Turkissa vallankaappaus

Hmm mielenkiintoista. Ylihuomenna menossa niille nurkille. Täytyskö suojaliivit ja kypärä ottaa kaiken varoiksi mukaan... aurinkorasvojen lisäksi??
 
Hmm mielenkiintoista. Ylihuomenna menossa niille nurkille. Täytyskö suojaliivit ja kypärä ottaa kaiken varoiksi mukaan... aurinkorasvojen lisäksi??
Loistavaa, ensimmäinen MPNetin oma live-raportoija suoraan kriisipesäkkeen ytimestä. Tämä on minusta jo asennetta :D.

Edit: no, leikki sikseen. Kyllähän se mietityttää, peruuttaako matka, ja perhe varmaan mukana.
 
Somethings going on Turkey at the moment .Tanks have been brought to the streets, all police have been recalled. There's been gunshots and there's reports of a coup against the government happening.

Source: AP, BBC , CNNTURK
facesta
 
Armeija sanoo ottaneensa vallan Turkissa. Armeija antoi asiasta lausunnon hetki sitten, kertoo uutistoimisto Reuters.

Hieman aiemmin Turkin pääministeri vahvisti, että osa armeijasta on ryhtynyt sotilasvallankaappaukseen.

YLE
 
Hiukan epävakaalta vaikuttaa tämä naton jäsen...

Vielä kun löydetään Putte taustalta... :)

Tosin ei kai se Turun paloakaan sytyttänyt. Mutta joko sieltä kohta pistetään ne kolme-neljä miljoonaa kohti Jevrooppaa? Nato-maa sekaisin.

Ainakin Turkin EU-jäsenyys siirtyi jonnekin Konstantinopolia edeltävään aikaan.
 
Turkish military says it has taken over the government
 
Loistavaa, ensimmäinen MPNetin oma live-raportoija suoraan kriisipesäkkeen ytimestä. Tämä on minusta jo asennetta :D.

Edit: no, leikki sikseen. Kyllähän se mietityttää, peruuttaako matka, ja perhe varmaan mukana.
Jees näin on, vaimo tuossa jo panikoi. Itse en (vielä) tiedä kuinka suhtautua.
 
Jees näin on, vaimo tuossa jo panikoi. Itse en (vielä) tiedä kuinka suhtautua.
Aivan, ymmärrettävää.
Mutta lue tuo linkittämäni artikkeli. Jotenkin tulkitsen sen niin, että olot rauhoittuvat nopeasti, kun Erdogan on poissa.
Ja koko armeija aseissa, nythän siellä vasta vaikeaa on terojen toimia.
 
CnbrsuDWYAAO6XC.jpg

CnbrsuZWAAQ0QE8.jpg

Cnbrs3FXgAA_SqP.jpg

CnbuhM3W8AA1m_r.jpg
 
all hands on deck, we entering a shitstorm.

Tilanne ei ole suinkaan helppo. Mitä sanoo Nato,EU, Venäjä? Kurdit ja Syyrian tilanne
Ranskalaisten reservien kutsuminen ehkä sattumaa, ehkä ei.

Nyt voidaan arvuutella mutta huomenna herätään taas täysin uuteen päivään.
 

Liitteet

  • bb0.png
    bb0.png
    1.3 MB · Luettu: 19
Onko tietoa kuinka Kreikkalaiset ovat reagoineet??
 
Hmm mielenkiintoista. Ylihuomenna menossa niille nurkille. Täytyskö suojaliivit ja kypärä ottaa kaiken varoiksi mukaan... aurinkorasvojen lisäksi??
Minä olin (olen) aikeissa mennä Istanbuliin ensi viikolla. Lippuja en onneksi vielä ostanut, kun olen lyhyen matkan päässä rajan takana. Jos kaappaus sujuu verettömästi, riskit on ulkomaalaisille aika pieniä. Thaimaassa on vallan kaapannut sotilashallitus, eikä se näytä matkailijoita haittaavan, tuskin koko asiasta tietävätkään.
 
Parin viikon loman aikana taikuissa saattaa olla kolmekin eri hallitusta vallassa eikä turistit huomaa mitään;-)
 
Erdogan turvassa. Kaappaajilla panttivankeja mm. esikunnissa. Muut tiedot ristiriitaisia. Sekä hallinto että kaapparit sanovat olevansa niskan päällä.
 
Erdogan turvassa. Kaappaajilla panttivankeja mm. esikunnissa. Muut tiedot ristiriitaisia. Sekä hallinto että kaapparit sanovat olevansa niskan päällä.
Näyttää siltä, että homma pitkittyy. Voipi tulla rumihia!
 
Saa nähdä millainen soppa tästä syntyy. Toivottavasti verenvuodatukselta vältytään.
 
Back
Top