset. (Bäckman, Putkonen, Tankki-Leena et al.)

No nyt! Paljonkohan ruplia on lyöty pöytään? Onhan toi ihan hieno räjähdys, mutta kuka on edes yhden jootuubivideon nähnyt ydinräjähdyksestä tietää, että ei ole sellainen. No eihän nää hullut maanpetturit tiedä tai edes välitä kun on tullut käsky trollata ja pelotella.

Eikö ihan aikuisten oikeasti voisi ottaa käyttöön kyyditykset itärajalle? Passit pois ja kaikki nää pellet vapaaehtoisina Kurskin rintamalle!

On se joo epäreilua, että eräät ottaa varhais-elämänsä aikana Suomen hyvinvoinnista ne rusinat pullasta ja myöhemmällä iällä alkavat mustamaalaamaan ja esittämään valheita kotimaasta.

Tässä keskusteluketjussa on monta joiden kohdalla Suomen kansalaisuuden poistaminen olisi oikea ratkaisu. Peruste löytyy Suomelle haitallisesta, tahallisesta mediatoiminnasta.
Jotenkin kansalaisuuden poisto pitäisi saada lakiin.

.

Tää HS toimittaja kyllä kuuluu tänne ihan täysin.

Joo, tämä kuuluu samaan sarjaan niiden 40 vuotta sitten Neukkulassa länsituristeina matkailleiden joukkoon.

Tää HS toimittaja kyllä kuuluu tänne ihan täysin.

Jenni Jeskanen on varovainen. Hän tietää tasan tarkkaan, missä nyt mennään. Hän on itse kirjoittanut, että hänellä on ikävä sitä Venäjää, jossa hän ennen työskenteli. Hän haluaisi välillä kirjoittaa hyvän mielen juttuja.

No tuo on nyt sellainen.

Se Ylen tyyppi Heikki Heiskanen on rohkeampi. Nimittäin tuolla jos tunkee nokkansa sinne, missä tapahtuu, saa poliisin ja FSB:n nopeasti kylkeen. Jeskanen ei näe mielellään epäkohtia missään eikä ota riskejä. Venäjän uutiset ja lausunnot hän laittaa kritiikittä, luottaen varmaan siihen, että lukija tajuaa.

Tavallaan tuo puhuu totta junista. Olen minäkin venäläisen junan ravintolassa ollut. Onhan se nyt klassikko verrattuna meikäläiseen. Mutta se on vähän sama kuin se, kun kerran matkustin sellaisen lentoyhtiön koneella, jossa oli ihanat emot ja posliinikupitkin. Ihan kiva mutta parin päivän päästä saman yhtiön kone tuli tonttiin. Mulle on ihan sama, vaikka kahvi on pahvimukissa, jos se kuski siellä keulilla osaa hommansa eikä mekaanikko ole ihan hitihati.

Back