Trump -psykoosi

Trump siinä näyttäisi olevan tarjoilijana.

Mutta ehkä Murdochin perhe ostaa vielä joskus Ilta-Sanomat niin muuttuu ääni kellossa ja huonosta paskasta tulee hyvää paskaa :ROFLMAO:
Paskan makuhan riippuu maksajasta aika pitkälti tänäpäivänä, ja jos tarjoiliana on sama taho niin makuhan on suorastaa erinomainen...
 
”Hän on hullu, tiedät sen itsekin”, Pelosi jatkoi kirjan mukaan, mihin Milley vastasi myöntyvästi.

Mielenkiintoista miten valtionpäämiestä leimattiin hulluksi, sekä poliitikkojen että median toimesta. Toki minäkin olen alkanut kysellä mm. Suomen sisäministerin kohdalla "onko Ohisalo hullu" vai myyrä?

Teenkö sen paremmin kuin maakuntalehden päätoimittelija joka kirjoitti että "onko Trump hullu" ja totesi että "hän on suurin uhka maailmanraudalle". Minäkin osaisin kirjoittaa "onko Ohisalo hullu" ja todeta perään että "hän on suurin uhka Suomen yhtenäisyydelle".

Luulenpa että minua moitittaisiin ja päätoimittelija saa kutsun presidentinlinnan juhliin.

Vanha vitsi siitä että toisia hulluksi kutsuva on itse vielä hullumpi, pitääkö se enää paikkaansa? Eihän media toimittelijoineen voi olla hullu, eikä ainakaan Pelosi !!!
 
Viimeksi muokattu:
Trump siinä näyttäisi olevan tarjoilijana.

Mutta ehkä Murdochin perhe ostaa vielä joskus Ilta-Sanomat niin muuttuu ääni kellossa ja huonosta paskasta tulee hyvää paskaa :ROFLMAO:
Koko konserni on menetetty tapaus. Ei sitä edes Murdoch siivoa. Mitä niillä toimittelijoillakaan tehtäisiin? Eivät osaa edes katuja lakaista!
 
Viimeksi muokattu:

Voi olla vaan hypen ylläpitämistä.​


Puoluetoveri lipsautti: ”Tiedän”, että Trump lähtee vuoden 2024 vaaleihin – ilmoitus tulossa pian​

Ohion kongressiedustaja Jim Jordan sanoi Trumpin ilmoittavan ehdokkuudestaan Afganistanin katastrofin jälkeen.
IL
--

Lähipiiri: Trumpin lähtö presidenttikisaan jo lähes varma – tästä syystä hän ei julistaudu ehdokkaaksi vielä​

Trumpin kampanja valmistautuu näennäisesti Yhdysvaltain välivaaleihin, mutta presidentin uskotaan tehneen jo päätöksen pyrkimisestä uudelleen presidentiksi vuonna 2024.
Vaikka Trumpin lähipiiri painottaa, että lopullista päätöstä paluuyrityksestä Valkoiseen taloon ei ole tehty, viesti on selkeä.

– Todennäköisyys on 99 ja 100 prosentin välillä. Luulen, että hän asettuu varmasti ehdolle, kommentoi Trumpin neuvonantaja Jason Miller viime viikolla.
Is
---

Mulla on kutina et jos syytejutut ei etene, pysyy hengissä ja terveys on kohtuullinen; Trump lähtee ehdolle. 3vuotta on pitkä aika tosin 75 vuotiaalle.
 
Liekö totta vai hesarin muijien keksintöjä, joka tapauksessa


Tästä oli pitkä juttu CNN:ssä tänä aamuna. Kyllä se totta on.
 
Punamediat ovat kaivaneet naftaliinista kaikenlaisia valeuutisia Trumpista. Ilmeisesti siitä syystä, että jopa pahin mahorkalle haiseva vassari on tajunnut Bidenin olevan pelkkä höperö eliitin sätkynukke. Nyt se paskavirta jo alkoi, vaikka vaaleihin vuosia.
 
Viimeksi muokattu:
Hauskaa kyllä että vasemmistomedia kannattajineen jaksaa edelleen rummuttaa näitä uhkakuvia Trumpista, vaikka yksikään niistä ei koskaan toteutunut. Kai se agenda on niin syvällä että pahat russofoobiset vaatimukset 2% puolustusmenoista Nato-maissa menivät tunteisiin?
 
Back
Top