Trump -psykoosi

Uutisointi on ihan oikein. Trump perui ohjelman mukaisen hautuumaakeikan 10.11.18. syystä tai toisesta.

11.11.18 Trump perui osallistumisensa rauhankinkereihin ja kävi sen sijaan hautausmaalla. Jälleen syystä tai toisesta.

Vai ymmärsinkö jotain väärin?

Väitetään, että Trump ei osallistunut illalliselle muiden valtionpäämiesten kanssa, vaan unohtui huoneeseensa katsomaan kaapelitelevisiota ja pisti jotain sisäpoliittisia viserryksiä Twitteriin.

En enää tiedä, mikä on tarua ja totta. Voi olla, että hän sytytti myös Turun palon.

Olin jo lakannut seuraamasta koko äijää ja myös hänen kauhistelemistaan. Piruako minulle kuuluvat amerikkalaisten vaalipropaganda ja erikoiset poliitikot. Omissamme on tarpeeksi kestämistä. Palauteketju toi kurkistamaan tänne.

Tuli mieleeni, että Putin se heiluttaa Lapin ilmatilaa elektronisella häirinnällä, mutta Suomessa samanaikainen moraalisaarna alkaa sitä, missä Trump kulkee ja millä säällä. Jotain tässä nyt on poskellaan.
 
Väitetään, että Trump ei osallistunut illalliselle muiden valtionpäämiesten kanssa, vaan unohtui huoneeseensa katsomaan kaapelitelevisiota ja pisti jotain sisäpoliittisia viserryksiä Twitteriin.

En enää tiedä, mikä on tarua ja totta. Voi olla, että hän sytytti myös Turun palon.

Olin jo lakannut seuraamasta koko äijää ja myös hänen kauhistelemistaan. Piruako minulle kuuluvat amerikkalaisten vaalipropaganda ja erikoiset poliitikot. Omissamme on tarpeeksi kestämistä. Palauteketju toi kurkistamaan tänne.

Tuli mieleeni, että Putin se heiluttaa Lapin ilmatilaa elektronisella häirinnällä, mutta Suomessa samanaikainen moraalisaarna alkaa sitä, missä Trump kulkee ja millä säällä. Jotain tässä nyt on poskellaan.

Ihmisillä on erilaisia mielenkiinnon kohteita. Ei kai tässä mitään sen dramaattisempaa ole tekeillä?

Tuo GPS-häirintä on kyllä mielenkiintoinen asia. Ans kattoo mitä asiassa julki lausutaan. Se on joka tapauksessa selvää ettei Venäjä tiiä mittään tästäkään asiasta :)
 
Väitetään, että Trump ei osallistunut illalliselle muiden valtionpäämiesten kanssa, vaan unohtui huoneeseensa katsomaan kaapelitelevisiota ja pisti jotain sisäpoliittisia viserryksiä Twitteriin.

En enää tiedä, mikä on tarua ja totta. Voi olla, että hän sytytti myös Turun palon.

Olin jo lakannut seuraamasta koko äijää ja myös hänen kauhistelemistaan. Piruako minulle kuuluvat amerikkalaisten vaalipropaganda ja erikoiset poliitikot. Omissamme on tarpeeksi kestämistä. Palauteketju toi kurkistamaan tänne.

Tuli mieleeni, että Putin se heiluttaa Lapin ilmatilaa elektronisella häirinnällä, mutta Suomessa samanaikainen moraalisaarna alkaa sitä, missä Trump kulkee ja millä säällä. Jotain tässä nyt on poskellaan.

Olen aika varma, että Trump ei sytyttänyt Turun paloa. Mutta jos joku epäilee näin kuitenkin käyneen, niin tämä Trump-säie on hyvä paikka pohtia asiaa ;)
 
En tykännyt Trumpista ennen valintaa enkä ollut innostunut vaalien jälkeenkään. Öyhö mikä öyhö. Mutta ehkä se on parempi että Trump saa jatkokauden. On ainakin median mölisijöillä "töitä". Ihmiset pysyvät tyytyväisenä kun on leipää ja sirkushuveja.

Odottelen jo jonkun "lapin sanomien päätoimittajan" kirjoittelua siitä että Trump ei osallistunut "rauhanfoorumiin". Vai saataisko kolumnistin paheksuntaa?
 
Viimeksi muokattu:
En tykännyt Trumpista ennen valintaa enkä ollut innostunut vaalien jälkeenkään. Öyhö mikä öyhö. Mutta ehkä se on parempi että Trump saa jatkokauden. On ainakin median mölisijöillä "töitä". Ihmiset pysyvät tyytyväisenä kun on leipää ja sirkushuveja.

Odottelen jo jonkun "lapin sanomien päätoimittajan" kirjoittelua siitä että Trump ei osallistunut "rauhanfoorumiin". Vai saataisko kolumnistin paheksuntaa?

