Mulle ei Bidenistä muuta televisiosta mieleen kuin Pelle Hermanni.
No jos Bidenistä tulee mieleen itse Pelle Hermanni, niin mitä tulee mieleen alemmuuskompleksia kärsivästä narsistisesta ja patologisesta valehtelijasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mulle ei Bidenistä muuta televisiosta mieleen kuin Pelle Hermanni.
Saatiinko foorumille tulipunainen bidenisti? (Huumoria)No jos Bidenistä tulee mieleen itse Pelle Hermanni, niin mitä tulee mieleen alemmuuskompleksia kärsivästä narsistisesta ja patologisesta valehtelijasta?
Ei saatu, en ole itseasiassa juurikaan edes perehtynyt Bidenin politiikkaan- tiedän vain että hän edustaa vasenta laitaa. Itselleni se on aivan sama kuka siellä höyryää- kunhan se ei vain ole Trump.Saatiinko foorumille tulipunainen bidenisti? (Huumoria)
Oli miten oli mutta, teitä ei yhtään häiritse että vaalit varastettiin?
Tässä on sitä trump psykoosia aidoimmillaan.No nyt kosketaan Vaikka youtube, fb, twitter ja kaikki muut vasuri propagandat yrittävät asiaa sensuroida.
Kyllä muakin vituttais jos olisin ollut tätä pivänselvyyttä kieltämässä. Kuinka typeriä ihmiset voivatkaan olla
Keneltä ne varastettiin? Vaalivääryys ja laaja vilppi on pystyttävä todistamaan, mutta kun edes Trumpin esikunta ei halunnut koskea tähän teemaan pitkällä kangellakaan.
Miettikääpä mikä JYTKY olisi Trumpille tullut ilman sensuuria ja disinformaatiota. Kyllä tuo omaa luokkaansa petoksessa ja vaalien varastamisessa.Disinformaatio ja sensuuri. Siinä olivat keskeiset demokraattien menetelmät, ja ne ovat ihan itse tunnustaneet, että demokraattipuolue, somefirmat ja isot mediafirmat yhdistyivät.
Massiivisin disinformaatiokampanja ikinä, plus sensuuri, ja silti ukko keräsi mielettömän määrän ääniä.
Täytyy sanoa, että onneksi. Yhdysvalloissa on nyt vahva vastavoima tälle hulluudelle, mikä on länsimaissa liikkeellä.
En pysty ymmärtämään miten tällä foorumilla voi olla näinkin voimakasta Trumpin vastustusta. Onko isovanhempien ponnistelut vasemmistolaisia voimia vastaan unohtuneet tyystin?
Kuka vittu fanittaa trumppia. Osaa tehdä rahaa muuten täysnolo.Narratiivi sanoo, että vain kouluttamaton osasto kannattaa Trumppia Usassa. Hieman tätä vastaan sotii se, että Floridassa veneissä liehuu lähes poikkeuksetta Trump liput. Samaten miljoonien, kymmenien miljoonien sekä satojen miljoonien taloissa liehuvat Trump liput. Tietenkään tämä fakta ei uppoa pääosaan suomalaisista keiden kokemukset Amerikasta ovat lähinnä Bigmacien syömistä mäkkäreissä Suomessa.
Trumpin vihaajat pääosin Toyota kuskeja Suomessa.Mä ainakin ja kaikki mun kaverit niin Suomessa kuin Jenkeissäkin
En pysty ymmärtämään miten tällä foorumilla voi olla näinkin voimakasta Trumpin vastustusta. Onko isovanhempien ponnistelut vasemmistolaisia voimia vastaan unohtuneet tyystin?
Koomikko Bill Burr osui taas ja tällä kertaa kyytiä saa Cnn koska eivät vain osaa pitää näppejään erossa Trumpista vieläkään. ”Ne haluaa Darth Vaderin takaisin”. Cnn on menettänyt yli 40% lukijoistaan tms.
Comedian Bill Burr rips 'f*****g morons' at CNN for Trump coverage
Comedian Bill Burr called CNN 'f*****g morons' on his podcast for continuing to talk about Donald Trump and said, 'They want Darth Vader to come back' to save their vanishing ratings.www.dailymail.co.uk