Trump -psykoosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ak.tied
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Voi käydä niin kuin vuoden 2000 vaaleissa, joissa ääntenlaskenta jouduttiin tekemään käsin ja kesti kuukauden, kunnes tulos varmistui.

Milloin on näin sanout?

En tiedä onko niin sanonut, mutta voi hyvinkin olla että ei vaalitulosta ihan helpolla niele jos vaalitulos ei ole mieleinen. Vähintäänkin on luvassa massiivista kiukuttelua ja kaikki on valeuutisten ja valemedian syytä :ROFLMAO:

Biden ei ole tässä pelissä mikään puolueeton peluri, mutta tuskin se ihan väärässä on...

Viimeksi muokattu:
En tiedä onko niin sanonut, mutta voi hyvinkin olla että ei vaalitulosta ihan helpolla niele jos vaalitulos ei ole mieleinen. Vähintäänkin on luvassa massiivista kiukuttelua ja kaikki on valeuutisten ja valemedian syytä :ROFLMAO:

Biden ei ole tässä pelissä mikään puolueeton peluri, mutta tuskin se ihan väärässä on...

Autonomisista alueista on länsirannikolla jo esimerkki, kyllä itärannikollekin yksi mahtuu ;)

Autonomisista alueista on länsirannikolla jo esimerkki, kyllä itärannikollekin yksi mahtuu ;)

Kieltämättä hyvin mielenkiintoista kehitystä.

Voi olla jopa niin että KGB:n kasvatti Panarin on jo korkkailemassa kuohuvaa, kun ennustus näyttäisi menevän vain yhdellä vuosikymmenellä perseelleen...

Keskikesän 2010 tienoilla Yhdysvallat hajoaa kuuteen osaan, ja Alaska palautuu Venäjän hallintaan. Kalifornia tulee Panarinin skenaariossa olemaan osa Kiinaa tai maan etupiirissä. Teksas ja sen lähellä olevat osavaltiot tulevat olemaan Meksikon vaikutuspiirissä.

Itärannikon Washington ja New York saattavat liittyä Euroopan unioniin. Kanada iskee puolestaan pohjoisiin osavaltioihin.

Havaiji tulee Panarinin mukaan Japanin tai Kiinan komennossa ja Alaska tullaan sisällyttämään Venäjälle.

Voi hyvinkin olla, että tuo on vain Moskovan märkä uni ja sellaiseksi jää :ROFLMAO: mutta yllätyksiä on kyllä luvassa vielä Trumpin jälkeenkin. USA on lähestymässä taas vaihteeksi sellaista kiehumispistettä, että se ei kyllä helpolla jäähdy jos ei löydy riittävän vahvaa ja viisasta jäähdyttäjää ja Piden nyt ainakaan ei sellainen ole.

Viimeksi muokattu:
Minä luulen että maltilliset, tolkun ihmisten osavaltiot laittavat vielä Yhdysvaltoja repivät radikaalit järjestykseen. Ryhtiähän tuo vaatisi ja mm. riveistä lähteineiden poliisien irtisanomisia.

Sokea pitää olla jos Suomessakaan ei tajuta että Kiina sotkee Yhdysvaloissa sen minkä ehtii ja pystyy. Euroopassa samoin, virukseen liittyenkin vaiennetaan ... turpa kiinni vaan, ja mistähän Helsingin Sanomatkin etusivun mainokseensa rahat sai..

Viimeksi muokattu:
Huomaa että Koronat yms on helpottanut, kun Trumpista on tullut taas pääaiheita.

Juu mutta vain hiukan, 20k uutta varmennettua tapausta ja suunnilleen 1000 kalmoa paivittain. Tusinassa osavaltiossa tauti leviaa kiihtyvaa vauhtia..... Noi luvut vastais yli 300 uutta tapausta ja 17 uutta raatoa paivittain Suomessa, etta siina maarin helpottannut...

Niin siis Suomessa.. On tosiaan helpottanut koska Suomessa on Trumpiin ja Trumpin posseen verrattuna taysin kyvyton hallinto, joka ei kykene edes epidemiaa yllapitamaan, toista se on taalla.

Viimeksi muokattu:
1591963380508.png

Yhdysvaltain puolustushaarakomentajien neuvoston puheenjohtaja, kenraali Mark Milley pyysi keskiviikkona anteeksi osallistumistaan presidentti Donald Trumpin valokuvaustilaisuuteen St Johnin kirkossa Washingtonissa.

– Minun ei olisi pitänyt olla siellä. Läsnäoloni tuolla hetkellä ja tuossa ympäristössä loi mielikuvan puolustusvoimien sekaantumisesta kotimaan politiikkaan, Milley sanoi keskiviikkona.

Kappas vaan...Donald sekä Jay lähti hippasille :ROFLMAO:

– Ottakaa takaisin kaupunkinne. Tai minä otan, twiittasi presidentti.

