En ymmärrä jujua tässä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En ymmärrä jujua tässä?
Sitä että vaimoakin panee yököttämään tuo mies.En ymmärrä jujua tässä?
Täälä suursuomessa voidaan keksiä mitä ihmeellisimpiä tarinoita mitä joku ihminen ajattelee milläkin hetkellä jonkun lyhyen klipin perusteella. Miten voit tietää mihin asiaan videon henkilö reagoi ja miksi, mitä näki tai kuuli. Taidat vaan peilata omat tunteesi mielikuvituksen avulla videon tilanteeseen.Sitä että vaimoakin panee yököttämään tuo mies.
Täälä suursuomessa voidaan keksiä mitä ihmeellisimpiä tarinoita mitä joku ihminen ajattelee milläkin hetkellä jonkun lyhyen klipin perusteella. Miten voit tietää mihin asiaan videon henkilö reagoi ja miksi, mitä näki tai kuuli. Taidat vaan peilata omat tunteesi mielikuvituksen avulla videon tilanteeseen.
Mitenkään asiaan kuulumatta, tuo valkoinen roskaväki pitää infrasruktuurin pystyssä, niin meilläkin, täällä sitä kutsutaan persvakoäijiksi, ei ole mitään syytä halveksua, poliittiset tai huuhaa aatteet on taas toinen asiaSinähän olet noita samoja salaliittoteorioita valepressoista, air force onesta ja antifasta toistellut täällä lähes sanasta sanaan noiden harvahampaiden kanssa. Aina yhtä tyylikkäät Trump-kannatusvaatteetkin taitavat olla samoista kaupoista kotoisin...
Tuohon porukkaan sinut noilla horinoillasi täällä suomessa assosioidaan eikä mihinkään Floridalaisiin miljonääreihin että onnea vaan.
Puhumattakaan siitä, että tällä kertaa vaimo ei ollutkaan ammattipoliitikko kuten kaikki aikaisemmat. Joten voi ihan hyvin odottaa tuollaisia ilmeitä kun tulee raahatuksi milloin mihinkin poliittisiin kissanristijäisiin.
Yhdysvaltain pressojen vaimoista ei juuri yksikaan ollut ammattipoliitikko tehtavaan astuessaan, Hillaryt Clinton alotti varsinaisen poliittisen uransa vasta Clintonin perssan kauden jalkeen.
Mutta joo, suurin osa tosiaankin on ansioitunut muutenkin kuin kakkoseketjun alusvaatemalleina...
Trumpin vaimo hoiti esimerkillisesti omat edustustehtävänsä. Eikä siitäkään miinusta, että on todella kaunis ja ennen kaikkea tyylitietoinen. Respect.Yhdysvaltain pressojen vaimoista ei juuri yksikaan ollut ammattipoliitikko tehtavaan astuessaan, Hillaryt Clinton alotti varsinaisen poliittisen uransa vasta Clintonin perssan kauden jalkeen.
Mutta joo, suurin osa tosiaankin on ansioitunut muutenkin kuin kakkoseketjun alusvaatemalleina...
Yhdysvaltain pressojen vaimoista ei juuri yksikaan ollut ammattipoliitikko tehtavaan astuessaan, Hillaryt Clinton alotti varsinaisen poliittisen uransa vasta Clintonin perssan kauden jalkeen.
Itse kukin tykönään arvostaa omatunnon mukaan. Itse arvostan sitä että henkilö jaksaa kouluttautua vuosikausia johonkin ammattiin.Arvostan korkeammalla menestyneen alusvaatemallin kuin fanaattisen, umpikieron lakiHENKILÖpoliitikon...
Itse kukin tykönään arvostaa omatunnon mukaan. Itse arvostan sitä että henkilö jaksaa kouluttautua vuosikausia johonkin ammattiin.
Hillary sentään lakimies mutta Melanialla ei minkäänlaista kouutusta, pelkkä malli vaikkakin menestynyt sellainen.
Minä olen kyllä nähnyt useita mainintoja, että Clintonien avioliitto olisi ollut poliittinen liitto kahden kunnianhimoisen poliitikon välillä.
Baldwin mennyt tosissaan ihon alle.Trump suggests Alec Baldwin shot Rust crew members on purpose: ‘Maybe he loaded it’
Former president adds that actor was ‘terrible at imitating’ him on Saturday Night Livewww.independent.co.uk