Tiltujen piipitykset. (Bäckman, Putkonen, Tankki-Leena et al.)

Anon raha-asiat päin persettä.

Entinen kansanedustaja Ano Turtiainen ei ole toimittanut eduskunnalle tietoja oman eduskuntaryhmänsä (VKK) rahankäytöstä, eduskunnasta vahvistetaan Iltalehdelle.

Eduskuntaryhmistä annetun lain mukaan avustusta saa käyttää eduskuntaryhmän toiminnalle välttämättömän henkilöstön palkkaamiseen ja eduskuntaryhmän toiminnasta aiheutuviin muihin menoihin.

Tositteiden toimittamatta jättäminen tarkoittaa sitä, että eduskunta katsoo Turtiaisen käyttäneen 28 545,93 euroa virheellisesti, ja perii ryhmälle maksetun summan henkilökohtaisesti Turtiaiselta.

Eduskunta ei peri rahoja Turtiaiselta itse, vaan antaa takaisinperinnän ulkopuolisen perintäyrityksen hoidettavaksi. Kyseinen yritys hakee käräjäoikeudesta tuomion ja toimittaa saatavan sen jälkeen ulosottoon.

Israel voisi pienenä sivujuonteena laittaa yhden täsmäpommin tai vaikka Mossadin agentin Januksen kämpille. Kukaan ei älähtäisi, mutta hurrausta kuuluisi joka suunnasta.

Poliisi käynyt tavoittelemassa Anoa. Tiedoksiantoa toimittivat. Ei voi tietää ovatko oikeita poliiseja, siksi ei ole Ano vastaillut yhteydenottopyyntöihin. Samoin on virkavalta käynyt vaimon työpaikalla uhkailemassa tätä.

Ettäs se on sekasin :ROFLMAO: Piti ihan Poliisin sivuilta kattoa, mihin Juva kuuluu. Se kuuluu Mikkelin laitoksen alle ja jos oikein erotin, niin Maijan kyljessä on ES321 tai ES3 jotain? Eli Etelä-Savon autoja, niin miksi se soittelee Kuopioon? Aikuinen mies ja piileksii vaimonsa takana, kun itse ei uskalla hoitaa asioitansa :rolleyes: Sellanen satutuokio taas...

Haista Paavo paska. Ei mulla muuta. Yököttävä Moskovan kätyrihän ukko on ollut läpi koko poliittisen uransa.

Katso liite: 105220
Janusta kiukuttaa James Hirvisaaren laittama kuva "Suomen rajat niinkuin ne olla pitää."

Huumorimielellä jos nyt kuvitellaan suuria niin 🤪😎🤔
Minusta tuo Vienanmeren-Itameren kanava olisi luontainen raja, itäpuoli ryssälle, länsi Suomelle, sopivasti vettä välissä rajoittaa ylituloa ainakin kesällä. Eikä tarvii erityisesti merkata maastoon.
Karjalan kannaksella voi sitten tarkistaa rajan paikkaa, siihenkin minulla olis ehdotus.

Vienanmeren-Itameren_kanavan_kartta.webp

Huumorimielellä jos nyt kuvitellaan suuria niin 🤪😎🤔
Minusta tuo Vienanmeren-Itameren kanava olisi luontainen raja, itäpuoli ryssälle, länsi Suomelle, sopivasti vettä välissä rajoittaa ylituloa ainakin kesällä. Eikä tarvii erityisesti merkata maastoon.
Karjalan kannaksella voi sitten tarkistaa rajan paikkaa, siihenkin minulla olis ehdotus.

Katso liite: 105228
Historia on todistanut, että rajan ollessa pietarin lähellä, se on koettu uhkaksi. Jotenka rajaa on siirrettävä etelämmäksi pietarista :cool:

Back