Trump -psykoosi

On kyllä helpottunut olo kun trump-toopesta on päästy eroon.
Hieno päivä (y)
.

Älä muuta sano. Trumpin 2016 vaalivoiton jälkeen olin valmis antamaan ukolle mahdollisuuden. Mutta ei, sama tosi-tv show vaan jatkui. Minä, minä, minä. Itseään täynnä olevasta egoistisesta kusipäästä päästiin eroon. En jää kaipaamaan.
 
Älä muuta sano. Trumpin 2016 vaalivoiton jälkeen olin valmis antamaan ukolle mahdollisuuden. Mutta ei, sama tosi-tv show vaan jatkui. Minä, minä, minä. Itseään täynnä olevasta egoistisesta kusipäästä päästiin eroon. En jää kaipaamaan.
Samaa mieltä!

Foorumin virallinen linja on ilmeisesti kuitenkin toisenlainen: "Haha, sekopäät ulissu 4 vuotta suoraa ulinaa ja nyt tuli dementikosta paha mieli"
 
Täällä on tosiaan haukuttu Trumppia kuin vierasta sikaa neljä vuotta. Nyt kun Bideniin kohdistuu, niin kauhea älämölö.
puolin ja toisin on aina reilua
Joo, sopii hyvin! Minäkin aloitan nyt ulinan ja alan puhua pelkästään oranssista apinasta, joka haisee vanhalle paskalle. Mitä luulet, nouseeko foorumin taso ja kiinnostaako se kävijöitä?
 
Painia markalla. (Mulla on niitä jemmassa)
 
Joo, sopii hyvin! Minäkin aloitan nyt ulinan ja alan puhua pelkästään oranssista apinasta, joka haisee vanhalle paskalle. Mitä luulet, nouseeko foorumin taso ja kiinnostaako se kävijöitä?
No ei nouse ei.
Edit: Tuota se kuitenkin on ollut kaikki vuodet.
Nyt sen oranssin muurin teko kun katkaistiin, niin 50000 työntekijää menettää työnsä. Tätä ei välttämättä Ylen teksti-tv kerro suomalaisille.
 
Viimeksi muokattu:
Samaa mieltä!

Foorumin virallinen linja on ilmeisesti kuitenkin toisenlainen: "Haha, sekopäät ulissu 4 vuotta suoraa ulinaa ja nyt tuli dementikosta paha mieli"
Älä viitsi vääntää turhasta. Foorumin omistajalla on mielipide ja se on hänen.

Ymmärtääkseni mitään "virallista linjaa" ei edes ole olemassa, koska tämä on keskustelufoorumi ja osallistujille sallitaan(onneksi) oma mielipide.
Ei täällä ole voittajia eikä palkintoja jaeta oli sitten mitä mieltä tahansa vanhasta tai uudesta ulkomaan pressasta.
 
Aiheuttiko sulle stressiä jenkkien pressa ?
Olen kirjoittanut tähän ketjuun ehkä kolme kertaa. Pelkästään sen mielipiteen, että mies oksettaa, koska on tomppeli. Ketjussa on noin 18.000 kirjoitusta.
En muuten ole osallistunut pidemmillä jaarituksilla tai tietämyksillä, eikä tämä siksi aiheuttanut isompaa stressiäkään.
(y)
 
Sinänsä erikoista, että Amerikan politiikka nostattaa tunteita enemmän kuin kotimaan politiikka. Johtuuko se siitä, että täällä on tietynlainen konsensus olemassa jopa persujen ja vihreiden välillä? Toki sattuu ja tapahtuu täälläkin mutta kuitenkin pääasiassa kuntapolitiikan saralla. Yleinen ajatusmaailma taitaa olla se, että Persu luonnollisesti olisi myös Trumpin kannattaja. Näin ei kuitenkaan taida olla ainakaan Halla-Ahon kohdalla. Sahurit ja porilaiset huuhaasaaret toki mutta kuka mieltää heidät valtakunnan kärki poliitikkoihin. En ainakaan minä.
 
Olen kirjoittanut tähän ketjuun ehkä kolme kertaa. Pelkästään sen mielipiteen, että mies oksettaa, koska on tomppeli. Ketjussa on noin 18.000 kirjoitusta.
En muuten ole osallistunut pidemmillä jaarituksilla tai tietämyksillä, eikä tämä siksi aiheuttanut isompaa stressiäkään.
(y)
Saako ketjusta statistiikkaa?
Kuka on kukkulan kuningas..
 
Aiheuttiko sulle stressiä jenkkien pressa ? :D Toivottavasti et sentää hiilidioksidia näe paljain silmin ja siitä myös saa stressiä.

Hiilidioksidin näkijät ovat vain harhaisia, eivät hulluja. Minuahan on jo moitittu useasti kun olen niitä nimitellyt. Olen nähtävästi epäisämmäällinen kun en ulise samaan tahtiin. Antigläbälistikin varmaan.

Jotkut on kuin 1600-luvun greta ja toverit

Noitia, noitia, hiilidioksidia, hiilidioksidia.
 
Sinänsä erikoista, että Amerikan politiikka nostattaa tunteita enemmän kuin kotimaan politiikka. Johtuuko se siitä, että täällä on tietynlainen konsensus olemassa jopa persujen ja vihreiden välillä? Toki sattuu ja tapahtuu täälläkin mutta kuitenkin pääasiassa kuntapolitiikan saralla. Yleinen ajatusmaailma taitaa olla se, että Persu luonnollisesti olisi myös Trumpin kannattaja. Näin ei kuitenkaan taida olla ainakaan Halla-Ahon kohdalla. Sahurit ja porilaiset huuhaasaaret toki mutta kuka mieltää heidät valtakunnan kärki poliitikkoihin. En ainakaan minä.
Kannattaja mihin?
 
Back
Top