Trump on muistaakseni itse sanonut niin. Ettei hyväksy vaalitulosta jos häviää.
Milloin on näin sanout?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trump on muistaakseni itse sanonut niin. Ettei hyväksy vaalitulosta jos häviää.
Milloin on näin sanout?
Autonomisista alueista on länsirannikolla jo esimerkki, kyllä itärannikollekin yksi mahtuuEn tiedä onko niin sanonut, mutta voi hyvinkin olla että ei vaalitulosta ihan helpolla niele jos vaalitulos ei ole mieleinen. Vähintäänkin on luvassa massiivista kiukuttelua ja kaikki on valeuutisten ja valemedian syytä
Biden ei ole tässä pelissä mikään puolueeton peluri, mutta tuskin se ihan väärässä on...
Biden uskoo sotilaiden saattavan Trumpin ulos Valkoisesta talosta
Sävellaji on muuttunut entistä kovemmaksi Yhdysvaltojen presidentinvaalikandidaattien välisessä piikittelyssä.www.iltalehti.fi
Autonomisista alueista on länsirannikolla jo esimerkki, kyllä itärannikollekin yksi mahtuu
Huomaa että Koronat yms on helpottanut, kun Trumpista on tullut taas pääaiheita.
Seattle on menetetty kaupunki. Kodittomia sekä narkomaaneja kaikkialla. Onnea sinne. Haistakaa demokraatit pitkä paska!Kappas vaan...Donald sekä Jay lähti hippasille
– Ottakaa takaisin kaupunkinne. Tai minä otan, twiittasi presidentti.
– Mies, joka on täydellisen kykenemätön hallitsemaan, pysyköön poissa Washingtonin osavaltion asioista, kirjoitti Inslee.
Seattleen syntyi ”vapaavaltio”, poliisit lähtivät pois - Trump uhkaa vallata sen takaisin
Poliisin lähdön jälkeen mielenosoitukset ovat olleet rauhallisia.www.iltalehti.fi
Tuo ei ole vielä vakava kriisi, mutta jos se leviää laajemmalle eri osavaltioihin, niin sitten ollaan kyllä nopeasti jännän äärellä.
Seattle on menetetty kaupunki. Kodittomia sekä narkomaaneja kaikkialla. Onnea sinne. Haistakaa demokraatit pitkä paska!
Tuo ei ole vielä vakava kriisi, mutta jos se leviää laajemmalle eri osavaltioihin, niin sitten ollaan kyllä nopeasti jännän äärellä.
Minä luulen että maltilliset, tolkun ihmisten osavaltiot laittavat vielä Yhdysvaltoja repivät radikaalit järjestykseen. Ryhtiähän tuo vaatisi ja mm. riveistä lähteineiden poliisien irtisanomisia.
Sokea pitää olla jos Suomessakaan ei tajuta että Kiina sotkee Yhdysvaloissa sen minkä ehtii ja pystyy. Euroopassa samoin, virukseen liittyenkin vaiennetaan ... turpa kiinni vaan, ja mistähän Helsingin Sanomatkin etusivun mainokseensa rahat sai..