Erkki
Ylipäällikkö
Ihme juttu. Mieshän on kuitenkin patriootti, Mannerheimin kuvakin sillä oli.Oikein mehustelee Suomen tuhoamisella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ihme juttu. Mieshän on kuitenkin patriootti, Mannerheimin kuvakin sillä oli.Oikein mehustelee Suomen tuhoamisella
Seuraava ystävyyden mitalin saaja.
Ihme juttu. Mieshän on kuitenkin patriootti, Mannerheimin kuvakin sillä oli.
Putkosen tapauksessa kädet ja suu toimivat täysin linjassa, eli tuottavat Kremlin propagandaa, jopa varsin kömpelöä sellaista. Mutta tuo sen verhoaminen jonkinlaisen suomalais-isänmaallisen viikunanlehden taakse näyttää olevan yleinen tapa noissa piireissä, niin Putkosella kuin Turtiaisella ja muilla pienemmillä nilkeilläkin. Kai ne sillä joitain yksinkertaisia yrittää höynäyttää.Juu, minä olen Kekkonen ja mulla on Paasikiven kuva seinällä.
Näihin patriootteihin pätee se, että katso mitä kädet tekevät ja suu puhuu.
Putkosen tapauksessa kädet ja suu toimivat täysin linjassa, eli tuottavat Kremlin propagandaa, jopa varsin kömpelöä sellaista. Mutta tuo sen verhoaminen jonkinlaisen suomalais-isänmaallisen viikunanlehden taakse näyttää olevan yleinen tapa noissa piireissä, niin Putkosella kuin Turtiaisella ja muilla pienemmillä nilkeilläkin. Kai ne sillä joitain yksinkertaisia yrittää höynäyttää.
Korjasin vähän.Ei onneksi uppoa massoihin. Propagandatavoite voi tosin olla se, että vaihtoehtoinentotuusvale löytyy ylipäätään. Kunhan on.
Putkosen tapauksessa kädet ja suu toimivat täysin linjassa, eli tuottavat Kremlin propagandaa, jopa varsin kömpelöä sellaista. Mutta tuo sen verhoaminen jonkinlaisen suomalais-isänmaallisen viikunanlehden taakse näyttää olevan yleinen tapa noissa piireissä, niin Putkosella kuin Turtiaisella ja muilla pienemmillä nilkeilläkin. Kai ne sillä joitain yksinkertaisia yrittää höynäyttää.