Jenkkien suurvalta asema minulle on tarkottanut sitä, että sieltä on tullut vankka selkänoja, jos homma perkelöityy... Minulle jenkit ei ole paljoakaan muuta tarkottanut, kuin sotilaallista suurvaltaa ja asetuottajaa joka on meidän puolella... En ole koskaan nähnyt jenkkejä taloudellisena suurvaltana suomen näkökulmasta, ei täällä autokalustosta ole jenkkejä ku joku vajaa 10 prossaa, ei täällä muutenkaan amerikkalaisia tuotteita ole markkinaykkösinä oikeastaan missään ryhmässä, pois lukien ne aseet ja puolustus... No jos nyt jenkkien uskottavuutta euroopan silmin, suomen silmin ja minun silmin ehdointahdoin alas ajetaan, ni mitä jää jäljelle? Jos ei täällä enää uskota että jenkit on meidän puolella, jos ei uskota, että jenkkiaseita kannatta ostaa jne. niin mitä jää jäljelle??? Se käy jatkossa pian niin, että trumppi saa tehdä mitä haluaa ja eurooppa tekee myöskin ilman trumppia... Kyllä kiinassa tuotetta riittää ja jos ei enää uskota edes jenkkien aseisiin ja yhteistyöhön, niin minusta tässä on jenkit huonommassa asemassa kuin eurooppa, tosin aikaa ei ole paljoakaan sitä omavaraisuutta kehitää, se pitää alottaa jo eilen....