Trump -psykoosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ak.tied
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Ymmärrän kyllä, ettei kiinnosta. Sehän vain tarkoittaisi sen hyväksymistä, että itse leviteltiin putinin disinformaatiota, ja siten oltiin se, mitä vastaan luuli itse olevan.
Minua kiinnostaa Trumpin kampanjan ja Trumpin tekemiset ja tekemättä jättämiset itse kampanjan aikana, sekä peittely-yritykset ja siihen liittyvä valehtelu niin ikään kampanjan aikana ja sen jälkeen. Ihan se, mihin Mueller-muistio keskittyy.

Toi noi, sitä on ny tutkittu pari vuotta kaikin mahdollisin keinoin ja mitään ei oo löytyny.

Sen sijaan jim jordanin kysymys muellerille on aiheellinen; miksi mifsudia ei haastettu oikeuteen, vaikka valehteli kolme kertaa fbi lle?

Toi noi, sitä on ny tutkittu pari vuotta kaikin mahdollisin keinoin ja mitään ei oo löytyny.

Sen sijaan jim jordanin kysymys muellerille on aiheellinen; miksi mifsudia ei haastettu oikeuteen, vaikka valehteli kolme kertaa fbi lle?

- Venäjä osallistui aktiivisesti 2016 vaaleihin vaikuttamisen.
- Trump ja Trumpin kampanja toivotti tervetulleeksi saamansa avun, eikä ilmoittanut yhteydenotoista ja tapaamista FBI:lle
- Trump ja Trumpin kampanja valehteli salatakseen ylläolevan.
- Trump pyrki estämään tutkimusta monilla eri keinoin.

Impeachment on poliittinen prosessi, sen voi periaatteessa käynnistää vaikka jos presidentti kaivaa nenäänsä julkisella paikalla. Mutta demarit ovat jostain syystä kovin haluttomia tekemään mitään toimenpiteitä edes impeachment-tutkinnan aloittamiseksi, mikä vaihe edeltää itse impeachment-menettelyä, eli että ala- ja ylähuone äänestäisi viraltapanosta.

Kuka se sanoikaan ajavansa kotimaisen työvoiman asiaa, niin! Onhan se äijä muutenkin paskapuhetta täynnä. Haukkui Obamaa golffin pelaamisesta vaikka hän itse pelaa enemmän kuin Obama.

Älkää tehkö niin kuin minä teen. Tehkää niin kuin minä sanon.

Ja 40 prossaa porukasta on sitä mieltä ettei tässäkään ole mitään outoa...

Hirvee älämölö mediassa, että nysse muuri tulee.. Vaikka sitä muuria on jo melkein puolet rajasta edellisten pressojen ajalta.
... tai että vaalikampanjassaan Trump lupasi, että Meksiko maksaa sen. Läpällä toki.
... tai että Trumpilla oli kaksi vuotta aikaa laittaa uutta muuria rakenteille, kun republikaaneilla sekä ala- että ylähuone. Ei vaan napannut.
... tai että nyt ryöstää armeijan budjetista varoja muurin rakentamiseen. Pärjäävät vähemmälläkin, Pentagonin metropolitan elitists.

... tai että vaalikampanjassaan Trump lupasi, että Meksiko maksaa sen. Läpällä toki.
... tai että Trumpilla oli kaksi vuotta aikaa laittaa uutta muuria rakenteille, kun republikaaneilla sekä ala- että ylähuone. Ei vaan napannut.
... tai että nyt ryöstää armeijan budjetista varoja muurin rakentamiseen. Pärjäävät vähemmälläkin, Pentagonin metropolitan elitists.
.....Tai että sai sen muurin loppuun rakentamisen valmiiksi.

Hieman ihmettelen miksi HRC ei ole lähtenyt mukaan demokraattien esivaaleihin. Ymmärtääkseni tällöin ei nähtäisi Trumpin toista kautta, sillä Trumpin mahdollisuudet Clintonia vastaan ovat 0,0.

Back