Juutalaisia oli myös bolshevikkien johtajaissa, ja Hitleriakin palveleet.
Oletko todella sitä mieltä että tuo on hyvä argumentti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Juutalaisia oli myös bolshevikkien johtajaissa, ja Hitleriakin palveleet.
Miten olisi tälläinen: Vaalilupaukset voitaisiin jakaa kahteen luokkaan. Ensimmäiseen kuuluvat ne, joiden pettämisestä tai epäonnistumisesta seuraa jäljemmin vankeusrangaistus, ja toiseen ne, joiden pettämisestä ei seuraa mitään. Jokainen presidenttiys voitaisiin käsitellä oikeudessa jälkikäteen ihan jo oletuksena (by default). Siellä sitten päätetään kauden lopussa saako presidentti miljoonaeläkkeen vai pääseekö lusimaan Alcatraziin, Gitmoon vaiko Turun vankilaan. Ehdokas itsehän voisi sanella kumpaa lajia hänen lupauksensa ovat jo kampanjan aikana. Kaikkien joiden havaitaan tekevän myyräntyötä vaalilupauksien toteuttamisen nakertamiseksi presidenttiyden aikana olisi tuomittava yhtä ankarasti.Mitä se VOI tarkoittaa, jos äänestäjät pettyvät vaaleista toiseen? Eihän tämä ole vain amerikkalaisten etuoikeus.
Eikö päättäjä kompromettoi itsensä jo vaalikampanjassaan? Lupaus - petos. ? Miten tätä pitää lähestyä?
Mutta kaikki tuohan on vain yksinkertaista ja järkevää, eikä sellaista voida sallia. Vai voiko joku kertoa mulle miksi vaalilupausten pettäminen ei edelleenkään ole lainvastaista? Ei niinku minkäänlaista havaittavaa alkeellista yritystäkään ole ollut pitää poliitikot kiinni lupauksissaan lain voimin.
Ei tuon systeemin tarvitsisi koskea vallitsevaa hallintoa, vaan seuraavaa.Kukas ne lait säätääkään?
Ei tuon systeemin tarvitsisi koskea vallitsevaa hallintoa, vaan seuraavaa.
Kerro minulle miten huonoa kertoa historiallisista faktoista, niistä jota tilastoidu, kuvattu, jotka ovat kaikkien tiedossa?Oletko todella sitä mieltä että tuo on hyvä argumentti?
Kerro minulle miten huonoa kertoa historiallisista faktoista, niistä jota tilastoidu, kuvattu, jotka ovat kaikkien tiedossa?
Bolshevikkien vallankumouksessa oli kuusi juutalaista: Troitsky, Zinovjev, Kamenev, Sverdlov, Uritskyi, Sokolnikov. Ensimmäisessä "Politbyrossa" (7 jäsenista) oli 4 juutalaista: Trotskyi, Zinoviev, Kamenev, Sokolnikov.
Näin on. Faktat ovat julmia asioita.
Miten olisi tälläinen: Vaalilupaukset voitaisiin jakaa kahteen luokkaan. Ensimmäiseen kuuluvat ne, joiden pettämisestä tai epäonnistumisesta seuraa jäljemmin vankeusrangaistus, ja toiseen ne, joiden pettämisestä ei seuraa mitään. Jokainen presidenttiys voitaisiin käsitellä oikeudessa jälkikäteen ihan jo oletuksena (by default). Siellä sitten päätetään kauden lopussa saako presidentti miljoonaeläkkeen vai pääseekö lusimaan Alcatraziin, Gitmoon vaiko Turun vankilaan. Ehdokas itsehän voisi sanella kumpaa lajia hänen lupauksensa ovat jo kampanjan aikana. Kaikkien joiden havaitaan tekevän myyräntyötä vaalilupauksien toteuttamisen nakertamiseksi presidenttiyden aikana olisi tuomittava yhtä ankarasti.
Mutta kaikki tuohan on vain yksinkertaista ja järkevää, eikä sellaista voida sallia. Vai voiko joku kertoa mulle miksi vaalilupausten pettäminen ei edelleenkään ole lainvastaista? Ei niinku minkäänlaista havaittavaa alkeellista yritystäkään ole ollut pitää poliitikot kiinni lupauksissaan lain voimin.
Asiahan ei minulle tietenkään kuulu. Minä olen vain aineeton botti.