Aika hyvällä prosentilla istuva pressa on jatkot halutessaan saanut. Jos demokraatit eivät paranna juoksuaan eikä Mueller löydä mitään mullistavaa niin Trumpin kakkoskausi on erittäin todennäköinen.
 
Tämäkään ei mennyt hyvin. Moitteita ja moitteita. Trumpi virnisteli rauhankokouksessa Putinille (pakko olla salainen pöytäkirja tai "maailmanvallankumous on alkanut" - ja mitenkäs se Merkel Sorosta kätteli kun viimeksi tapasi?)

Janne Riiheläinen retweeted
Kaz Weida Kaz Weida
Freelance Journalist & Editor | Photographer | Activist
@kazweida 15h
Three world leaders have very different reactions when they spot the dictator who has attempted to interfere in their elections & gleefully encouraged the rise of fascism in Europe & the Western World. Ours looks like a five year old who is hoping Daddy will give him a lollipop.
https://mobile.twitter.com/kazweida/status/1061647968632107010?p=v

Eivät kirjoittaneet että on ihan "hullun nats.. narsistin virnistys"?

Presidentin näkemys asiasta:
Niinistön mukaan epävirallisissa kohtaamisissa Trump ja Putin ”näyttivät kohtelevan toisiaan varsin kohteliaasti”.
Ei siitä voi mitään ehdottomia johtopäätöksiä tehdä, mutta parempi niin, kuin että olisi jotenkin kireä tunnelma, Niinistö kuvasi tilannetta suomalaistoimittajille sunnuntai-iltana Pariisissa.

Trump on sellainen twittuilijoiden sylkykuppi että eipä ole ennen vastaavaa näkynyt.
Ja kun sylkykuppi roiskii takaisin.. ehkä jopa pitää sylkemisestä!!

"Activist", se kertookin sen oleellisen. Activist.
 
Viimeksi muokattu:
Helikopterille on vaikea saada sateensuojaa lennon ajaksi, sää siis esti helikopterilla paikalle menemisen ja Trumpia ei huvittanut mennä autolla.

Jos helikopterilla on alunperin pitänyt mennä, mutta yhtäkkiä autolla pitäisi mennä, niin veikkaan sitäkin, ettei pariisin viranomaisilta ole tullut vihreää valoa. Paikan päällä olen nähnyt, kun poliisi sulkee kadut ja korttelit muulta liikenteeltä.

On kyllä kovin väärässä, jos luulee että presidenttiä kuljetetaan muun liikenteen seassa.

Ja onhan siellä pariisin liepeillä...öh.. 'mielenkiintoisia' alueita, joiden liikennevaloissa ja ruuhkassa olisi presidentin kulkueella varmasti jänskää.
 
Jos helikopterilla on alunperin pitänyt mennä, mutta yhtäkkiä autolla pitäisi mennä, niin veikkaan sitäkin, ettei pariisin viranomaisilta ole tullut vihreää valoa. Paikan päällä olen nähnyt, kun poliisi sulkee kadut ja korttelit muulta liikenteeltä.

On kyllä kovin väärässä, jos luulee että presidenttiä kuljetetaan muun liikenteen seassa.

Ja onhan siellä pariisin liepeillä...öh.. 'mielenkiintoisia' alueita, joiden liikennevaloissa ja ruuhkassa olisi presidentin kulkueella varmasti jänskää.
Eiköhän noissa hommissa ole otettu huomioon kaikki vaihtoehdot ja niiden varavaihtoehdot eli tuskin homma huonoon säähän kaatui.
 
Eiköhän noissa hommissa ole otettu huomioon kaikki vaihtoehdot ja niiden varavaihtoehdot eli tuskin homma huonoon säähän kaatui.



Tuollaisilla autosaattueilla ei kyllä ole juurikaan vaihtoehtoja. Ja jos yhtäkkiä ruvetaan muuttamaan turvalliseksi uusia matkareittejä, niin siinä on koko Pariisin liikenne sekaisin. Ottaen vielä huomioon, että se hautausmaa on jossain jeesuksen matkan päässä.

Tekemällä tehty kohu tämäkin.

Olisko siis kaikesta huolimatta yksinkertaisin selitys se, että sadan kilometrin päässä oleva käyntikohde ei ole realistinen autolla, varsinkin kun etukäteen piti helikopterilla mennä.
 
No on se nyt kerpele jos ei yhtä miestä pystytä pitämään hengissä ilman että karavaanissa on miljuunatuhatta autoa....
 
Valkoinen talo on kyllä itse sanonut, että autosaattueella olisi voitu mennä, mutta Trump ei halunnut aiheuttaa ruuhkaa kaduille. Mutta kukin selittäköön tämänkin siten kun omaan maailmankatsomukseen sopii.

Tänään jätti menemättä Arlingtonin hautausmaalle perinteiseen veteraanien päivän muistotilaisuuteen, ehkä oli kovasti ruuhkaa sielläkin :D
 
Back
Top