turska
Kenraali
Uutistoimisto Reutersin mukaan Istanbulissa on kuultu tulitusta. Twitterissä jaetuissa kuvissa näkyy panssarivaunuja teillä.
Hiukan epävakaalta vaikuttaa tämä naton jäsen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Uutistoimisto Reutersin mukaan Istanbulissa on kuultu tulitusta. Twitterissä jaetuissa kuvissa näkyy panssarivaunuja teillä.
Loistavaa, ensimmäinen MPNetin oma live-raportoija suoraan kriisipesäkkeen ytimestä. Tämä on minusta jo asennetta .Hmm mielenkiintoista. Ylihuomenna menossa niille nurkille. Täytyskö suojaliivit ja kypärä ottaa kaiken varoiksi mukaan... aurinkorasvojen lisäksi??
Hiukan epävakaalta vaikuttaa tämä naton jäsen...
Jees näin on, vaimo tuossa jo panikoi. Itse en (vielä) tiedä kuinka suhtautua.Loistavaa, ensimmäinen MPNetin oma live-raportoija suoraan kriisipesäkkeen ytimestä. Tämä on minusta jo asennetta .
Edit: no, leikki sikseen. Kyllähän se mietityttää, peruuttaako matka, ja perhe varmaan mukana.
Aivan, ymmärrettävää.Jees näin on, vaimo tuossa jo panikoi. Itse en (vielä) tiedä kuinka suhtautua.
Minä olin (olen) aikeissa mennä Istanbuliin ensi viikolla. Lippuja en onneksi vielä ostanut, kun olen lyhyen matkan päässä rajan takana. Jos kaappaus sujuu verettömästi, riskit on ulkomaalaisille aika pieniä. Thaimaassa on vallan kaapannut sotilashallitus, eikä se näytä matkailijoita haittaavan, tuskin koko asiasta tietävätkään.Hmm mielenkiintoista. Ylihuomenna menossa niille nurkille. Täytyskö suojaliivit ja kypärä ottaa kaiken varoiksi mukaan... aurinkorasvojen lisäksi??
Näyttää siltä, että homma pitkittyy. Voipi tulla rumihia!Erdogan turvassa. Kaappaajilla panttivankeja mm. esikunnissa. Muut tiedot ristiriitaisia. Sekä hallinto että kaapparit sanovat olevansa niskan päällä.
Onko tuo tankki tuossa Leopard I? Kuvassa toinen alhaalta.