Lue viesti 580 edelliselta sivulta. Reagoit liian nopeasti. Minulla on aina tapana lisätä tekstia ja editoida(kin). Edelleen pidän hyvänä mainitsemasi postaustani, vastasin sillä Hermanin vitsin.Tiedän kyllä nuo faktat, kysyn miten ne liittyvät tähän keskusteluun Trumpin hallinnosta?
Lue viesti 580 edelliselta sivulta. Reagoit liian nopeasti. Minulla on aina tapana lisätä tekstia ja editoida(kin). Edelleen pidän hyvänä mainitsemasi postaustani, vastasin sillä Hermanin vitsin.
Älä takertuu pikku rönsyilyyn.
Ei odotella ihmisten siirtymisiä vaan ajastetaan laki päivämäärälle esim. 20v päähän, eli yhden, kahden tai monen eduskunnan päähän. Vai laitetaanko 100v? Vuodelle 2117? Miten kauas riittäisi sinun mielestä? Kellään elossaolevalla ihmisellä ei voi olla niin kauas tulevaisuuteen mitään henkilökohtaisia intressejä.Eli odottelemme Eduskuntaa josta kaikki istuvat edustajat ovat jättäytymässä pois Ei ole mitään syytä olettaa että poliitikot hinkuisivat paljastaa todelliset tarkoitusperänsä ja agendansa ennen vaaleja.
Ei odotella ihmisten siirtymisiä vaan ajastetaan laki päivämäärälle esim. 20v päähän, eli yhden, kahden tai monen eduskunnan päähän. Vai laitetaanko 100v? Vuodelle 2117? Miten kauas riittäisi sinun mielestä? Kellään elossaolevalla ihmisellä ei voi olla niin kauas tulevaisuuteen mitään henkilökohtaisia intressejä.
Yksikään selkärangaton ja munaton poliitikko ei sitä silmukkaa laita kaulaansa.Mikään ei riitä koska poliitikot eivät tuota silmukkaa kaulaansa pujota. Valitettavasti. Idea on ehdottomasti kehityskelpoinen.
Kuitenkaan lopulta mikään vaisu ja pitkäkään linnatuomio ei välttämättä riitä karkotteeksi, vaan tarvitaan kovempia sanktioita. Politiikkaan tarvitaan isompia keppejä ja isompia porkkanoita. Se on tavallaan sääli että tälläisiä systeemejä joutuu edes pohtimaan. Se kertoo siitä miten kestomätinä poliitikot tai poliittinen järjestelmä havaitaan.
Yksikään selkärangaton ja munaton poliitikko ei sitä silmukkaa laita kaulaansa.
Jos offtopic, niin sori... "Shoot all the ideas and let Moderator sort them out".
Onko Milo Yiannopoulos paskiainen? Koska hänestä Herman puhui vastauksena omaan viestiini.
Minä yritän korjata täällä levitettäviä valheita joissa Trumpin lähipiiirä syytetään natseiksi, mikä on sinun agendasi?
Yiannopouloksen tyyli on melko hyökkäävä. Kun Milo ei saanut lupaa pitää puhetta entisessä koulussaan, julisti hän Britannian pääministerin "totaalifasistiksi". Yiannopouloksen "huumorintajulla" saa helposti hankalan tyypin maineen...
https://www.thesun.co.uk/news/22316...nned-from-speaking-at-his-old-school-in-kent/
Suomen nykymallissahan on se vika että joudutaan keräämään kaiken maailman sixpäckejä joissa on puolueita äärestä laitaan. Sen jälkeen kaikki pääsevät valitytamaan ettei lupauksia voi pitää koska päätökset pohjaavat isomman porukan kompromissiin. Vaikkapa niin että ennen vaaleja kolmen puolueen ehdokkaat ovat yhtä mieltä ettei kohteesta X missään tapauksessa leikata. Vaalien jälkeen sama kolmikko on joutunut pitkin hampain hyväksymään mallin jossa kuitenkin leikataan koska ne kaksi muuta sitä vaatii. Eikä homma kenenkään mielestä edes haise vaan ylistetään ukkojen kykyä tehdä vaikeitakin valintoja
Pahinta mitä poliitikolla saattoi sattua oli joutuminen julkisesti ns. "neuvostovastaiseksi"
Näin on. Faktat ovat julmia asioita.