AP_19201004713022-1000x667.jpg

– Mies, joka on täydellisen kykenemätön hallitsemaan, pysyköön poissa Washingtonin osavaltion asioista, kirjoitti Inslee.

800.jpeg

Tuo ei ole vielä vakava kriisi, mutta jos se leviää laajemmalle eri osavaltioihin, niin sitten ollaan kyllä nopeasti jännän äärellä.

Kappas vaan...Donald sekä Jay lähti hippasille:ROFLMAO:

– Ottakaa takaisin kaupunkinne. Tai minä otan, twiittasi presidentti.

AP_19201004713022-1000x667.jpg

– Mies, joka on täydellisen kykenemätön hallitsemaan, pysyköön poissa Washingtonin osavaltion asioista, kirjoitti Inslee.

800.jpeg

Tuo ei ole vielä vakava kriisi, mutta jos se leviää laajemmalle eri osavaltioihin, niin sitten ollaan kyllä nopeasti jännän äärellä.
Seattle on menetetty kaupunki. Kodittomia sekä narkomaaneja kaikkialla. Onnea sinne. Haistakaa demokraatit pitkä paska!

Ainoastaan jos Trump ei saa pidettya vakivaltafantasioitaan kurissa, muuten tommoset kuivunee kokoon omia aikojaan kun pitaa saada likaset kalsarit kotiin aidin pestaviksi ja nalkakin hiukan pukkaa ahdistamaan....

Muuten Seattle, yleensa melkein mika tahansa maa maailmassa maksaisi Seattlen kaltaisesta ongelmasta, Amazon ja Microsoft.

Seattlen menestys on Seattlen ongelmien taustalla, se on vaan muuttunut alyttoman kalliiksi kuten San Fransiscon lahti, jonka alueellla asustaa kuusnumeroisia tilipusseja tekevia defakto kodittomia.. Mua ei sinne siis Palo Altoon jossa firman paakonttori on sais duuniin alle 150k liksalla ja silti elintaso jos mitaan laskisi nykyisesta....

Viimeksi muokattu:
Minä luulen että maltilliset, tolkun ihmisten osavaltiot laittavat vielä Yhdysvaltoja repivät radikaalit järjestykseen. Ryhtiähän tuo vaatisi ja mm. riveistä lähteineiden poliisien irtisanomisia.

Sokea pitää olla jos Suomessakaan ei tajuta että Kiina sotkee Yhdysvaloissa sen minkä ehtii ja pystyy. Euroopassa samoin, virukseen liittyenkin vaiennetaan ... turpa kiinni vaan, ja mistähän Helsingin Sanomatkin etusivun mainokseensa rahat sai..

Täältä löytyy huomattavasti pätevämpiä USA tietäjiä kun minä, mutta toistaiseksi olen siinä uskossa että se kuilu on jo tolkun ihmisten välilläkin niin suuri että ei se itsestään korjaannu. Kuilu on suurin syy siihen miksi Trumpista tuli presidentti, mutta ei Trump sitä kuilua rakentanut, eikä rakentanut myöskään Obama. Olkoonkin että kummassakaan ei ole sitä sellaista sillanrakentajan vikaa. Obama yritti mutta ei kyennyt...Trump ei kykene eikä edes yritä.

Enemmän olen huolissani Trumpista ja Putinista, mutta en hetkeäkään epäile etteikö Kiinakin heitä hiekkaa USA:n rattaisiin aina kun tulee pienikin tilaisuus :ROFLMAO:

Jos totta puhutaan ja suoraan sanotaan niin minuahan ei kiinnosta USA:n sisäpolitiikka paskan vertaa, mutta ulkopolitiikka kiinnostaa kun sillä on omat vaikutuksensa myös Suomeen. Siitä olen tällä hetkellä vähän huolissani, vaikka Trumpin tekemisiä ja tekemättä jättämisiä kyllä liioitellaan suuresti siinäkin asiassa. Kyllä maailma yhden Trumpin kestää, mutta jos langat menevät USA:ssa ihan lopullisesti solmuun, niin silloin Venäjä ja aivan erityisesti Kiina saavat lisää pelitilaa ja sitä tilaisuutta ne eivät todellakaan jätä käyttämättä.

Viimeksi muokattu:
Trumppihan trollaa ihan täysillä, uhkailee asevoimilla yms jotta toiset saa itsensä näyttämään idiooteilta ja pakottaa ne myös tekemään jotain. Millon Trump olisi oikeasti tehnyt jotain, muuta kuin uhkaillut. Perus pisnismies taktiikkaa.

Trumpilla on tapana virittää moraalisia ansoja sisäpiirinsä jäsenille. Nämä ovat eräänlaisia uskollisuustestejä. Kenraali Milley huomasi jekun jälkikäteen, mutta ymmärsi sentään pyytää anteeksi. :salut:

Back